Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Już zrobiłem tak jak piszesz, aczkolwiek nie chciałem ucinać oryginalnego gniazda jednak nie miałem wyboru. Podpiołem bez modułu i wszystko śmiga, z tego co się orientuję moduł potrzebny jest w legacy od 2009 roku produkcji w górę.
  3. Ale my widzimy najczęściej takie zdarzenia, z których nagrywający wyszedł z sytuacji jako "niewinny". Winni raczej się tym nie chwalą. Stąd mogę przypuszczać tylko że na filmikach które widzimy, jeśli Policja była i udostępniono jej nagranie ze zdarzenia to przyznała rację nagrywającemu. Jeśli Policji nie było to kierowcy się dogadali też z korzyścią nagrywającego. Zdanie klucz a zanim Policja się pojawi to w międzyczasie powstanie ze sto różnych historyjek "jak było naprawdę" i dlaczego nie widział...
  4. z całym szacunkiem dla Pana ale oglądając ten film nie czułem się obrażony jako widz
  5. Yesterday
  6. użył Pan właściwego sformułowania " na forum " forma trochę zaskakująca a co do SBD z CVT to zdecydowanie powinien być dostępny nie jeździłem ale słyszałem opinię , że szału nie ma więc warto odbyć jazdę próbną....
  7. silnik jest złożony, bez osprzętu, zawory - szlifują szklanki... albo coś robią, żeby doprowadzić ssące z 0,1 do 0,2 z tego co mi wiadomo jest : - kute tłoki mahle - panewki korbowe king racing - uszczelki athena do tego stara turbina TD04 została zmodernizowana na hybryde auto stoi 3 miesiące u chłopaków, co stroili forka i się okazało, że pękł tłok... jak to wszystko dobrze złożą do kupy to polecę ten zakład w warszawie
  8. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Tylko mi proszę nie podkupić reszty audio
  9. Jaca68

    Nowy XV e-boxer 2019

    Poczekaj na ceny nowego OBK
  10. Zostaje CI ropa i mechaniczne czyszczenie. Kiedyś w innym klekocie czyściłem też dolot. Kolektor odmoczyłem pół dnia w ropie, później szczotka druciana mosiężna do wiertarki z przyspawaną przedłużką (gruby drut z czyścika do butelek). A kanały w głowicy, podobnie. Tylko upewniałem się że zawory są zamknięte. Najpierw gruby nalot śrubowkrętem, a reszte mniejszą szczotką. A na koniec odkurzyłem starym odkurzaczem i wydmuchałem.
  11. Szukałeś pod hasłem "subaru chłodnica oleju"
  12. A jak podchodzi Policja do tematu gdy na nagraniu ewidentnie widać, że nagrywający (poszkodowany) mógł spokojnie uniknąć zdarzenia ? Wg poniższego duża część sytuacji prezentowanych na filmikach powinna skutkować winą także nagrywającego.
  13. Ale jaka jest konkluzja, która ? Uszkodzono półoś podczas przeglądu, podmieniono Ci silnik, czy o co chodzi?
  14. Sory za off top - oglądałem w necie o tym raptorze bo to ludzie nałogowo używają w samochodach terenowych. Wychodzi na to, że spód trzeba wyczyścić, karoseria tez bez rdzy i wtedy to nakładach. Wszystko musi być zmatowione bo inaczej nie trzyma. Preparat jest (2 składnikowy) i jak już złapie to do śmierci. No i jak samemu to może i wyjdzie tanio, choć oglądałem o chłopie co samurajke robi i przygotowuje ją już 2 lata rozebrał całą i nadal raptora nie położył - czyści i spawa i końca nie widać Koszt zrobienia całej rav 4 - 3-4 tyś zł. Największy plus - nie rysuje się jak folia czy lakier.
  15. Termostatu raczej nie słychać, prędzej słyszysz załączenie się wentylatora. Jeśli temperatura zacznie znów Ci rosnąc ustaw temperaturę grzania na full i maksymalny nadmuch jeśli zacznie buchać żar to oznacza że układ raczej nie jest zapowietrzony. Ściśnij sobie wtedy węża od chłodnicy powinieneś czuć bardzo duży opór. Może być tak że czujnik fiksuje
  16. ZTCW outbacki z eyesight nie kręcą kierownicą. Hamują, pikają ale nie skręcają. Proszę sprostować, jeżeli ściemniam.
  17. Jedyny plus posiadania SVX'a
  18. instalacje można dorobić czyli to co teraz masz wykorzystać do sterowania nowej instalacji. Jednak problem jest taki że reflektor z odbłyśnikiem raczej długo nie wytrwa w kontakcie z taką żarówką
  19. Dla potomnych gdyby ktoś szukał kiedyś jak zaprogramować kluczyk tak jak ja szukałem (u mnie Legacy IV, 2004 rok europa). Zdejmujemy obudowę ze słupka pod kierownica przy drzwiach. Są dwie białe kostki i wpinamy jedną w drugą. Lampka kabiny na podsufitce zaczyna mrugać -> to dobry znak Siadamy na fotelu kierowcy i zamykamy drzwi za sobą Na drzwiach z panelem przycisków, naciskamy i trzymamy UNLOCK (powinniśmy usłyszeć charakterystyczne pikanie) a następnie na kluczyku który chcemy zaprogramować naciskamy DWA razy LOCK Samochód powinien się zamknąć i otworzyć (Oznacza to że kluczyk się zaprogramował) Rozpinamy białe wtyczki i możemy sprawdzić efekt. PS. W momencie programowania nowego kluczyka stary najprawdopodobniej się wyprogramuje (tak jak w moim przypadku) więc powtarzamy PKT 4 dla każdego kluczyka który chcemy aby działał (najpierw pierwszy kluczyk, następnie drugi itd.. bez rozpinania kostek).
  20. Wyciek chłodziwa wystąpił w mojej subarynie. Skorodowała rurka podająca płyn do układu chłodzenia oleju. Jest to po prawej stronie, na dole z przodu silnika. Widać to jak się po chłodnicy w dół patrzy, nad kolektorem wydechowym. Jak to cholerstwo znaleźć np. na allegro solo lub jako kawałek czegoś większego? Nie mam pojęcia jak to się nazywa
  21. Dopisałem do listy "smaczków"
  22. Kristofor

    Nowy XV e-boxer 2019

    Generalnie interwały co 30 k to raczej we flotach, sam wymieniałem olej co 15 k, tak samo robił poprzedni właściciel. Auto po przekroczeniu 80 k km zaczęło popijać olej, przy ostrzejszej jeździe miejskiej trzeba było uzupełniać, przy autostradowej to była konieczność po 1,5 k km - od pół litra do litra. Rozrząd zaczął się sypać po 150 k. Z tego co piszą aktualnie wersje są już bardziej dopracowane, jednak w najnowszych znów montują jakieś super systemy oszczędzające zużycie paliwa o 0,3 l na 100 km, które nie wiadomo jak się będą zachowywać za kilka lat. Na plus na pewno elastyczność i cicha praca.
  23. Wołam @keyman, robi się. Jutro Ciąg dalszy...
  24. Skodziarz

    Nowy XV e-boxer 2019

    Ja przejechałem TSI 150 kkm, wymieniając olej co 20-30 kkm (jak samochód kazał, nie miałem stałych okresów międzyprzeglądowych). I? Oleju brał tyle, że nie trzeba było dolewać między przeglądami. Poza znanymi wadami konstrukcyjnymi naprawianymi w trakcie i po gwarancji na koszt importera (SIP, ucz się, żeby SBD więcej nie było!), problemów z silnikiem żadnych, a osiągi i kultura pracy niedostępne dla porównywalnych jednostek Subaru niestety...
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...