Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Grzesiek89

    E-Boxer

    Mam pytanie do użytkowników e boxera, jak wyglada sprawa przełączanie się na EV u Was w upał? Bo ja zauważyłem ze w temp 30 st C bardzo rzadko się przełącza , prawie wcale... dziwna sprawa... natomiast do 25 st C to bardzo chętnie się przełącza na EV...
  3. 2 lata temu w identycznym forku: 1000zl wyjście i wsadzenie silnika, 1500 rozrząd z pompą wody, 150-250zl regulacja zaworów z ewentualnym szlifowaniem, 300zl komplet uszczelek. Koniecznie niech skontrolują zemmeringi i uszczelniacze przy rozrządzie. Pozdrawiam
  4. Grzesiek89

    E-Boxer

    Jeszcze trochę i nad Wisłe dojdzie ograniczenie na autostradzie do 100 km/h, jak rząd nie wprowadzi to unia nakaże ....
  5. https://youtu.be/9MbQ8YDQc1o Film z wcześniej wspomnianego spotkania.
  6. Witam, mam pytanie ile mniej więcej wyjdzie mnie wymiana rozrządu w foresterze 2.0 turbo z 2001r. ? oczywiście cały kąplet z pompa wody.
  7. Dziękuje, na tą możliwość jakoś niepomyślałem. Blok zaworów przyszedł kompletnie i z magistralami i jest prawda, że przed wymianą wydaje mi sie niefunkcjonował tył wogóle ani na zimnym oleju. Niejest możliwe żeby na novym bloku był selenoid zły także. I teraz funkcjonuje tylko na zimnym oleju, przy ogrzaniu olej rzadnie i może znikać jakąś szczeliną.
  8. W moim wypadku selenoid niejest w tylnej części skrzyni. Mam koniec roku 2006 i wszystkie selenoidy są na desce. Deska zupełnie nowa od dealera.
  9. Today
  10. Mówią tak tylko Ci którzy tego nie robią
  11. Koczwara w Wiśle większość subarakow jeździ tam. Zawsze jakieś subaru tam przebywa, przy okazji właściciel na miejscu ma stacje diagnostyczna pojazdów. Wiec każda awaria usuwana kompleksowo, bez wyciągania od właściciela wszystkich pieniędzy. Sam serwisuje tam dwa swoje pojazdy
  12. Witam, niestety mam od paru dni potwierdzoną awarię mojej Tribeci 3,0 z 2007r. gaz { przeprowadzona była 2 razy próba szcelności ) Pilnie potrzebuję namiarów na mechanika najlepiej z woj. Śląskiego który podejmie się wymiany uszczelki pod głowicą .... bardzo proszę o pomoc z góry dziekuję i pozdrawiam
  13. Rzeszowski oczek29 10+0 przymar 3+0 Slawskip 10+0 niebieskiultras 10+0 Durbos 2+0 Beavis 13+1 baki 8+1 szubaru 9+0 RSMP 1 Beavis 14 2 niebieskiultras 10 oczek29 10 Slawskip 10 5 baki 9 szubaru 9 7 przymar 3 8 Durbos 2 Generalka 1 baki 52 2 przymar 47 3 Slawskip 46 4 szubaru 44 5 oczek29 41 6 Beavis 37 7 niebieskiultras 35 8 Tutek 29 9 Durbos 28 10 Kapic 25
  14. Wymieniałem też na OEM i też równo z obudową, mechanik mi mówił że żadnych zamienników jeśli chodzi o uszczelniacze. Widziałem na jakiś filmach że amerykance drutuja, nabijają drugi na ten. Różnica w cenie Corteco a OEM było jakieś parę PLN. A jak już masz skrzynię zdjęta, wymień sobie też oring na lewo od wału pod tą pokrywką na dwie śrubki.
  15. Pozdrawiam srebrnego Forestera spotkanego na obwodnicy w okolicy Factory w Krakowie. Jechałem niebieskim Nissanem Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
  16. Usłyszałem, dlatego obejrzałem dokładnie opony i pojechałem na wulkanizację
  17. Yesterday
  18. Z zegarami w GTeku walczę już drugi rok, najpierw kupiłem żaróweczki 1,4W 14V, bo te zwykłe 1,2W 12V padają szybko. Niestety świeciły tak, że wskazówki były ledwo widoczne a tarcze ciemne. Później przyszła kolej na LEDy różnej barwy, niestety te zielone nie chciały współpracować z pomarańczowymi wskazówkami i wychodziło "gówno w lesie", ciepłe białe były spoko ale trochę za słabe, zostawały zimne białe ale z tymi zegary z zielonych robiły się błękitne. Po długich poszukiwaniach znalazłem odpowiednie do podświetlenia tarcz (łącznie 3 żaróweczki) numer części 85066GA390 https://www.monotaro.com/p/7441/6405/ Poprzedni właściciele najwidoczniej olali temat, bo bak podświetlała W5W aż osmoliła oprawkę, a tarcze podświetlały 1,2W 12V, więc nawet nie miałem jednej żaróweczki na wzór.
  19. całkiem możliwe, że o mnie mowa, w zestawie góry, który kupiłem w USA nie było tego uszczelniacza, jak i przedniego, pod kołem pasowym, te kupiłem zamienniki w PL. Przedni jak na razie jest OK, a tylni niestety ale cieknie. Na tą chwilę od momentu złożenia głowic na tym zestawie z USA zrobiłem 2500km i jest OK
  20. Mam uszczelniacze OEM, założone prawidłowo, kilka ładnych tysięcy nakręcone, po remoncie silnika i nic, tylko "zawsze czysto , zawsze sucho,zawsze pewnie... always" ;P Ps. Ostatnio, Któryś z forumowiczów robił silnik na uszczelniaczach-zamiennikach z USA. Ciekawe ,czy sucho i " trzymają"? zagadka...
  21. Też coś mi chodzi po głowie, że może się to nie trzyma bo tego tam w ogóle nie powinno być...?
  22. A różne są https://srt.subaru.pl/
  23. OK, teraz zamówię OEM, ale miałeś taką sytuację że wymieniłeś na zamiennik, ciekło, wymieniłeś ponownie na OEM i nie ciekło?
  24. Jaca68

    E-Boxer

    No widzisz i dlatego nie kupilem e-boxera, bo teraz moge jechac 160 w ciszy. Generalnie e-boxer idealne auto do Holandii (limit na autostradzie 100 km/h)
  25. Żadnych zamienników i ma być na równo z rantem. Inaczej szybko znów zacznie cieknąć.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...