Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Z innej beczki to : po przebojach mechaniczno-urzędowych z Imprezą uznałem ze nadszedł czas na uporządkowanie spraw z Legasiem H6 ,jak wiecie diesla 2.0 zastąpiła 3 litrowa H6-tka zaczęło się. Okazało się , że nie każda okręgowa stacja kontroli wie co robić! (Co pewnie nikogo z nas nie dziwi) dosyć ogarnięta w temacie jest katowicka Lambda , okazało się ,że bez rzeczoznawcy ani rusz , na miejscu w lambdzie są takowi, oczywiście musiałem wypełnić wniosek! Zadanie ,które nastąpiło później spowodowało "lekkie"trudności : musi Pan zważyć auto! cholera! Gdzie zważyć auto? Na wadze łazienkowej nie da rady! Pierwsza mysl -złomnica ! Z pozoru zadanie łatwe, ale .... znalezienie złomnicy która zważy a następnie wystawi kwit i potwierdzi go podpisem i pieczątkami było już zadaniem godnym najcierpliwszego z cierpliwych! Po za tym złomnice są tak poukrywane przed światem doczesnym tak zle oznakowane i wiodą egzystencję wśród takich wertepów , że przydał by mi się Forek w końcu wypełniłem zadanie! Dowiozłem dokumenty , auto poszło na kanał i do zdjęć Miły Pan nie doszukał się niczego niestosownego -diagnoza! - proszę teraz czekać ( w tym akurat zrobiłem już doktorat) wiec jestem dobrej myśli ,trzymajcie kciuki Nawet minister transportu nas nie zatrzyma , będziemy
  3. Karas

    Nowy XV II-generacji

    ma działać do momentu wygaśnięcia gwarancji później niech się klient martwi Dlatego jestem zdania ze nowinek i elektroniki w aucie powinno być jak najmniej. Mniej elektroniki , mniej rzeczy które mogą przestać działać/zepsuć się/zacząć działać nieprawidłowo w miarę eksploatacji auta. Subaru wycofało się z prostych rozwiązań typu skrzynia manualna, reduktor itp na rzecz elektroniki imo szkoda.
  4. Pozdrowienia prawdopodobnie dla @LosioDriver (Forek SG na blachach KWA), który koło 8:20 przejeżdżał Focha
  5. Pany będę w domu to zaznaczę wam na mapie dawny odcinek rajdu krakowskiego, kilka km od miejsca gdzie się spotykamy Przyjeżdżajcie, może akurat dostaniemy od losu okienko pogodowe
  6. Zyzol

    Nowy XV II-generacji

    Odpryski w polu widzenia kamer raczej bym wykluczał - szyba do wymiany. Właśnie czekam na naprawę szyby. Na szczęście dostała na dole, więc wymianę na razie odpuszczę.
  7. Tomek , możesz na mnie liczyć , jeśli autka nie będziesz miał daj cynk o której po Ciebie podjechać , No i pytanie czy jeszcze ktoś od nas jedzie ? Ma lać wiec mój Pieknie wypastowany bańdzior nie będzie już na miejscu taki piękny i pytanie ważne czy my po drodze mamy jakieś górskie przełęcze, przełączki, siodła, szczyty,serpentyny itp.
  8. Michał W.

    E-Boxer

    Domyślam, że duża grupa posiadaczy Subaru zainteresowała się marką po jej sukcesach rajdowych w latach dziewięćdziesiątych i ten duch wyścigów jest w nich cały czas przez co ciężko im zrozumieć, że Forester może mieć tylko 150 KM i sprawiać komuś radość. Dodam, że są też osoby, które zainteresowały się japońskimi Plejadami przez swoją potrzebę ciągłego zjeżdżania z szosy gdzie normalne auta nie czuły się na miejscu i odmawiały dalszej jazdy. Ja dla przykładu około 2009 roku zjeździłem Bieszczady wieloma bocznymi drogami, na których zdarzyło mi się zgubić zwykłym Oplem Corsą z pełnym bagażnikiem i dwoma rowerami z tyłu i nie było łatwo ale się dało. Mimo to marzyłem o SUVie ze skutecznym napędem AWD i tak padło na Subaru w którym 150 KM w zupełności dla mnie wystarcza. Do jazdy torowej się na nadaje, jeździłem po torze WRX STI z 2015 i zdaję sobie sprawę z ograniczeń wolnossącego Subaru Forester ale dostrzegam też jego niezaprzeczalne zalety przy innych zastosowaniach i nie tylko do garażowania. Sorrki, że zupełnie nie na temat ale jakoś nie mogłem się powstrzymać.
  9. Dzik44

    Jaka benzyna do XT

    A czy mapowanie XT na 98 i lanie takiego paliwa ma jakiś wpływ na żywotność jego silnika w stosunku do serii i lania 95..? Wiem że podnosi osiągi ale akurat to w przypadku Forka nie jest dla mnie priorytetem (i bez tego to jest "Sokół Millenium" ) Pytam bo mój F.XT własnie zakończył gwarancję..
  10. dzwonilem do kilku dealerow i mieli tylko wersje x cvt na pytanie o d i xt uslyszalem dzwieczne nein tapatalked
  11. RoadRunner

    E-Boxer

    Pełna zgoda. Z takim silnikiem to nadaje się tylko do stania w garażu
  12. Forumowym hejterom i tak się nie spodobo Pięknie "chodzi"
  13. Widać była to bardzo limitowana edycja.
  14. Today
  15. Ja przeglądam forum od 2012 roku i często coś czytałem ale nigdy nie czułem potrzeby by się jakoś udzielać aż do 2017 gdy chciałem zadać jakieś pytanie do Dyrekcji i tak się zarejestrowałem ale nadal nic lub prawie nic nie pisałem aż do czasu gdy zależało mi na ogłoszeniu i musiałem się jakoś wkręcić. Teraz sprzyjają mi jeszcze okoliczności bo odkąd dziecko poszło do przedszkola to cały czas jesteśmy na chorobowym, od września zeszłego roku całe mnóstwo przeziębień, gryp i angin. I tak siedzimy i zawsze znajdę moment by coś skrobnąć.
  16. chudy__

    Pompa wspomagania

    Tylko moja poprstu już wyje i chce wymienić. A są z wyglądu takie same jak moja tylko że z gf
  17. i to w tempie godnym pozazdroszczenia - musze jednak powiedzieć, że forum dla pasjonatów tematu zawsze uzależnia. Jak mam jakieś pilne tematy i mnie nie ma parę dni jest spoko ale jak juz zajrze to korci ciągle!
  18. A w temacie ogłoszenia o sprzedaży auta i wymaganych do tego 100 postów to powiem tyle, że chciałem sprzedać auto i się sprężyłem by je napisać i zrobić ofertę. Auto dawno sprzedane i to przez OLX a ja nie wiedzieć czemu klepię dalej kolejne posty.
  19. Ja próbowałem sprzedać przed przeglądem i przedłużeniem ubezpieczenia i sprzedałem 1 dzień po.
  20. Odnosnie ES, to zawiódł mnie już tyle razy, że przestałem mu ufać. Korzystam z adaptacyjnego tempomatu na autostradzie, jak najbardziej, mając jednak baczenie, czy nie formuje się przede mną stojący korek, bo przed nim za nic nie wychamuje (ogólnie, to stojący korek ZA zakrętem to jest jakaś masakra - a przydarzył mi sie na włoskiej autostradzie, które są bardzo wąske, bardzo kręte, a pasy ruchu oddzielone są betonem tak, że nie widać ponad nim niskiego samochodu ). Ale utrzymania pasa ruchu już nie włączam, chyba bardziej przeszkadza, niż pomaga Przydaje się jeszcze w pełzającym korku. Nie stałem chyba jeszcze dłużej niż 3 minuty, więc nie zaobserwowałem, czy po tych 3 minutach się wyłącza? Mnie zastanawia jeszcze jedno - jak jest ze sprawnością ES w miarę uszkadzania się szyby podczas eksploatacji - czy nie będzie coraz gorzej przez rysy, czy odpryski, których w żaden sposób nie da się uniknąć normalnie eksploatując auto?
  21. xemir

    Subaru Levorg

    Pisałem o tym wcześniej - na Filipinach znalazłem w ofercie 2.0, który był droższy od 1.6 zaledwie o 8k Pln https://www.subaru.asia/ph/assets/buying/pricelist.pdf Cena za 2.0 GT-S C to na nasze 145368.28 Pln czyli całkiem całkiem . To co mnie najbardziej zaskoczyło to różnica w cenie między 1.6 a 2.0 - zaledwie 8 000 Pln. Coś jest nie tak w cenniku, bo zarówno 1.6 jak i 2.0 mają podaną taką samą moc. Na tej stronie https://www.carguide.ph/2018/09/subaru-philippines-to-debut-levorg-20.html piszą, że to jednak 2.0 z WRXa gets the same mill as the WRX and this means having 265 horsepower and 350 Nm of torque to play with
  22. Prawdopodobnie przestaje, bo unosisz lekko oś nad (pewnie suche/zatarte) łożysko ślizgowe. Wymontuj wentylator i spróbuj wypuścić tam jakieś smarowidło.
  23. zabieram się w takim razie do pisania ogłoszenia i pewnie w weekend wystawię. Badanie techniczne zrobię tylko bo mam do 4 maja...
  24. Odnotowuję zdecydowany spadek aktywności w porównaniu z mienionymi latami.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...