Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Mokry sen patodeweloperki 206659688c4f0dbPatodeweloperski_apa.mp4
  3. 20661420cecd96aVID_20240414010415.mp4
  4. Cześć, nie miałem nigdy Subaru, wcześniej jeździłem Hondą Accord (CL7), Toyotą (najlepszą, bo służbową ). Od dawna jadnak spoglądałem na Forestery, przykuwały moją uwagę na ulicy. Przyszedł czas więc na szukanie swojego egzemplarza. Mam kilka pytań, na które mam nadzieję znaleźć odpowiedzi, sugestie, porady. Forum przeglądam (konto mam kilka lat tutaj), coś tam już wiem, ale teraz jak przychodzi do konkretów (zakup) to czuję, jakbym nie wiedział nic. Czego szukam, nad czym się zastanawiam. - budżet: ok. 30-35k. - najchętniej LPG (albo zakup już z założonym, albo będę sam zakładał) - Forester SH (najchętniej z 2010 w górę, ale budżet raczej nie dźwignie tego, więc pewnie 2008-09) - Silniki, biorę pod uwagę w sumie dwa. I tutaj liczę na sugestie, porady. - 2.0; 150 km - manuał? - automat - czy to nie jest już za duży muł podczas jazdy? - 2.5; 171 km (USA) - automat, bo manuał to miał kruk raczej 1. Co myślicie, wiecie o powyższych silnikach? W każdym można oczekiwać na UPG, czy w tych silnikach to raczej rzadkość? 2. Jak z wymianą rozrządu w nich. To są jak się nie mylę silniki z paskiem / jak cenowo wygląda wymiana? 3. Zawory - tutaj również pytanie, czy sprawa do ogarnięcia we własnym mini-warsztacie (z podnośnikiem i kimś kto ma jakieś pojęcie o mechanice) czy raczej wyspecjalizowany zakład tylko? 4. Przeglądając ogłoszenia widzę, że niektóre auta mają LPG już po kilka lat (6-9 lat). Jak silniki znoszą to, czy w takie lepiej się nie pakować? 5. Czego można się ogólnie spodziewać po kupnie/pierwszych kilometrach/serwisach od zakupu? Z grubsza to tyle. Z góry dzięki za pomoc. PS. Mam nadzieję, że dobry dział?
  5. Cześć, jestem potencjalnym posiadaczem Subaru (w trakcie poszukiwań). Wcześniej miałem Accordy, więc Japonia pozostaje w sercu Będę miał pytania odnośnie tego, co wybrać, co warto etc-> mam nadzieję, że znajdę odpowiedzi, podpowiedzi, które pomogą mi wybrać pierwszego Forestera dla mnie.
  6. Dzisiaj
  7. Wczoraj
  8. Największego zonka jakiego szofer mógł mieć to co jechał kilka lat temu na gabarytach i chłop z porsche chciał go wyprzedzać, a stracił głowę
  9. Adam98

    Swap EJ255 230hp

    Nie sprecyzowałem. Chodzi o Impreze gh wrx 2.5 230hp. Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. Dzięki kolego. Jeszcze jedno pytanie jest jakieś miejsce/strona internetowa godna polecenia gdzie można kupić silnik do Subaru?
  10. Czyli hybrydowy A tymczasem u chiński killer o imieniu radzieckiego samolotu bojowego okazuje się lekko… niedopracowany
  11. Prewencyjnie zrobiłem regenerację przekładni kierowniczej przy przebiegu prawie 290 000 km. Nie było wycieków jednak były już wyczuwalne delikatne luzy. Wszystko co potrzebne OEM udało się zakupić przez internet. Listę części wziąłem wg VIN z partSouq kropka com . Regenerację zrobiłem w firmie Autokorbas. Bardzo profesjonalna obsługa. Poprosiłem aby kierownica była maksymalnie sztywna jak w nowych autach. Właściciel firmy objaśnił mi szczegóły jak to zrobią i za dwa dni odebrałem zregenerowaną przekładnię. Zrobiłem już ponad 5000 km i wszystko działa bardzo dobrze. Poszukiwania płynu do wspomagania zajęło mi kilka wieczorów. Trudno było trafić info. Nie zawiodły amerykańskie fora. Okazało się że wg nr OEM jest to ten sam olej co do skrzyni biegów. Koszt z demontażem regeneracją, częściami oraz montażem również około 3000 PLN
  12. AdaSch

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    a górna rura gumowa nie jest inna?
  13. teraz czas na nyny,jutro rano kolejny fajny dzien,montowanie kupionych dawno temu fantow ciesze sie jak male dziecko, kolektor ze zdjecia juz zamontowany,ale jutro wpada cala reszta, dokladka Maxtona jednak nie pasowala na przod tak jak obstawialem,wiec jutro wlatuje od Piotrka Miskiewicza dokladka no i wszystko inne, teraz sie czuje jak nastolatek ktory sklada klocki lego w calosc
  14. Przerabiał ktoś temat montażu chłodnicy wody z SG do SF ? Jako tako pasuje ale jest wyższa w SG, ciekawi mnie tylko czy po zamontowaniu uda się zamknąć pokrywę silnika. Wiem że nowa kosztuje 250/300zł ale akurat na regale leży mi od SG i tak myślę na jej montażem.
  15. Dzięki! Super sprawa, cena też raczej spoko.
  16. 133699

    Swap EJ255 230hp

    Dobra, ale do jakiego GH, WRX? STI? ogólnie silnik i osprzęt siądzie. Jak przełożysz swoje graty to niema żadnego znaczenia.
  17. Adam98

    Swap EJ255 230hp

    Cześć, mam pytanie odnośnie swapa. 1.Czy silnik ej255 230km z Forestera lub Legacy podejdzie bez przeróbek do imprezy gh? Chodzi o mocowania, osprzęt itd. Pytam bo na rynku jest zdecydowanie więcej silników z tych modeli. W mojej imprezie niestety padł silnik-rozsypało się koło zębate wałka rozrządu w prawej głowicy (również ej255 230km) i szukam ewentualnej alternatywy dla remontu. 2. Czy w tym silniku ma to jakieś znaczenie jaki jest zamontowany ic i kolektor ssący? Z tego co zauważyłem to w imprezie wygląda to trochę inaczej niż w pozostałych modelach z tym samym silnikiem. Pozdrawiam
  18. Eryk

    O rowerach

    Jakby sie ktors przymerzal do piast DT Swiss to wciaz odradzam modele EXP, poniewaz zostaja one zastapione modelami Deg, ktory ma 90 zazebien, i wieksze pierscienie, ponownie 2 a nie 1 sprzezyne w sprzegielku. Tym samym DT przyznalo swoja porazke w modelach EXP, i jak oczekuje czesci do EXP szybko przestana byc dostepne.
  19. Adi

    Rajdowe dyskusje 2024

    Sezon się kończy ostatnim rajdem, wszystko jest możliwe. Ale 4 rajdy tego sezonu coś nam już obrazują. "Verstapen rajdów Abiteboula" coś nie działa ...mam nadzieję na razie. Jak usłyszałem to określenie, sam w nie podświadomie uwierzyłem, mając w pamięci jego błysk i niewątpliwy talent. Tu jednak jest coś jeszcze, trzeba pokonać jakieś ograniczenie, które nam tego świetnego kierowcę zabrało/ograniczyło. Oby
  20. Dach zerówki w Chorwacji:
  21. Chyba umarło znowu Jutro coś ustawię, Niemcy czy Hiszpanie ?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...