Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Jedna strona medalu to jaki snop światła daje odbłyśnik lampy. Można to sprawdzić stając prostopadle do ściany o zmroku w odległości powiedzmy 2-5 metrów i wtedy wszystko na ścianie widać. Druga strona to kierunkowskaz i pozycyjne. A sprawę zamyka brak homologacji europejskiej na lampie. Zanim kupisz zamiennik upewnij się czy ma takie oznaczenie, bo brak oznaczenia e w kółeczku i numer, dyskwalifikuje lampę z badania technicznego w świetle obowiązujących przepisów.
  3. Today
  4. A tak, zapomniałem o tym silniku. Swoja drogą masz rację, Toyka idzie ogólnie w fajnym kierunku. Mocniejszy pick-up, Yaris GR, mocne hybrydy. Moze i Subaru skorzysta.
  5. A 4.5 z LC 200? Nie wiem, nie jeździłem. Na papierze wyglada. swoja droga chyba bardziej chodzi o trend - zwiększyli moc w Hiluxie o 50 km. Jakby to było w e-boxerze to byście byli zadowoleni swoja droga 200 kucy w pickupie? Nie wystarczy?
  6. Jeździłem LC z tym silnikiem. Powiem tak... nieporozumienie. A ten „mocarny” diesel 2,4 w Hilux. 204KM i 500nM. Szaleństwo... Toyka nigdy dobrego, mocnego diesla nie miała i chyba mieć nie bedzie
  7. Ale w LC jest przecież 2.8 a nie 2.2. Problem w tym ze obecny 2.8 ma tylko 177 km.
  8. Chyba jednak da się bardziej komplikować proste rzeczy
  9. Wprawdzie nie w Subaru, ale w moim tylnonapędowcu mam już jakiś czas świeże Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 i jestem z nich bardzo zadowolony - bardzo dobrze trzymają się drogi, ostatnio też miałem okazję sprawdzić je w sporym deszczu i zachowywały się bez zarzutu, całe auto jest na nich bardzo stabilne. No i w porównaniu do Pirelli P7 i Bridgestone Potenzy które miałem kiedyś w Subaraku, są słyszalnie cichsze.
  10. Frekwencja dopisała! Szkoda tylko, ze tak szybko uciekliście... My się rozjechalismy o polnocy...
  11. Yesterday
  12. Fajnie napisane i wiele prawdy. Oczywiście nazwanie silnika 2.8 potężnym to duża przesada, jednak stanowczo to lepszy silnik z potencjałem do podniesienia mocy. Teraz oby ten silnik trafił do Land Cruisera, bo ten 2.2 w tym aucie to porażka.
  13. 121 Ale akurat jedyne jakie znalazłem dostępne to 5/115 co daje 126.5 więc jeszcze bliżej Co ciekawe jak się wyszuka 5.5/125 to wyskakuje Kenwood Bulb Widać to jakiś ich patent, a napięcie na tych żarówkach i tak wynosi 5V, a nie 5.5V.
  14. A wiesz że żarówka 5V 110mA przy 5,5V będzie pobierać 125mA
  15. Też ciekawa koncepcja
  16. Miałki

    Forek SJ XT '14

    No właśnie. Sprawny. Dzieląc się moim okrętowym doświadczeniem muszę Wam powiedzieć że największe problemy nam stwarza właśnie automatyka. Coś jest na rzeczy z tym ciśnieniem bo i start silnika na LPG jest teraz sporo dłuższy. Pompa w baku dłużej nabudowuje ciśnienie. Może być i tak że zawór FRU puszcza, a sensor ciśnienia nie działa poprawnie. Ostatnia wizyta w serwisie autoryzowanym (juz nie) gdzie montowano DLMa zakończyła się niepowodzeniem. Panowie stracili licencję na oprogramowanie diagnostyczne i nie przyjęli auta na przegląd. Po tem poleciałem na statek i teraz żona się boryka. To znaczy na benzynie jeździ dla świętego spokoju.
  17. A Ja zabieram FXT w zakazane rejony
  18. Dziękuję Wszystkim za bardzo miło spędzony czas.Życze Łukaszowi szybkiego powrotu do zdrowia.pozdrawiam Fiku. Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka
  19. Czołem Panowie, jest szansa na jakieś spotkanie? Już sporo czasu krążę po Bydzi a w sumie nigdy nie było okazji spotkać się z jakimś zacnym gronem i chyba czas to zmienić Jacyś chętni?
  20. Spoko, już mi się udało znaleźć po specyfikacji ile te żarówki mają - 5.5V 125mA. Spróbujemy z 5V 125mA
  21. Tak mi wyszło przy testach na zasilaczu laboratoryjnym . 6 voltowe były za ciemne które pobieraly około 150mA. Przykro mi, ale nie pamiętam gdzie kupowałem.
  22. Fajnie to wygląda Jestem fanem szczotkowanego metalu Co do podświetlenia, jedno pytanko - skąd wziąłeś, że te żaróweczki w radiu maja 110mA? Bo mi wyszło 160mA I gdzie kupowałeś?
  23. Pozdro obok Stecówki !
  24. Kontynuując. Kapturki są po 23,25 netto a u mnie wyglądało to tak
  25. Spoko fajnie że przydało się. Ja okleiłem folią szczotkowanym grafitem .
  26. To tym gorzej. Wiem, co się dzieje w firmie, że są naciski, że mają być wyniki, że statystyki... ale ... odbudowa wizerunku tej formacji potrwa całe lata (o ile rządzący nie zechcą mieć "kundelków"/bo już nawet nie piesków/ na swój własny użytek)...
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...