Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. tansza jest regeneracja
  3. Kolega @Miałki jest bardziej jak sądzę zorientowany, poczekamy co napisze. Ja obstawiam że jest jedna pompa.
  4. Jeżdżę już ponad pół roku Foresterem ale dopiero niedawno odkryłem, że jazda w trybie automatycznym na tempomacie nie zawsze oznacza najniższe spalanie. Chodzi mi o jazdę autostradową z prędkością w okolicach 150 km/h podczas której jadąc na tempomacie mam około 4000 obr. i spory hałas w kabinie. Przełączając skrzynię w tryb manualny okazuję się, że jest piąty wirtualny bieg a po wbiciu manetkami "szóstki" obroty, hałas oraz spalanie poprawiają się. Wadą takiej jazdy jest to, że wirtualna szóstka zachowuje się jak nadbieg i nie ma na nim możliwości dalszego przyspiesza bez redukcji.
  5. Do tego tez jest specjalny klucz , inna metoda to pasek skórzany i owijamy wokół tarczy i za pomocą niego blokujemy obracanie się tarczki
  6. podobno tez jest zalecany rozny olej do tych skrzyn - poda ktos numer katalogowy oleju, zalecanego do CVT w Forku XT
  7. Pan z Vialle napisał, że nie modyfikują pompy paliwa. Tylko zapytał jak wyżej, czy są dwie. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  8. Gwarancja nie obejmuje, to część eksploatacyjna. AC też nie obejmuje, chyba że nieznany sprawca ci ukradnie/zniszczy DPF. Wymiana np. w ASO. Ja w zeszłym roku zapłaciłem 5,5k pln, ale to jakaś promocja na DPF'y była, teraz chyba 8k pln. k.
  9. Tu jest w przystępnej cenie https://www.mobile.de/pl/Samochod/Lancia-LANCIA-Delta-2.0i.e.-TURBO-16V-HF/vhc:car,pgn:3,pgs:10,ms1:14700_4_,ful:petrol,pwn:147/pg:vipcar/280587828.html
  10. W DLM gaz jest podawany przez fabrycznie zamontowaną pompę do benzyny. Pompa ma dodaną końcówkę umożliwiającą podłączenie LPG. Została u mnie zdemontowana i wysłana kurierem do fabryki Prins w Holandii. Tam dodali końcówkę i wróciła. Wymóg jaki stawiał Prins pompa musi być mało używana, czyli prawie nowa. Inaczej trzeba wymienić pompę. Dla innych marek bardziej chodliwych mieli pompy na stanie, brali używaną dawali nową już właściwą pod LPG.
  11. oj posiadają niestety.. posiadają :-)
  12. Michał W.

    Spalanie XV II

    Mam w Toyocie limiter ale go nie używam bo nie mam takiej potrzeby. Wiem tez, że korzysta on z tempomatu i hamulców, które bardzo mocno eksploatuje.
  13. niestety wizyta bez efektów. komputer bez błędów widzą że dawka jest podawana za duza, sonda niby działa. ale widać że dawka za duza jest podawana. albo więc sonda jest strzelona a nie pokazuje błędu albo coś jeszcze innego. czy od inego modelu do tej imprezy będzie pasowała sąda? to jest impreza III z 2017 roku 1.5 107 km
  14. To dziwna historia, ale cóż, zdarza się. H6 ma swoje bolączki niestety, zresztą jak każdy mocniejszy piec Subaru i tyle. Trzymam kciuki i czekam na wątek:)
  15. Witam! Takie pytanie - zapchany filtr cząstek stałych, auto na gwarancji. Czy może być tak że gwarancja tego nie obejmuje? Ewentualnie czy AC ogarnie wymianę? Jeśli nie, to jaki koszt w 5 letnim Foresterze i kto się tym zajmuje? Z góry dzięki za odpowiedź!
  16. U mnie udało się ściągnąć tarcze bez problemów. Podważałem lekko śrubokrętem naokoło tarczy i powoli schodziła z wałka. Więcej problemów miałem z odkręceniem śruby bo musiałem jakoś zablokować koło przed obracaniem się[emoji16] Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
  17. Luzu jeszcze nie sprawdzałem, bo nie mam szczelinomierza. Ogarnę to jak tylko będę miał możliwość, ale póki co zamówiłem wspomniane przez ipsx82 sprzęgło i zobaczymy co będzie. Tak czy inaczej ostatecznie luz sprawdzę i wyreguluję, najwyżej zostanie mi drugie sprzęgło w piwnicy zapasowe
  18. Te tarczki są wredne w zdejmowaniu ale da rade właściwym narzędziem i procedurą: 1) odkręcamy śrubę trzymająca tarczkę z wałem kompresora 2) przykładamy nasadkę 11 w miejsce wykręconej śruby i uderzamy młotkiem z 5 razy 3) wstrzykujemy za pomocą strzykawki naftę w miejsce wykręconej śruby i przykładamy wacikiem kosmetycznym nasączonym w nafcie mocując taśmą (jeśli robimy to na samochodzie) 4) po odczekaniu kilku godzin ponownie uderzamy w tarczkę młotkiem za pomocą nasadki 5) wkręcamy śrubę mocująca zabierak z wałkiem do 3/4 długości śruby (potrzebny punk zaparcia dla ściągacza) 6) wkręcamy 3 śruby z talerzem ściągacza do oporu 7) wkręcamy grubą śrubę ściągacza o takiego jak na zdjęciu
  19. Nie tyle z Rosji ale z JP przez Rosję zapewne ;)
  20. Cz, czekam na 1 opcje. Oczko15 zamowił mi używkę z Rosji.
  21. jeden z fajniejszych off-roadowych projektów SF ostatnimi czasy.
  22. Witajcie, Zgubiłem trochę czasu na poszukiwanie powyższego tematu, zatem pytanie. Czy ktoś ma lub wie gdzie znaleść opis wiązek elektrycznych ( nie wtyczek) w Foresterze 2004 2.0X 125km? Konkretnie chodzi mi o pierwszą górną kość w ECU oraz szarą i brązową wtyczkę łączącą elementy sterująco-kontrolne silnika z ECU. Za wszelką pomoc dzięki serdeczne.
  23. Ja też. 20 lat temu miałem przyjemność prowadzić EVO I i do dzisiaj pamiętam ten dzień jak by to było wczoraj z każdym detalem łącznie z dźwiękiem wszystkich plastików w środku Co do cen to jest to gwarantowana lokata kapitału jeżeli kupi się właściwy egzemplarz.
  24. Coś się wykombinuje. Wsporniczek z plexi przyczepiony do szyby? Pomysłowy Dobromir da radę.
  25. Od kilku godzin mierzę się z nią... Nie jest łatwo.
  26. Blixten

    Spalanie XV II

    Tak to właśnie działało w Hondzie Civic IX gen. mojej Żony. Początkowo uznałem to za pożyteczny "ficzer" mający zredukować ilość mandatów, ale z czasem przestałem używać - bardzo nieprzyjemne uczucie nie móc przyspieszyć w razie nagłej potrzeby bez wciskania gazu w podłogę. Na moją psychikę lepiej działa aktywny tempomat niż ogranicznik prędkości.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...