Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. W moim wypadku selenoid niejest w tylnej części skrzyni. Mam koniec roku 2006 i wszystkie selenoidy są na desce. Deska zupełnie nowa od dealera.
  3. Mówią tak tylko Ci którzy tego nie robią
  4. Koczwara w Wiśle większość subarakow jeździ tam. Zawsze jakieś subaru tam przebywa, przy okazji właściciel na miejscu ma stacje diagnostyczna pojazdów. Wiec każda awaria usuwana kompleksowo, bez wyciągania od właściciela wszystkich pieniędzy. Sam serwisuje tam dwa swoje pojazdy
  5. Witam, niestety mam od paru dni potwierdzoną awarię mojej Tribeci 3,0 z 2007r. gaz { przeprowadzona była 2 razy próba szcelności ) Pilnie potrzebuję namiarów na mechanika najlepiej z woj. Śląskiego który podejmie się wymiany uszczelki pod głowicą .... bardzo proszę o pomoc z góry dziekuję i pozdrawiam
  6. Today
  7. Rzeszowski oczek29 10+0 przymar 3+0 Slawskip 10+0 niebieskiultras 10+0 Durbos 2+0 Beavis 13+1 baki 8+1 szubaru 9+0 RSMP 1 Beavis 14 2 niebieskiultras 10 oczek29 10 Slawskip 10 5 baki 9 szubaru 9 7 przymar 3 8 Durbos 2 Generalka 1 baki 52 2 przymar 47 3 Slawskip 46 4 szubaru 44 5 oczek29 41 6 Beavis 37 7 niebieskiultras 35 8 Tutek 29 9 Durbos 28 10 Kapic 25
  8. Wymieniałem też na OEM i też równo z obudową, mechanik mi mówił że żadnych zamienników jeśli chodzi o uszczelniacze. Widziałem na jakiś filmach że amerykance drutuja, nabijają drugi na ten. Różnica w cenie Corteco a OEM było jakieś parę PLN. A jak już masz skrzynię zdjęta, wymień sobie też oring na lewo od wału pod tą pokrywką na dwie śrubki.
  9. Pozdrawiam srebrnego Forestera spotkanego na obwodnicy w okolicy Factory w Krakowie. Jechałem niebieskim Nissanem Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
  10. Usłyszałem, dlatego obejrzałem dokładnie opony i pojechałem na wulkanizację
  11. Yesterday
  12. Z zegarami w GTeku walczę już drugi rok, najpierw kupiłem żaróweczki 1,4W 14V, bo te zwykłe 1,2W 12V padają szybko. Niestety świeciły tak, że wskazówki były ledwo widoczne a tarcze ciemne. Później przyszła kolej na LEDy różnej barwy, niestety te zielone nie chciały współpracować z pomarańczowymi wskazówkami i wychodziło "gówno w lesie", ciepłe białe były spoko ale trochę za słabe, zostawały zimne białe ale z tymi zegary z zielonych robiły się błękitne. Po długich poszukiwaniach znalazłem odpowiednie do podświetlenia tarcz (łącznie 3 żaróweczki) numer części 85066GA390 https://www.monotaro.com/p/7441/6405/ Poprzedni właściciele najwidoczniej olali temat, bo bak podświetlała W5W aż osmoliła oprawkę, a tarcze podświetlały 1,2W 12V, więc nawet nie miałem jednej żaróweczki na wzór.
  13. całkiem możliwe, że o mnie mowa, w zestawie góry, który kupiłem w USA nie było tego uszczelniacza, jak i przedniego, pod kołem pasowym, te kupiłem zamienniki w PL. Przedni jak na razie jest OK, a tylni niestety ale cieknie. Na tą chwilę od momentu złożenia głowic na tym zestawie z USA zrobiłem 2500km i jest OK
  14. Mam uszczelniacze OEM, założone prawidłowo, kilka ładnych tysięcy nakręcone, po remoncie silnika i nic, tylko "zawsze czysto , zawsze sucho,zawsze pewnie... always" ;P Ps. Ostatnio, Któryś z forumowiczów robił silnik na uszczelniaczach-zamiennikach z USA. Ciekawe ,czy sucho i " trzymają"? zagadka...
  15. Też coś mi chodzi po głowie, że może się to nie trzyma bo tego tam w ogóle nie powinno być...?
  16. A różne są https://srt.subaru.pl/
  17. OK, teraz zamówię OEM, ale miałeś taką sytuację że wymieniłeś na zamiennik, ciekło, wymieniłeś ponownie na OEM i nie ciekło?
  18. Jaca68

    E-Boxer

    No widzisz i dlatego nie kupilem e-boxera, bo teraz moge jechac 160 w ciszy. Generalnie e-boxer idealne auto do Holandii (limit na autostradzie 100 km/h)
  19. Żadnych zamienników i ma być na równo z rantem. Inaczej szybko znów zacznie cieknąć.
  20. Jaca68

    E-Boxer

    I cisniesz 180 potem stajesz na esspreso i pomiar sie zgadza
  21. FanSub

    Spalanie XV II

    W moim przypadku przejście z M1 5w-30 na M1 0w40 spowodował trochę większe zużycie paliwa, podwyższenie temperatury oleju w porównywalnych warunkach pracy, ale jednocześnie wyciszenie silnika.
  22. Panowie mam mały problem, przy robieniu UPG wymieniliśmy tylny uszczelniacz wału (victor reinz), po przejechaniu 2500km okazuje się że podcieka i silnik znaczy teren. Dziś zabierając się za wymianę wału, poduszek silnika i prawej piasty, wyszarpaliśmy skrzynię, żeby zweryfikować czy to ten nieszczęsny uszczelniacz, niestety okazuje się że to spod niego lekko podcieka. Teraz mam pytanie do Was, czy uszczelniacz powinien być wbity na równo z obudową, tak jak na zdjęciu, czy powinien być około 1mm wewnątrz? Jakie macie doświadczenia z wymianą tego uszczelniacza?
  23. No więc ja wymieniałem na regenerowane i padły szybko. Ostatecznie założyłem KYB, długo służyły w 2.0 i teraz służą w 2.5XT (przełożyłem bo siedział na gorszych zamiennikach) - nie jestem w stanie powiedzieć o nich nic złego oprócz tego że przy zamianie nabawiłem się przepukliny pachwinowej. Nie ciągnę przyczep i nie wożę kamieni.
  24. Panie, Panowie może w sobotę 15 sierpnia w granicach godziny 18:00 jakiś spocik w Poznaniu parking Makro na świeżym powietrzu ?
  25. Szukałem, nie ma. Dobrze, że w ogóle można dostać papierowy, Mam wrażenie, że wszystkie dostępne to i tak DENCKERMANN tylko pakowany w różne pudełka.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...