Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Chyba wiem gdzie byłeś Ja tam jeżdżę od siedmiu lat. I to jest dla mnie kwintesencja dobrego mechanika: staranność znajomość procedur i technologii (np. mało który mechanik wie, że subaru zaleca inny smar do wewn. przegubów półosi niż do zewnętrznych) znajomość specyfiki modelu (gdzie trzeba podłubać lub posmarować, żeby za chwilę nie było problemów) komunikatywność (tak tak, to naprawdę działa cuda) O takich banałach jak uczciwość nie będę pisał
  3. Pozdrawiam czarne STI na złotych felgach, zaparkowane obecnie pod "Zebrą"
  4. Today