Specjalistycznych serwisów brak.
Potrzebujesz w miarę ogarniętego/każdego warsztatu z odpowiednim sprzętem. Podnośnik, komputer itp. Każdy mechanik sprawdzi lakier, wycieki, luzy, elementy gumowe, zawieszenie itp. Najlepiej sobie podjechać z jakimś subaromaniakiem, który ma doświadczenie z tym modelem i czasem może podsunąć jakieś informację i sprawdzić to co może umknąć mechanikowi. Zawsze ocena kogoś na chłodno będzie pomocna.
Umów się z drugą osobą związaną z subaru i zróbcie kontrolę. Najpierw oględziny na zewnątrz, podwozie ( w środku na końcu). Potem jazda próbna. Bardzo ważna jest udokumentowana historia, co gdzie, kiedy, jaki olej, rozrząd itp.
Check List w subaru:
1. Kontrola powłoki, spasowanie szczelin, numery na szybach, stan hamulców i opon.
2. Podwozie: Wycieki: dekle zaworowe, maglownica,przeguby. Stan oleju w silniku i skrzyni. Na podnośniku rozpędźcie auto i sprawdźcie czy wiskoza hałasuje.
Test UPG. Jak wyglądają korki oleju i chłodnicy. Sprawdzenie kielichów, stan podłużnic, ocena pod kątem korozji.
3. Jazda próbna: niepokojące hałasy z wiskozy, na skrętach hałas z łożysk kół, dymienie, falowanie obrotów.
Sporo rzeczy sami zobaczycie.
W Krośnie masz Panmar, do tego na ul. Zręcińskiej dwa serwisy. Jeszcze Mariusz Kłapkowski w Krośnie na Pużaka, też ogarnia subaru. W Rymanowie masz Wulkanex. Coś się znajdzie.... ale doświadczony kumpel jest bezcenny