Ja zdecydowałem się na XT (MY 2015) w w wersji Comfort a nie Platinium właśnie ze wzgledu na lepsze fotele. Z tych skórzanych po prostu się ześlizgiwałem. nawigacja tez nie była za rewelacyjna, wolę porządnego TomToma albo Yanosika, a jak ktoś badzo chce mieć navi na wyświetlaczu to jest jeszcze mirrorlink.
Z Platinium szkoda mi było tylko szyberdachu. Ale doplata kilkunastu tysięcy do wyższej wersjii i kilku następnych do przeróbki foteli tylko po to żeby mieć szyberdach nie była nawet przedmiotem głębszych rozważań...
Autem jeżdzi głównie żona i to co dla wielu tu piszących jest wadą, przy 160cm wzrostu staje się zaletą .
Jeśli chodzi o spalanie, to z 15tys km jeżdzonych przez głównie po zakorkowanym Poznaniu i bliskiich okolicach plus okazyjne wyjazdy w dłuższe trasy wychodzi 10.5 l, co uważam za bardzo dobry wynik, chyba dzięki rewelacyjnej CVT. Jeżdząc w tych samych warunkach Passatem 140km CR manual mojej kochanej wychodziło średnio 7.5l ON.
Gdybśmy mieli kupować teraz byłby to dokładnie ten sam model, auto jest bardzo dobre zarówno jeśli chodzi o jazdę jak i funkcjonalność.
Przeszkadza mi tylko brak pamięci ustawień fotela i ustawienie pedału gazu - nie mogę oprzeć wygodnie kolana, co bywa męczące przy dłuższej jeżdzie, gdy jedzie się po DK gdzie trudno jechać na tempomacie. Może jeszcze jakieś drobiazgi w ustawieniach multimediów, ale tak naprawdę nie chciało mi się nawet przejrzeć instrukcji,
Aha, projektanci mogli jeszcze włozyć światła do jazdy dziennej LED w miejsce zaślepek w zderzaku (które pewnie gdzieś można dokupić). Auto wyglądałoby lepiej niz z tymi lampkami ktore ma w serii.