Skocz do zawartości

sigma111

Użytkownik
  • Postów

    265
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wwa
  • Auto
    Legacy I turbo
    Maserati 2.24v
    Alfa Romeo 75 projekt IMSA

Ostatnie wizyty

697 wyświetleń profilu

Osiągnięcia sigma111

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

12

Reputacja

  1. sigma111

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla bordowego Forka z S8 od strony Marek do centrum ... ładnie dzisiaj dusił ...
  2. Pytanie w sprawie klimatyzacji ... wywalać czy nie ? Albo kto wywalał i są jakieś znaczące plusy ? Pomijam wzrost cen serwisu i adapterów na 134a ...
  3. Normalna jazda = normalne ustawienia
  4. Pewnie za tyle ile nabywca chce zapłacić
  5. Bywam na przegląd innych projektów ... jak się uda to możliwe że kwiecień/maj się tam pojawię ..
  6. Dobrze :). Oktan dawaj znać kiedy wywalamy fmic-a.
  7. Mała walka się odbyła .. przewody zasilające pompki idą do skrzynki z bezpiecznikami obok zbiorniczka na płyn do spryskiwaczy ... bezpieczniki wszystkie sprawdzone .. przewody zasilające w pewnych miejscach były przetarte więc zostały zaizolowane ... wynik taki że nadal nie działają pewnie się to skończy zakupem zbiorniczka z pompkami
  8. Pytanie ... przestały działać spryskiwacze na szyby i reflektory od czego najlepiej zacząć żeby nie rozbierać połowy samochodu ??? płyn oczywiście jest w zbiorniczku
  9. Ta ... słyszałeś ??? Raczej nie ma ...
  10. nie ... plus jest tak, i że jednocześnie słyszę jak się wkręca turbo i bulgot raz mocniejszy a raz słabszy
  11. Osobiście swoim Legacy turbo robię czasami 700 km dziennie lub więcej i nie ma traumy ... wydech robiony na zamówienie kiedyś (poprzedni właściciel) .. 3 cale przejście na 2,5 ... jest bulgot a powyżej 4 tyś obrotów zaczyna się darcie wydechu czy coś w tym rodzaju
×
×
  • Dodaj nową pozycję...