Skocz do zawartości

mbmastermx

Użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    BMW 745i/CLK500

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mbmastermx

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Na Irzykowskiego/Wyki grafitowy to nasz. Pozdrawiamy Pozdrawiamy kierownika szarego STI na Połczyńskiej ok 19-20 na wysokości REAL-a. Ja jechałem SLK narzeczona WRX-em.
  2. Ja odłączyłem to ustrojstwo i żadnych negatywnych objawów nie ma po pół roku bo i czemu miałyby być. Jedyne co trzeba zrobić to reprograming usuwający palącego się check-a.
  3. Pozdrawiam srebrnego Forestera PO ..... Na wlocie do Warszawy ul. Połczyńska (pomachałem ze smarta) i Outback-a srebrnego w Bluecity ok 15.30. Oba autka ze świnkami
  4. Mam co prawda Imprezę ale chciałem zapytać czy wasze 4EAT po remapie także zachowują się lekko inaczej? Na plus u mnie jest poprawiona reakcja na gaz i redukowanie lub kickdown ale z minusów to mam wrażenie, że skrzynia zbyt długo przeciąga 2 bieg podczas lekkiego przyspieszania. Drugie pytanie to czy ktoś z Was próbował zmieniać parametry skrzyni we Freessm? Dodatkowo wrzucam linka do procedury startowej czyli start jakby "strzału sprzęgła". http://forums.nasioc...029&postcount=5 potrzebny jest mocniejszy konwerter i Wasze 4eat polecą tak
  5. Słyszałem w pokoju jak bulgotaliście :-)
  6. Kręciłem na lodzie. Tak, wspomaganie działa ale Pompa wydaję jęczące dźwięki. Znalazłem właśnie temat na amerykańskim forum o wadliwym o-ringu w pompie a dokładnie na jej górnym wejściu. Jadę na działkę sprawdzić ten trop. Jak się uda podzielę się wiedzą. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Już zrobione tak jak myślałem winowajcą okazał się wadliwy o-ring na wejściu pompy. Wymiana załatwiła sprawę w 5 minut Dla innych podaję wymiary o-ringu 11 x 16 x 2,5
  7. Oki, jutro powtórzę operację ale dziwi mnie ta masakryczna ilość powietrza w płynie i jakby brak zmniejszania się go. Wygląda mi to bardziej na to, że lewe powietrze ciągnie. Niestety przed chwila zanim odpaliłem auto, dolałem płynu do pełna i pokręciłem kierownicą w prawo i w lewo ok 50 razy uufffff dalej kiszka. Przed dolaniem płynu było ponad stan więc coś jest zupełnie nie tak bo razem z pianą płynu spokojnie ubyło ze 200ml. Po odpaleniu auta i kręceniu kierownicą nadal piana wywala zbiorniczkiem i poprawy lub odpowietrzania nie widać.
  8. Ale własnie jestem po takim zabiegu (pomyślałem prześpimy się z problemem to mu przejdzie ) a tu nic i nadal pieni się jak wściekły
  9. Witam Serdecznie, mam problem z zapowietrzonym układem kierowniczym w mojej Imprezie WRX . Auto z 2006 i pech chciał, że przetarła się rura dolotowa w miejscu łączenia z zimną strona turbo. Zakupiłem więc silikonową rurę bo może będzie trwalsza od poprzedniej. Jako, że auto ma zainstalowaną instalację LPG nie demontowałem kolektora ssącego podczas montażu. Wymusiło to odkręcenie śruby ("banjo bolt" tak to po hamerykańsku się nazywa a nie wiem jak po polsku) bo ona stała na drodze do wsadzenia nowej rury. Całość złożyłem no i przed odpalenie pokręciłem kierownicą w celu odpowietrzenia układu ale wspomaganie jest nadal zapowietrzone a płyn wygląda jak wzburzona coca-cola. Chciałem Was się poradzić czy jest jakiś patent na skuteczne odpowietrzenie układu i czy podczas skręcania trzeba zastosować nowy o-ring pod śrubę (na zdjęciu widać śrubę oraz tak mi się wydaję o-ringi połączone blaszką). Płyn nie wycieka w miejscu śruby ale wywala go aż zbiorniczkiem bo tak się pieni. Czy można zastosować miedziane dwa o-ringi zamiast fabrycznego? Może ktoś z Was temat już ma za sobą i podpowie co sknociłem
  10. Jest to błąd układu Pompy powietrza wtórnego / element EGR (dziadostwo). Czy twoje auto pochodzi z amerykańskiego rynku? P1410 - Secondary air injection system switching valve stuck open. Naprawiać się nie opłaca bo zaraz będziesz miał resztę błędów z tego układu. Zapewne woda już tam spustoszenie zrobiła. Najlepiej wgrać nowy program silnika, który będzie pomijał te błędy jak zrobiłem u siebie. Zerknij na przekaźnik i bezpiecznik w skrzynce pod maska i zobacz czy nie ma zaśniedziałych wtyczek (AIR POMP RELAY).
  11. mbmastermx

    LPG w Subaru

    I tak właśnie było, dzięki
  12. mbmastermx

    LPG w Subaru

    Co to może być że mi się totalnie wyłącza centralka od gazu (gaśnie wszystko i przełącza na PB, później włącza się tak jak po odpaleniu auta) i włącza co jakiś czas? Uszkodzenie centralki czy szukać w kablach zasilających? Jak diody zgasną przycisk centralki nie reaguje zupełnie na wciskanie po czym za jakiś czas instalacja sama się załącza. Od czego zacząć?
  13. mbmastermx

    Moje Subaru

    A to moje zabawy pod M1
  14. mbmastermx

    LPG w Subaru

    Hejka, po ponownej wizycie u Jako wszystko już gra jak należy. Robert wszystko mi elegancko wytłumaczył i usunął występujące błędy. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...