wujtom Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 (edytowane) Cześć Wam, Mam myślę dość błache pytanie, choć ani tu ani nigdzie indziej, nie znalazłem na nie odpowiedzi - nawet w instrukcjach. Mianowicie wczoraj w trakcie przyspieszania zamigała mi żółta kontrolka (patrz załącznik) w kształcie trójkąta osadzonego w kole zębatym, i jednocześnie usłyszałem jakiś sygnał dźwiękowy. Ciekaw jestem co ona oznacza, bo nigdy wcześniej jej nie zauważyłem. Dodam, że chwilę później zapaliła mi się kontrolka niskiego poziomu oleju... I pomimo jego uzupełnienia, od wczoraj jeszcze nie zgasła. Outback 2.0 boxer diesel, manual. Edytowane 24 Stycznia 2017 przez wujtom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 To nie jest niski stan oleju w skrzyni? Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujtom Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Hmm, może to dobry trop. W automatach w tym miejscu jest chyba "AT OIL TEMP", tyle że ja mam manuala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 (edytowane) Ta kontrolka zapala się wtedy, kiedy w czasie przyspieszania przypadkiem np zamiast "czwórki" próbujesz zapiąć "dwójkę" - chroni silnik przed zbyt wysokimi obrotami. Jednocześnie słychać sygnał dźwiękowy. Edytowane 24 Stycznia 2017 przez spawalniczy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Czyli nie pojedziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujtom Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Ta kontrolka zapala się wtedy, kiedy w czasie przyspieszania przypadkiem np zamiast "czwórki" próbujesz zapiąć "dwójkę" - chroni silnik przed zbyt wysokimi obrotami. Jednocześnie słychać sygnał dźwiękowy. Zgadza się, to dokładnie to o czym piszesz. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się