Jacu Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Witam serdecznie! Od niedawna borykam się z problemem napędu w mojej Imprezie, mianowicie odkąd mocno spadły temperatury odłącza mi całkowicie tył. Nie dzieje się tak za każdym razem ale niestety częstotliwość wzrasta. Auto po odpaleniu rusza normalnie z napędem na 4 koła, przejadę kawałek do pierwszego skrzyżowania i z niego ruszam już ewidentnie na samym przodzie. Objaw jest taki że coś rzęzi jakby w skrzyni, obroty rosną a auto nie jedzie jakby ślizgało się sprzęgło. Oczywiście jak tak się stanie to od razu zjeżdżam i nie katuję go dalej, wystarczy że silnik osiągnie temperaturę, zgaszę go odczekam pare minut i po odpaleniu już jedzie normalnie. Generalnie stało się tak już z 5 razy więc chce jakoś zareagować. Raz też przy mocnym przyspieszaniu na 2 biegu coś ewidentnie już strzeliło w skrzyni, silnik się wkręcił a samochód nie pojechał (było to już na dobrze dogrzanym silniku, po przejechaniu około 90km trasy), ale znów wystarczyło zjechać, zgasić, odczekać chwilę i po odpaleniu jechało normalnie. Z moich wiadomości na temat Imprezki wiem że poprzedni właściciel zmieniał skrzynię a co za tym idzie olej. Czy wina może leżeć po stronie oleju? Może zły, nieodpowiednie parametry? Może to już wisko? Nie wiadomo w końcu ile ta skrzynia ma nalatane kilometrów. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hati Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 sprawdz czy sie półoska z tyłu z dyfra nie wypieła, ja tak miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Trzeba wszystko obejrzeć, olej w skrzyni także. Może wiskoza pada. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Sprawdź półosie z tyłu ,jak kolega wyżej napisał . Któraś wysuwa się . Wiska może w ogóle nie spinać a auto pojedzie . Sprawdź półosie przy dyfrze bo zabijesz wisko do reszty i do regeneracji się nie będzie nadawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacu Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Jest tak że półosie z tyłu mogę wysunąć kawałek (ok. 3-4cm) bez najmniejszego problemu przy użyciu minimalnej siły. Tak powinno być? Nie ma tam żadnego zabezpieczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Nie mają się wysuwać z dyfra . Półoś ma zabezpieczenia w postaci pierścionka z drutu na wielo wpuście. Trzeba ją wbić w dyfer aby pierścień zaskoczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacu Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Ogarnięte. Wysunięte były obie półośki. Dziękuję bardzo za pomoc chciałem jeszcze zapytać cy ten typ tak ma czy raczej w niedalekiej przyszłości wymienić te zabezpieczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Nie trzeba nic wymieniać jak trzyma. Ja myślę ,że to nie wina zabezpieczeń, a tego kto montował uprzednio półosie. Po prostu ich nie wstrzelił i tyle. Życzę bezproblemowego użytkowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się