Skocz do zawartości

Impreza GT Wisko ?


Marcinvvv

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem.

Na wstępie foto dla przykucia uwagi ;)

028ecbda61241.jpg

 

Mam mały problem. Postaram się go opisać. 

Na tyle założona szpera. Działa ok, tył spina ładnie, ale jest problem w innym miejscu. Samochód na luźnej nawierzchni idzie ładnie bokiem po czym nagle tył się rozłącza i jedzie sam przód. To samo na pełnym gazie na bardzo luźnej nawierzchni na prostej. 

I tutaj pytanie do osób, które miały podobny problem : 

- czy może być to wina wiskozy w skrzyni ? Planuję oddać wiskozę do regeneracji i mocniejszego spięcia ( 5kg -> 15kg ) 

- czy wina może leżeć po stronie łożyska na wale napędowym ( jest do wymiany ), czy ono może powodować zbyt duży opór i z automatu napęd przekazywany jest tam gdzie jest luźniej ( w tym wypadku przód ) ? 

- może olej w napędach/ skrzyni ?  

 

Z góry dzięki za pomoc. 

 

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalone wisco spina na sztywno.

 

skąd poznajesz że tył sie rozpina? W trakcie poślizgu 4WD na 4 koła? Mówisz o jeździe na sniegu? Lodzie? W połowie poślizgu zaczyna płużyć przodem?

 

raczej bym kombinował na opak- jest tak ślisko ,że koła nie mają oporu=olej sie ochładza=rozłącza tył= FWD :rolleyes:

 

... chyba najpierw zjem śniadanie ,a potem pomyśle :mellow::lol:

jeszcze jest inna opcja- coś robisz źle z techniką jazdy.

Ale ani nie wiemy jak to robisz ,ani ja nie jestem Ari Vatanenem żeby o tym mówić.
Mój wolnyssak bez postawienia bokiem przed szczytem zakrętu, też ryje przodem jak świnia. Dodanie gazu na śliskim zakręcie+ z kołami w kierunku skrętu+ Brak podcięcia ręcznym/ scadinavian flick= leci jak cegła na wprost zakretu. I chyba żadne dyfry nie pomogą, mamy za daleko silnik z przodu jak w audi. Wystarczy zobaczyć jak Colin zawijał na szutrach, wrzucał sie bokiem kilometr przed szytem.

 

poprawcie jak herezje ;)
-----------------------------
oczywiście że przykuła uwage moją mała rejestracja. Sam dalej bym chciał ,ale nie chce mi sie wadzić z mundurowymi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem. To samo dzieje sie na wyjsciu z zakretu jadac na wprost. Kreci przod.

Jesli chodzi o jazde bokiem - wrzucam go recznym przed zakretem i idzie ladnie do czasu.. w polowie zakretu mniej wiecej tyl nie kreci poprostu.

Moze to byc powod ze jest zbyt slisko ale az tak ?

Ktos mial taka sytuacje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

raczej bym kombinował na opak- jest tak ślisko ,że koła nie mają oporu=olej sie ochładza=rozłącza tył= FWD :rolleyes:

 

To na pewno herezja ;)

 

 

 

Moze to byc powod ze jest zbyt slisko ale az tak ?

 

j.w. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...