Gliwot Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Hej, Mała sprawka: 1. Przy skręcaniu na parkingu przy minusowy temperaturach samochód wydaje dziwne mechaniczne dzwięki, jakby jęczy. Oczywiście w czasie jazdy takich odgłosów nie ma. Płyn wspomagania uzupełniony, jakieś pomysły co to jest i czy groźne? pozdrawiam i szerokości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Pompa wspomagania - albo padnie, albo będzie działać, choć jęczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gliwot Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Hmm.. zastanawiam się teraz czy pompa może być odpowiedzialna za dzwięk w czasie przyspieszania (natężenie zgodnie z obrotami)?? edit: i jeszcze jedno, mozliwe ze to przekładnia kierownicza nie pompa? Edytowane 19 Stycznia 2017 przez Gliwot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Hmm.. zastanawiam się teraz czy pompa może być odpowiedzialna za dzwięk w czasie przyspieszania (natężenie zgodnie z obrotami)?? edit: i jeszcze jedno, mozliwe ze to przekładnia kierownicza nie pompa? Jeżeli natężenie dźwięku narasta podczas przyspieszania, to zdecydowanie nie jest to przekładnia kierownicza, tylko... pompa wspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Podepnę się: a jak mi jęczy w skrajnych położeniach to przekładnia? Pompa wymieniana 30 tys temu. W skrajnych położeniach kierownicy oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeZorro Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) wg mnie jeśli coś jęczy/wyje przy kręceniu kierownicą to pompa wspomagania. Moją bardziej słychać jak jest zimno. W lato jest zdecydowanie ciszej, ale za jakiś czas trzeba będzie upolować sprawną używkę PS: jeśli jęczy przy całkowitym skręcie to chyba norma i z tego co wiem nie powinno się tak długo trzymać kiery... Edytowane 19 Stycznia 2017 przez MikeZorro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gliwot Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 To chyba to bo na zimno na parkingu mocno jęczy a potem przyspiesza to dzwiek coraz wyższy jest. ciekawe jest to że od czasu do czasu, a także latem, w ogóle jej nie słychać. sprawdze jeszcze płyn bo ostatnio dolewałem a może cieknie. dzięki wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeZorro Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 poszukaj jeszcze tematu o wymianie oringu przy pompie - jak przepuszcza to też wyje. Jak się go wymieni na nowy to jest ok. Jeśli oczywiście sama pompa jest sprawna;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gliwot Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Jakiś prosty sposób na sprawdzenie ze oring czy pompa cała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 a jak mi jęczy w skrajnych położeniach to przekładnia? Przekładnia raczej nie wyje... wyje pompa. W skrajnych położeniach wyje każda jedna chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Przekładnia raczej nie wyje... wyje pompa. W skrajnych położeniach wyje każda jedna chyba. Dzięki. Dziwne, że dopiero teraz zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeZorro Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 prosty sposób jest taki, że wymieniasz oring i jak jest poprawa to wygrałeś a jak wyje dalej, to szukasz za jakiś czas pompy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) I to jest bardzo dobra koncepcja. U mnie pomogło. Edytowane 19 Stycznia 2017 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Latwi sie te oringi wymienia? Jakies specjalne narzedzia trzeba? Wysłane z mojego X5max_PRO przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 wystarczy klucz nasadowy 10mm. odkrecamy srube 34430 unosimy dysze wlotowa 34431, wymieniamy uszczelke 34488B. Jesli to nie pomoze (wciaz glosno) warto uzyc czerwonego uszczelniacza odpornego na wysokie temperatury pomiedzy pompa a dysze wlotowa 34431. Ostatecznoscia gdy oba powyzsze nie zadzialaja jest regeneracja lub wyminana pompy. sorry za brak polskich znakow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
casusowaty Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Podepnę się do tematu. Jaka jest funkcja tego kabelka przy pompie wspomagania? Niestety podczas wymiany został zerwany i teraz mam wrażenie, że kierownica na początku skrętu chodzi wyraźnie ciężej. Nie wiem czy to zasługa braku kabelka czy "nowej" pompy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Jest to czujnik, który lekko podwyższa obroty silnika , gdy kręcisz kierą na wolnych obrotach silnika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się