lutek34 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Chyba nie było tego na forum, udało mi się znaleźć taką informacje w manualu do mojej Tribeci a chyba działa to we wszystkich Subarynkach od 2006roku. Jeśli świeci nam się Check i chcemy wiedzieć jaki to błąd to postępujemy następująco: Włączamy zapłon wciągu 3 sekund włączamy światła pozycyjne na manetce kierunkowskazów 4 razy wciskamy przycisk kasowania przebiegu chwilowego wyłączamy światła pozycyjne 4 razy wciskamy przycisk kasowania przebiegu wtłaczamy światła pozycyjne 4 razy wciskamy przycisk kasowania przebiegu i na wyświetlaczu przebiegu chwilowego powinny pojawiać się kody, następne przyciśnięcie przycisku kasowania przebiegu przełącza na kody skrzyni i ABS W celu wywołania testu zegarów zamiast 4 krotnego wciskania przycisku kasowania przebiegu, wciskamy go 3 razy w każdym kroku. Więcej info znajdziecie w manualu w dziale body section/instrumentation-driver info/combination meter system 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teodor Teodorowski Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Dzięki jutro spróbuję i dam znać Nie działa u mnie tą kombinacja przycisków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 20 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Coś źle musisz robić, lub połączona zielona wtyczka uniemożliwia samodiagnostyce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 sorry , ja bym do tej " prostej" procedury dodał jeszcze machanie kadzidełkiem z owocu jałowca , oraz machanie piórkiem z białej gęsi w okolicach zapalniczki Sorry , ale w dobie smartfonów , ELM , BT , i innych , trzeba być mega twardzielem aby w taki sposób odczytywać błedy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 25 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 sorry , ja bym do tej " prostej" procedury dodał jeszcze machanie kadzidełkiem z owocu jałowca , oraz machanie piórkiem z białej gęsi w okolicach zapalniczki Sorry , ale w dobie smartfonów , ELM , BT , i innych , trzeba być mega twardzielem aby w taki sposób odczytywać błedy A co ci trzeba więcej żeby odczytać błędy jak się jest np w trasie i wyskoczy błąd!? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 A co ci trzeba więcej żeby odczytać błędy jak się jest np w trasie i wyskoczy błąd!? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Smartfona z elmem by?Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 28 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 1 godzinę temu, recki napisał: Smartfona z elmem by? Kolego to jest szybki prosty sposób na odczytanie błedów. Nie wszyscy posiadają lub jeżdzą z ELMem a powiedzmy wyskoczy im błąd, to zamiast panikować i dzwonić po lawete, może wyświetlić sobie błędy, który może być błahy jak np P0420 i można kontynuować jazdę. Oczywiście oprócz poznania błędu, trzeba umieć je odpowiednio zinterpretować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Kolego to jest szybki prosty sposób na odczytanie błedów. Nie wszyscy posiadają lub jeżdzą z ELMem a powiedzmy wyskoczy im błąd, to zamiast panikować i dzwonić po lawete, może wyświetlić sobie błędy, który może być błahy jak np P0420 i można kontynuować jazdę. Oczywiście oprócz poznania błędu, trzeba umieć je odpowiednio zinterpretować. Warto wiedzieć za sposób który podałeś istnieje. Jednak ja jeżdżę z elmem na stałe w gnieździe a przy sobie mam conajmniej 2 urządzenia które mogą się z nim połączyć, w aucie kolejne 2. A nie jestem tech freakiem a auto ma skończona dekadę. A elm na allegru kosztuje jakieś 20 plnow i można nim skasować bleda jak nadejdzieWysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 28 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 47 minut temu, recki napisał: ja jeżdżę z elmem na stałe w gnieździe Ja też wożę ELMa w schowku, oprócz tego do głebszej diagnostyki uzywam kabla VAG plus laptop albo skanera Snap On Solus, ale skoro istnieje taki sposób wyświetlenia błędów i jest on opisany w FSM, to warto o nim wiedzieć. 58 minut temu, recki napisał: można nim skasować bleda jak nadejdzie kasowanie błędów to nie jest sposób na usunięcie problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 23 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 a wykopie jakiego macie skanera ? (najlepiej z linkiem do sklepu ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 23 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 3 godziny temu, Patryk Andrzej napisał: a wykopie jakiego macie skanera ? (najlepiej z linkiem do sklepu ) Taki mam. https://www.viaken.pl/pl/interfejs-diagnostyczny-subaru-1999-2009-usb-we-wtyku-obd2.html Kupiłem w Allegro chyba. Teraz się rozglądam za jakimś pod Bluetooth żeby łączyć z tabletem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się