Skocz do zawartości

Tylne nadkole - reperaturka


przemowrc

Rekomendowane odpowiedzi

 Kochani, szybkie pytanie.

 

Są gdzieś dostępne reperaturki tylnych nadkoli do Legaca IV? Szukałem i nic, a jakoś trzeba sobie poradzić z rudą, bo wyszło dziadostwo po kilku dniach zimy.

Nie chce robić szpachlą na sztukę, bo auto ma jeździć parę lat u mnie a poza tym już raz było robione w ten sposób i efekty widać bardzo dobrze...

 

Ktoś już przerabiał temat? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

przedzwon do bolma i podpytaj ;).

 

 

Nawet nie wiedziałem, że parę km ode mnie jest taka firma ;) Dzięki za namiar.

No niezle, ale sie złożyło. Z własnego doświadczenia to brałem od nich kiedyś progi (do innej marki auta) i poszlo bezproblemowo.Jak masz blisko to możesz podjechać, dowiedzieć sie, a jeżeli nie maja to zapytać o jakich kosztach mowa. ("wzór" juz by mieli- Twoje auto)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 rok później...

Odgrzewam kotleta, bo właśnie wracam od blacharza i termin umówiony tylko reperaturek szukać trzeba.

Z głupia wpisałem w googla i okazuje się, że na Allegro można coś takiego dostać. Tylko nic nie opisane czy kombi czy sedan i teraz zastanawiam się czy jest jakaś różnica?

https://allegro.pl/oferta/subaru-legacy-03-09-reperaturka-blotnika-tyl-le-pr-7836860345?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe&gclid=Cj0KCQjwuNbsBRC-ARIsAAzITudJgngmBaMLz-4wYOHjTgnGrymvqCFkckTjQsfPxahqDXKAYx7W_5caAoRLEALw_wcB

Edytowane przez przemowrc
link do aukcji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, togus napisał:

Kolego są dostępne już od ponad roku, nie tylko na allegro. Powiedz kolego ile Ci powiedział za robotę blacharz? Mi za stronę 1000 zł... nie licząc reperaturek, bez wyjecia szyby do lakierowania plus 150 zł jakbym chciał. 



 

Ja nie wiem ile będzie bo o tym nie rozmawiałem ale wydaje mi się, że tysiąc za stronę to makabrycznie dużo. 
U mnie uda się wyciąć przed przetłoczeniem. więc tylko wpyłka będzie robiona, bez konieczności malowania całego elementu.
Generalnie w moich okolicach za element biorą ok 300-400 zł  plus wycięcie i wspawanie reperaturki to i tak nikt nie weźmie tysiaka. 
Skąd jesteś, że takie ceny w Was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony mam sierpy plus kawałek progu 1200 zł z drugiej tylko reperaturka za 1000 zł. Myślałem,ze to drogo. Blacharz zrobił mi kawałek podłogi za 150 zł od strony pasażera przy mocowaniu wahacza.https://drive.google.com/folderview?id=18IDqdMhLdY508paNgyQJM3mPVuX35iTM

Edytowane przez togus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odświeżę temat, możesz się podzielić na jakim etapie się skończyło z reperaturkami tylnych nadkoli?

 

Na dzień dzisiejszy firma BOLMA oferuje reperaturki do Legacy, jestem ciekaw czy ktoś już robił i jaki jest ogólny efekt. Czy jest możliwe, że po wspawaniu reperaturek problem zniknie na lata czy jednak powróci ze zdwojoną siłą? (np w miejscu spawów reperaturek do karoserii).

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez nysiopysio84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, nysiopysio84 napisał:

Odświeżę temat, możesz się podzielić na jakim etapie się skończyło z reperaturkami tylnych nadkoli?

 

Na dzień dzisiejszy firma BOLMA oferuje reperaturki do Legacy, jestem ciekaw czy ktoś już robił i jaki jest ogólny efekt. Czy jest możliwe, że po wspawaniu reperaturek problem zniknie na lata czy jednak powróci ze zdwojoną siłą? (np w miejscu spawów reperaturek do karoserii).

 

Pozdrawiam!

Wspawanie nowego kawałka blachy nie załatwia problemu błędów w konstrukcji nadkoli (z punktu widzenia naszych warunków, bo w Japonii problemu nie ma). Trzeba solidnie oczyścić wewnętrzne nadkola, styk blach, zalać dobrą chemią i dopiero spawać zewnętrzne. Mało któremu blacharzowi się chce bo teraz robi się na ilość, a jak rdza wyjdzie po okresie "gwarancji do studni" to już będzie się martwił kolejny właściciel. No i oczywiście wywalić fabryczne gumki z rantów, ale nie wiem czy Legacy je miało tak jak Impreza/Forester.

U mnie już druga zima i ruda nie wychodzi także wnioskuję, że blacharz zrobił dobrą robotę i jakby miała wyjść to by wyszła po pierwszej zimie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...