TOM-GUM Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Witam mam problem ze wspomaganiem w swojej imprezie STI 2004r.Chodzi oto że na mrozach ciężko kręci się kierownica jak się wszystko rozgrzeje problem znika.Może miał ktoś z was taki przypadek bo nie wiem za co się brać za pompę czy za maglownicę Olej już wymieniłem nic nie pomogło... Edytowane 13 Stycznia 2017 przez TOM-GUM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Na pewno coś nie halo. U mnie nie mam tego efektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrancGD Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Przy -20*C miałem ten sam objaw. Po całej nocy przez ok. minutę nie było wspomagania, potem wróciło i wszystko było już ok. Płyn i pompę wymieniałem 2 miesiące temu. Przy mniejszych mrozach problemu nie miałem nigdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM-GUM Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 U mnie to nawet przy 0*C nie działa jak powinno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) U mnie tylko słychać Edytowane 13 Stycznia 2017 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STi Robert Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Miałem podopny problem, po odpaleniu w mroźne dni wspomaganie nie dzialało. Po rozgrzaniu problem znikał. Diagnoza: pompa wspomagania plus uszczelnienia przekładni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM-GUM Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Ale z przekładni nie ma żadnych wycieków.A u Ciebie były czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Ostatnio był temat o tym w grupie forum na FB. U mnie występuje problem z "dźwiękiem" przy odpaleniu na zimno i będę próbował zgodnie z sugestiami, które były na fb - wymiana o-ringu. W LINKU do Youtube jest też numer części, do zamówienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J4nk13L Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Ja mam problem z dźwiękiem w lato czy w zimie wymienilem oring ale nie oryginalny i w lecie byl spokój zimą przy odpaleniu piszczy chwilę. Oryginalny ciężko dostać może ktoś ma jakieś sprawdzone źródło ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Zamówiłem w ASO - 34439FG000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM-GUM Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 (edytowane) Problem rozwiązany Wymieniłem pompę ale to nie ona była winna.Zatarł się krzyżak łączący magiel z kołem kierownicy. Edytowane 10 Lutego 2017 przez TOM-GUM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 (edytowane) Kupić dobry płyn, wymieniać po troszku, po 6 - 8 razach powinno ustąpić. Ta wymiana, to odsysanie ze zbiorniczka, i wlewanie nowego. Edytowane 12 Lutego 2017 przez mz56 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 A ja dziś wymieniłem o-ring na 34439FG000 i wyrównałem poziom płynu. Zobaczymy czy zadziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Dnia 10.02.2017 o 15:10, TOM-GUM napisał: Problem rozwiązany Wymieniłem pompę ale to nie ona była winna.Zatarł się krzyżak łączący magiel z kołem kierownicy. Wystarczyło nasmarować? Jak jest z dostępem do niego? Wygląda jakby u mnie było to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM-GUM Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Na podnośniku go wyciągniesz 15min roboty tylko płytę trzeba odkręcić pod silnikiem.Ja go rozruszałem i lałem tam preparat penetrujący ale jest ciężko go nasmarować jest nie rozbieralny.Chwile tak jeżdziłem ale wymienilem pózniej na inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się