Skocz do zawartości

Forum SIP używa plików cookie w celu m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w konfiguracji Twojej przeglądarki.   Akceptuję

Zdjęcie
- - - - -

Problem o odpalaniem GH po wymianie pompy i świec


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 piciu

piciu

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 496 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Warszawa / Gdańsk
  • Auto: było: GC/SF
    jest: GH biała.perła

Napisany 11 styczeń 2017 - 23:44

Hej Forum,

 

Pojechałem na wymianę świec oraz pompy [edit paliwa] przed mapowaniem i mam od tej pory problem z odpaleniem samochodu. Po nocy czy postoju np 1h kiedy temperatura spadnie kręcenie zajmuje naprawdę długą chwilę 1m-2m przerywanego kręcenia. Pacjent GH 2.5T

  • obstawiałem aku - wymieniłem 
  • przewody niby siedzą jak powinny
  • ciśnienie w przewodzie paliwowym czuć jest i pompa pracuje.
  • świece NGK Platinium (podobno takie trafiły, zalecane przez producenta).
  • lpg jest ale wcześniej żadnego problemu nie było zawsze od pierwszego palił
  • błędów nie sprawdzałem ale chceck nic nie nęka mnie
  • latam tylko na 98/100 od czasu serwisu i mapy
  • tankowałem kilka razy obstawiając paliwo

Czego szukać jeszcze ?


Edytowany przez piciu, 12 styczeń 2017 - 10:34.

  • 0

#2 Polak821

Polak821

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 136 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Wrocław
  • Auto: Impreza GC/ WRX Wagon 07

Napisany 12 styczeń 2017 - 08:36

Pompę czego wymieniłeś? Wody, paliwa, oleju? Bo jeżeli wody to może przestawiony rozrząd? Albo jeżeli oleju to może uszkodziłeś wieniec od czujnika położenia wału korbowego?


  • 0

#3 piciu

piciu

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 496 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Warszawa / Gdańsk
  • Auto: było: GC/SF
    jest: GH biała.perła

Napisany 12 styczeń 2017 - 10:22

Pompę czego wymieniłeś?

 

Samochód poszedł na serwis na wymianę

- świec

- pompy paliwa ze stockowej na DW65c

 

Po tym zabiegu okazuje się, że nie pali. Nagle. Po 7 latach palenia od pierwszego nie idzie mu.

Co można spi***ć w trakcie wymiany świec i pompy, że nie chce palić ?

Jutro odwiedzę Jako aby sprawdził instalację czy gdzieś bokiem nie wchodzi powietrze ale naprawdę zachodzę w głowę co można przy okazji zwalić.


Edytowany przez piciu, 12 styczeń 2017 - 10:37.

  • 0

#4 Polak821

Polak821

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 136 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Wrocław
  • Auto: Impreza GC/ WRX Wagon 07

Napisany 12 styczeń 2017 - 11:41

Sprawdź pod względem szczelności połączeń przewodów przy samej pompie. Ewentualnie jeżeli masz starą to ją podmień z powrotem. Czy jak już zapali to wkręca się na obroty normalnie (rzecz jasna pod obciążeniem)?


  • 0

#5 piciu

piciu

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 496 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Warszawa / Gdańsk
  • Auto: było: GC/SF
    jest: GH biała.perła

Napisany 12 styczeń 2017 - 13:41

Sprawdź pod względem szczelności połączeń przewodów przy samej pompie. Ewentualnie jeżeli masz starą to ją podmień z powrotem.

 

Ok, to jedyne rozsądne rozwiązanie.

 

Czy jak już zapali to wkręca się na obroty normalnie (rzecz jasna pod obciążeniem)?

 

Tak, tutaj nie ma objawu mulenia czy krztuszenia. może raz miałem coś takiego. 

Na razie widzę, że temperatura otoczenia przyczynia się do tego, jako przykład dziś na plusie i nie miałem większego problemu. Wczoraj czy przed wczoraj przy minusie niestety kręcenie rozrusznikiem, machanie gazem.


  • 0

#6 Grooby78

Grooby78

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 175 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Łódź
  • Auto: Impreza WRX STI

Napisany 12 styczeń 2017 - 15:33

To może jest coś w mapie nie tak skoro jak jest zimno to nie zapala, a jak jest cieplej to zapala bez problemu.


  • 0