Skocz do zawartości

Uturbienie outback H6 --- 3.6


lmilczarek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

 

z info jakie uzyskałem z kluczykgarage.pl da się to zrobić na gotowo w budżecie do !! 10 kzł -- ale oni subaru nie robią, turbią jak widzę lexy i hondy.

ktoś się skusił na taki zabieg ? coś złyszał złego ? pozytywnego ? ponoć daje to do +60% mocy.

 

tak pomyślałem lekkie turbo i LPG i ma się wszystko i kopyto z dołu i małe spalanie.

 

Optymalizacja pracy H6 - 3.6 w mapteku: dolot/wydech/katy/przeprogramowanie na Pb98 to może być w maxie + 30Nm/KM dostępne wcale nie z dołu a kosztuje gdzieś około 5000 brutto (nie dają dokładnej ceny), więc chyba lepiej by było dać małą turbinkę - małe doładowanie + stały wymuszony obieg oleju do turbiny pompką pracujacą do 2min po zgaszeniu motoru co by turbinka pojeżdziła ze 300-400 kkm i jest wszystko.

 

ps.podobno oni to dobrze robią : https://www.facebook.com/jnspw

Edytowane przez lmilczarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

tak pomyślałem lekkie turbo i LPG i ma się wszystko i kopyto z dołu i małe spalanie

i awaryjny samochód. Żaden wolnossak nie jest projektowany pod doładowanie. Wcześniej czy później cos klęknie i bedzie płacz. Jeżeli chcesz miec mocny samochód a h6 jest dla Ciebie za słaby to moim zdaniem najlepiej sprzedać h6 i kupić cos mocnego w serii z turbawką niż bawic się w turbienie silnika wolnossacego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Pegi uturbial SVX 3.3 i wiem ze jest to napewno mozliwe ale zabieg nieopiera sie juz tylko na montazu turbo a dochodzi do tego strojenie + trzeba zalozyc tloki odprezajace itd ... Operacja ogolnie bardzo kosztowna . Podpijdo niego i popytajco i jak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gramps the 11 Second Car (Official Playlist):

 

Jeśli nie znasz to obejrzyj, sama wartość rozrywkowa jest tego warta. Uturbianie H6 3,6 (nowego), które ląduje w Legacy II, finalnie w Legacy IV. Póki co jeździ. Z tego co kojarzę jest to seryjny, nowy silnik, nie odprężany, jeździ na ETOH.

Co prawda średnio się to ma do naszych warunków, ale...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gramps the 11 Second Car (Official Playlist):

 

Jeśli nie znasz to obejrzyj, sama wartość rozrywkowa jest tego warta. Uturbianie H6 3,6 (nowego), które ląduje w Legacy II, finalnie w Legacy IV. Póki co jeździ. Z tego co kojarzę jest to seryjny, nowy silnik, nie odprężany, jeździ na ETOH.

Co prawda średnio się to ma do naszych warunków, ale...

 

Bardzo fajny projekt.  Oni chyba tam H6 pompują ~0.4BARa. W takim stanie H6 3.6 będzie jeździć pewnie z 10lat bez problemów. Zakuwanie i odprężanie tego silnika pod takie doładowanie to nie trochę overkill? Fajnie auto wyszło, trochę tylko dziwne że na dawcę wybrali GTka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...