WRC fan Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Powinni w rajdach zrobić klasę dla GT86/BRZ, 124 Abarth czy MX5. Klasa R-GT istnieje od 2011 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Super ale jedzie jak zepsuty WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Super ale jedzie jak zepsuty WRC Porównaj budżety Klasa R-GT istnieje od 2011 roku. I super, widocznie brak promocji i nadal za drogo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Chodziło mi o dźwięk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Wolnossące RWD może całkiem dobrze brzmieć https://youtu.be/XwU74AqNw3o Albo https://youtu.be/8Zz708mXkHc Kwesta zezwolenia na zwiększenia dopuszczalnego limitu głośności, gdzie aby aktualnie auto mieściło się w limicie nie brzmi nic a ich :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Nie wiem po prostu charakterystyka silnika i jego dźwięk kompletnie nie pasuje do wyglądu auta. mK z dba czy M3 to klasyka i brzmią pięknie i bardziej dlatego abartha by wlasnie taki silnik pasował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Bo to turbo, a nie wolnossak No... Przynajmniej wersja cywilna jest turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 To tez jest turbo ale ma charakterystykę jak EVO Nka czy jak diesel.To nie pasuje kompletnie do tego auta ktore samo w sobie jest bardzo fajne. Btw to jest NA Anie tam jakies popierdolki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) Wolnossącego Kit Cara kręcącego się do 12tyś obr mało co przebija Edytowane 6 Stycznia 2017 przez matros1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 kręcącego się do 12tyś obr Do 12tys to chyba raczej na hamowni, a nie na odcinku. Z tego co pamiętam to 2 litrowe kit-cary raczej kręciły się do okolic 9tys rpm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Różne papiery różnie mówią, ale możesz mieć rację. 9000 to i tak sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Różne papiery różnie mówią, ale możesz mieć rację. 9000 to i tak sporo Normalnie, jak stare dobre turbo Subaraki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Łukjaniuk w Szwecji wystartuje w WRC2: http://rajdy.autoklub.pl/news/lukjaniuk-w-rajdzie-szwecji,73273 jednorazowo, czyli sezon pod znakiem zapytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Suninen pojedzie sezon WRC2 w barwach M-Sportu, dodatkowo chodzą ploty o startach nową Fiestą w dalszej częsci sezonu. Bardzo dobry ruch Malcolma Rywalizacja w WRC2 w tym roku wcale nie zapowiada się gorzej od tej w najwyższej kategorii. Z wielką uwagą będę obserował rozwój tego chłopaka, to jak szybko zaadoptował się do czterołapów robi wrażenie. Doświadczenie w jeździe wurcem też ma niemałe, podobno zaliczył już 20 sesji testowych nowym autem Makinena, a wcześniej pomagał w rozwoju Yarisa TMG. W moich oczach ma papiery na bycie najlepszym Finem w stawce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 http://rajdy.autoklub.pl/news/duzy-ruch-w-alpach,73279 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Że też tam nie ma Kubicy :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 10 Stycznia 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 2. Mamy 2 Mistrzów Europy, a w kraju lipa. Trzymam kciuki za to, by Dyrekcja wykombinowała coś, by Chuchała wygrał ME , oraz by dobra zmiana nie spieprzyła sponsoringu Kajtka i by była kasa na WRC2 Ale jakżesz ja mam coś "wykombinować" ??? Jak wiadomo przepisy homologacyjne praktycznie uniemożliwiają nam bezpośrednią konkurencję z R5 ( podobna moc, ale 200 kg więcej i brak możliwości modyfikacji zawieszenia do poziomu konkurencyjnego wobec R5; sama przewaga systemu napędu to w tych warunkach zdecydowanie za mało ...). To tyle co do techniki. Wojtkowi staraliśmy się zapewnić maksymalnie dobrą "pozycję startową" do sezonu 2017. Trzymam kciuki aby mus się udało ! Co do dobrej zmiany - na to mam jeszcze mnie wpływu, niż na pogodę na Islandii. Naturalnie chciałbym, aby nasz "wcześniejszy" wychowanek kontynuował swą znakomitą karierę sportową, ale także tutaj nie mam wpływu na przebieg zdarzeń. Natomiast co do SPRT - prowadzimy rozmowy zgodnie z wytyczonym już dobrych parę lat temu kierunkiem, czyli funkcją czegoś w rodzaju szkoły dla młodych, obiecujących zawodników. 5. Gadajmy to też o Rallycrossie. Dyscyplina piekna, coraz więcej samochodów, połączone dwa cykle. Warto śledzić. No i Tomek Kuchar Przyznam, że w ubiegłym roku nie śledziłem wydarzeń w tej dyscyplinie. tym bardziej miłym był telefon od Tomka - wygranie w pierwszym sezonie to jest wyczyn Czyli trzeba mieć nadzieję, że również 2017 będzie i widowiskowo i skutecznie Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Suninen pojedzie sezon WRC2 w barwach M-Sportu Camilli także: http://rajdy.autoklub.pl/news/camilli-i-suninen-w-barwach-m-sportu,73282 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Seb szuka limitów Fiesty Edytowane 10 Stycznia 2017 przez konar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Tymczasem Szwecja bez Mikkelsena. Będę cyniczny ale skoro nikt nie chce zatrudnić wicemistrza swiata to dlaczego ktoś miał by zatrudnić RK ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 To bardzo smutne, że Mikkelsen ma ogromne problemy ze znalezieniem stołka na sezon 2017, a Hanninen, Evans czy Latvala pojadą pełne sezony w fabrykach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 A czemu Latvala miał by nie pojechać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Pewnie dlatego, ze ostatni sezon miał najgorszy od dawien dawna. Gdzieś kiedyś przeczytałem, że miejsca w MŚ mogą być pewni dwaj kierowcy: Ogier i Latvala. Pierwszy bo jest wymiataczem, a drugi bo ma obrotnego menago Szkoda Andreasa, nawet bardzo, jak się patrzy jakie asy dostały fotel fabryczny. Jakby VW wycofał się tak z 3 miechy wcześniej to sytuacja pewnie byłaby z goła inna. Teraz jest jak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Czy ja wiem Latvala to nadalabsolutny top WRC aze sezon miał gorszy cóż każdy mniema lepsze i gorsze lata. Mikkelsen jest szybki ale w bezpośrednim zestawieniu i tak każdy postawi pieniądze na Latvale. Dobrze się ta Fiesta prezentuje w rękach Seba https://youtu.be/k6CrPMjXV0Q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Mogę napisać bzdurę, ale według mnie problemem Latvali jest to, że do tej pory był w cieniu- czy to Hirvonena, czy Ogiera. Taki Miauczyński - wiecznie drugi... Kilka lat temu na rajdzie poznałem inżyniera z VW. Opowiadał, że na testach Latvala był regularnie szybszy od Ogiera, ale piłeczka krótka - Polo budowano całkowicie pod Francuza i to Jarri musiał się dostosowywać do specyfiki samochodu. Podejrzewam, że w Fordzie było podobnie. Teraz w końcu dostanie szansę bycia liderem i liczę, ze to wykorzysta, bo szybkości mu trudno odmówić, a do tego go lubię, bo ma taki colinowy styl - albo bomba, albo dzwon i widać po tym, jak przeżywa porażki, że rajdy to jego życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się