niebieskiultras Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Zrobił sie delikatny mróz i auto słabo pali:( Akumulator kupiony w zeszłym roku Alternator wrzucony w zeszłym roku z 1.6 I na tym secie auto w zeszłą zime paliło od strzała W tym roku wymieniłem tez przewody i świece (12tys km temu) No i mialem problem z tps odkręciłem go i potem mialem problemy (przy napięciu 0.9v na zamkniętej przepustnicy auto ma troche wyższe obroty niz zawsze i nie przełącza sie na gaz i wyrzuca check po ustawieniu 0.5V na gaz sie przełącza na ssaniu ma max 1400obrotow potem spadają do 800rpm-tak jak bylo przed kręceniem tps no i checka brak podczas jazdy.) Dzis gdy udalo mi sie odpalić auto czuć bylo tak jakby byl przelany- śmierdziało przez chwile benzyna z wydechu W pamięci bledy -stukowiec(po wymianie oleju -brak tego szarpnięcia i dławienia jak to opisują na forum) sonda lambda - uniwersalna bosha Przepływka - odpiela mi się wtyczka na pracującym silniku Tps- w wyniku poprzednich problemów z tps. Pytania 1. Co moze byc nie tak ze w zeszłym roku bylo ok a teraz juz nie 2. Te bledy w pamięci jak skasować by sprawdzić czy wracają 3. Mam wrażenie ze czasem słychać łożysko w alternatorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Pytanie czy slabo kręci, czy słabo pali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Pytanie czy slabo kręci, czy słabo pali? Kreci tak jak zawsze ale ma problem załapać tzn kręcę po pierwszym obrocie zalapuje i gaśnie potem kolejna próba i kreci juz troszkę dluzej (ulamek sekundy) lapie i gaśnie. I tak kilka razy by w końcu jak kręcę 2-3 sekundy zalapac potrząść sie(przez paliwo w cylindrach) by wejść na normalne obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Bledy skasujesz przez odpiecie aku, tylko n9e pamietam ja ile minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgaduję, że takie podstawowe rzeczy jak czujnik położenia wału i wałka rozrządu też sprawdzałeś? Kiedyś miałem problem, że auto nie chciało od razu zaskoczyć, tylko odpala i gaśnie. U mnie wystarczyło odkręcić je, oczyścić z oleju, przeczyścić styki do wiązki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Czujnik wałka rozrządu czyściłem przy okazji wymiany rozrządu ~20 tys temu bo był zalany olejem z racji rozwalonych uszczelniaczy. Ide sprawdzić jak teraz pali po nocnym postoju. Auto odpaliło od razu - ale mam wrażenie ze rozrusznik dłużej kręci Podładuje akumulator i zobaczę czy ori alternator ktory mam w gratach faktycznie sie popsuł bo wymieniałem go po tym jak mialem zwarcie na masie które ugotowało mi akumulator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Przy okazji czy po wykręceniu tych czujników i przeczyszczeniu będzie świecić CE? Można to zrobić bez problemu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Można zrobić bez problemu - przynajmniej w tak starych autach jak moje czy @@niebieskiultras, To nie prom kosmiczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 A w Lanosie też w tym miejscu są czujniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Otwórz maskę i zobacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Nie mam żona męczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Raz na kilkanaście odpalen problem powraca ale co najlepsze powrócił gdy zatankowałem do pelna benzyny. Myślałem ze może to wina odpowietrzenia wiec wyjeździłem 1/4baku i jest minimalnie lepiej. Ostatnio oglądałem MAF sensor i jest uwalony tlustym syfem -czy to może byc wina tego ? (blad od maf) czyszczenie może pomóc ? Kolejna sprawa po odpaleniu czuć ze wtryski leja na bogato bo w spalinach czuć benzynę. Check w czasie jazdy czasem się zapali ale przez większość czasu nie swieci się ( przed regulacja tps potrafił sie palic od razu po zapaleniu) Może faktycznie te czujniki od wału i wałka sa winne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Kilka razy pisałem. MAF do myjki ultradźwiękowej z IPA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Kilka razy pisałem. MAF do myjki ultradźwiękowej z IPA.Wszystko spoko ale nie mam dostępu do czegos takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Kilka razy pisałem. MAF do myjki ultradźwiękowej z IPA. W 1998 roku na pewno każde ASO miało taką myjkę u siebie. Wystarczy preparat do mycia przepływek w sprayu , ja tak robię od wielu lat i nie mam problemu z przepływką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Zauważyłem jeszcze jedna rzecz jak załapie to potrafi zgasnąć i potem mogę kręcić i kręcić dopóki nie zapali czyli jakies 20 sekund kręcenia ale gdy tylko dodam troche gazu to pali od strzala. Jakies sugestie ? Paliwo sie cofa czy jednak to wina tps ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się