Skocz do zawartości

słabo pali


niebieskiultras

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobił sie delikatny mróz i auto słabo pali:(

 

Akumulator kupiony w zeszłym roku

Alternator wrzucony w zeszłym roku z 1.6

I na tym secie auto w zeszłą zime paliło od strzała

 

W tym roku wymieniłem tez przewody i świece (12tys km temu)

No i mialem problem z tps odkręciłem go i potem mialem problemy (przy napięciu 0.9v na zamkniętej przepustnicy auto ma troche wyższe obroty niz zawsze i nie przełącza sie na gaz i wyrzuca check po ustawieniu 0.5V na gaz sie przełącza na ssaniu ma max 1400obrotow potem spadają do 800rpm-tak jak bylo przed kręceniem tps no i checka brak podczas jazdy.)

 

Dzis gdy udalo mi sie odpalić auto czuć bylo tak jakby byl przelany- śmierdziało przez chwile benzyna z wydechu

 

 

W pamięci bledy -stukowiec(po wymianie oleju -brak tego szarpnięcia i dławienia jak to opisują na forum) sonda lambda - uniwersalna bosha

Przepływka - odpiela mi się wtyczka na pracującym silniku

 

Tps- w wyniku poprzednich problemów z tps.

 

 

 

Pytania

1. Co moze byc nie tak ze w zeszłym roku bylo ok a teraz juz nie

2. Te bledy w pamięci jak skasować by sprawdzić czy wracają

3. Mam wrażenie ze czasem słychać łożysko w alternatorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy slabo kręci, czy słabo pali?

Kreci tak jak zawsze ale ma problem załapać tzn kręcę po pierwszym obrocie zalapuje i gaśnie potem kolejna próba i kreci juz troszkę dluzej (ulamek sekundy) lapie i gaśnie. I tak kilka razy by w końcu jak kręcę 2-3 sekundy zalapac potrząść sie(przez paliwo w cylindrach) by wejść na normalne obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgaduję, że takie podstawowe rzeczy jak czujnik położenia wału i wałka rozrządu też sprawdzałeś? 

Kiedyś miałem problem, że auto nie chciało od razu zaskoczyć, tylko odpala i gaśnie. 

post-416-0-68607100-1480410262_thumb.jpg

U mnie wystarczyło odkręcić je, oczyścić z oleju, przeczyścić styki do wiązki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wałka rozrządu czyściłem przy okazji wymiany rozrządu ~20 tys temu bo był zalany olejem z racji rozwalonych uszczelniaczy. Ide sprawdzić jak teraz pali po nocnym postoju.

Auto odpaliło od razu - ale mam wrażenie ze rozrusznik dłużej kręci

 

Podładuje akumulator i zobaczę czy ori alternator ktory mam w gratach faktycznie sie popsuł bo wymieniałem go po tym jak mialem zwarcie na masie które ugotowało mi akumulator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Raz na kilkanaście odpalen problem powraca ale co najlepsze powrócił gdy zatankowałem do pelna benzyny.

Myślałem ze może to wina odpowietrzenia wiec wyjeździłem 1/4baku i jest minimalnie lepiej.

Ostatnio oglądałem MAF sensor i jest uwalony tlustym syfem -czy to może byc wina tego ? (blad od maf) czyszczenie może pomóc ?

Kolejna sprawa po odpaleniu czuć ze wtryski leja na bogato bo w spalinach czuć benzynę.

 

Check w czasie jazdy czasem się zapali ale przez większość czasu nie swieci się ( przed regulacja tps potrafił sie palic od razu po zapaleniu)

 

 

Może faktycznie te czujniki od wału i wałka sa winne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Zauważyłem jeszcze jedna rzecz jak załapie to potrafi zgasnąć i potem mogę kręcić i kręcić dopóki nie zapali czyli jakies 20 sekund kręcenia ale gdy tylko dodam troche gazu to pali od strzala.

 

Jakies sugestie ? Paliwo sie cofa czy jednak to wina tps ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...