Skocz do zawartości

Forester rok modelowy 2017


Pawlick

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jako, że stoję przed zakupem nowego Forestera XT proszę o potwierdzenie bądź zdementowanie informacji, które widnieją na stronie Subaru, w poniższym linku i które będą w wersji Europejskiej

Eyesight

wyciszenie szyby (akustyczna),

wyciszenie podłogi i nowe uszczelki,

moc silnika podniesiona do 250 KM,

poprawiona skrzynia CVT,

aktywny tempomat,

zmienione lampy i światła,

zmieniony zderzak,

automatyczne światła drogowe

nowy grill i zderzak

nowe wzory felg

2 fotele przednie z pamięcią

grzana kierownica w opcji

czujnik martwego pola i czujnik ruchu poprzecznego z tyłu (4 czujniki utradźwiękowe w pokrywie zderzaka

assystent hamowania

nowe skóry i inne

 

Dealer informuje mnie tylko o Eyesight na Europę. Jednak gdyby zmian było więcej to wolę poczekać.

Kiedy planowane są w sprzedaży w PL modele po zmianach?

 

http://media.subaru.com/newsrelease.do?id=940&mid=1&allImage=1&teaser=2017-subaru-forester-offers-advanced-safety-features-greater

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Powyższe informacje dotyczą wersji USA i pochodzą z kwietnia ( ! ) 2016.

Model rocznikowy 17' jest w sprzedaży od pewnego czasu w Europie ( specyfikacje dostępne na naszej stronie ).

Niektóre elementy ( np. zmiany stylizacyjne, wy,ciszenie itp ) zostały wprowadzone, niektóre ( EyeSight itd ) - nie.

Poza cytowaną powyżej listą w specyfikacji EU ( wyższe wersje ) znalazły się skrętne reflektory przednie ( z praktyki - działa to dobrze ;) ).

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Ojciec Założyciel

 

 

Czy w modelu forestera z 2017 r nastapiła zmiana dotycząca foteli z przodu (szczególnie pasazera, czy jest mozliwosc regulacji kata siedziska,wysokosci) czy zostało po staremu?

Bez zmian.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wczoraj się dowiedziałem że nie, a szkoda, bo w zimie mam ręce zimne jak zombie. Może po wejściu w posiadanie XT będzie mnie grzać adrenalina.

 

Mam nadzieję, że MY2018 będzie miał w końcu Eyesight i grzaną kierownicę, no bo śmieszne halogeny będą na 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mam nadzieję, że MY2018 będzie miał w końcu

 

a czy MY2018 to już nie ma być przypadkiem kolejna generacja Forestera? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mam nadzieję, że MY2018 będzie miał w końcu

 

a czy MY2018 to już nie ma być przypadkiem kolejna generacja Forestera? 

 

Wspólny z Bentleyem z fabryki na Żeraniu - pora żeby produkowali w EU, tamta spec dot. forków z fabryki w USA, jedynej poza Japonią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mam nadzieję, że MY2018 będzie miał w końcu

 

a czy MY2018 to już nie ma być przypadkiem kolejna generacja Forestera? 

 

Forester obecnej generacji został zaprezentowany w 2012 (rtnej JDM, US). W Europie pojawił sie w 2013. Zakładając okres pięć lat między generacjami to nowy (SK ?) powinien pojawić się w EU w 2018. Zobaczymy, chociaż obecna generację uważam za bardzo udaną, możliwe, że prezentacja przesunie się o rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo pogłosek jest w sieci:

 

- MY2018 mam mieć nową podłogę, tą z Impezy MY2017

- MY2018 ma mieć nową deskę, tą z Imprezy MY2017

- MY2018 ma mieć nowe kolory

- MY2019 faktycznie ma mieć obsuwę czasową, głównie z powodu schodzenia w dół z silnikami

- MY2019 ma mieć "inną" budę

 

i gorący hit na koniec:

 

MY2019, a może już MY2018 ma NIE mieć CVT, tylko dual clutch system.

 

Typowe dywagacje przy zmianie modelowej, ale szykuje się nie ewolucja, a rewolucja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i gorący hit na koniec:   MY2019, a może już MY2018 ma NIE mieć CVT, tylko dual clutch system.

:biglol:  Jakie niby zalety miałaby skrzynia DCT w Foresterze? Większa masa? Większe spalanie? Problem z jazdą w terenie? Od kogo Subaru weźmie skrzynię skoro do tej pory wszystkie konstrukcje albo mieli swoje albo z japońskich firm? Dlaczego po kilku latach mieliby wywalić w błoto kasę zainwestowaną w CVT? Z CVT do napędu hybrydowego jest tylko mały krok, DCT się lekko niewpasowuje w ten obraz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

DCT się jak najbardziej wpasowuje w hybrydę,

ale nie wpisuje się w obecny obraz Subaru :)

 

 

 

Zapomniałem dodać, że w V serii ma być właśnie hybryda 

To wiadomo już od dłuższego czasu - nowa płyta podłogowa jest skrojona pod wszystkie rodzaje napędu (spalinowy, hybryda i elektryczny).  

 

 

 

Pytania do Dyrekcji... a pytań nie widać 

Czy to wszystko prawda? Choć wiem, że na tym etapie i tak Dyrekcja odpowiedzi udzielić nie może ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 2/12/2017 o 21:38, FilipBB napisał:

EyeSight ma pojawić się jeszcze w obecnym Forku, w połowie tego roku, chyba razem z nowym XV (ale nie wiem czy XV z EyeSight).

 

Czy Dyrekcja może potwierdzić powyższą informację lub jej zaprzeczyć?

Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
13 godzin temu, fuyek3 napisał:

Czy Dyrekcja może potwierdzić powyższą informację lub jej zaprzeczyć?

Mogę tylko zaprzeczyć, jakoby nowy XV miał się pojawić w połowie roku :)

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.02.2017 o 15:46, krist napisał:

DCT się jak najbardziej wpasowuje w hybrydę, udowodnił to hyundai, i z recenzji które czytałem w niemieckiej (!) prasie chwalili bardzo że napęd świetnie działa

 

Skrzynia CVT w forku XT sprawuje się naprawdę fantastycznie, i nie jestem do końca przekonany, czy zmiana na dwu-sprzęgłową była by na plus. Zależy pewnie gdzie i w jakich warunkach.

Co do tego cuda hyundai'a, to mamy coś takiego w rodzinie.

Jakość wykonania wydaje się ok, dużo bajerów jak ktoś lubi.

Skrzynia pomimo że dwu-sprzęgłowa nie ma startu do tej z FXT, ale ciężko porównywać, coś co ma być super eko do samochodu, który ma dawać frajdę z jazdy.

Przy spokojnej miejskiej jeździe, poziom hałasu podobny jak u mnie w forku.

O dynamice, albo raczej jej braku nie ma sensu się rozpisywać, ma to byc samochód eko.

Średnie spalanie 5.5l/100 Pb95, więc i tu szału nie ma.

Poza tym, to całkiem przyjemny samochód do miasta, choć nie dla mnie ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ale jesteś chyba pierwszą osobą która napisała że CVT ma dawać frajdę z jazdy, :) Chyba że źle zrozumiałem. Też mam auto z CVT ale nie zauważam tego efektu. Raczej bym powiedział że CVT ma zniechęcać do entuzjastycznej jazdy, świetnie działa przy spokojnym traktowaniu i nie lubi aktywnego kierowcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...