ppmarian Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 http://subaruonlineparts.com/subaru-tribeca-engine-block-heater-p-2305.html Czy ktos sie spotkal z ww grzalka dedykowana do subaru ale zasilana 230v ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 sam sobie odpowiem: sa dedykowane do tribeci grzalki 230V silnika marki DEFA oraz CALIX wyslalem zapytanie o cene Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Odświeżę trochę temat. Chętnie coś takie u siebie bym widział, zwłaszcza patrząc na dzisiejsze temperatury Miałbym możliwość podłączenia pod domem i w pracy, a ceny DEFY są akceptowalne. Orientujecie się czy ASO coś takiego zamontuje i jak się to ma do gwarancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 (edytowane) zamontowane, jakie koszty? PS. kojarzy ktoś jakieś przejście w grodzi pomiędzy silnikiem a kierowcą, tak aby przepuścić kabel trójżyłowy? Wolałbym aby nie puszczać go dziurą przy aluminiowych rurkach od nagrzewnicy bo bywaj one piekielnie gorące Edytowane 20 Stycznia 2017 przez vtec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) dokonałem zakupu: http://www.podgrzewaczesilnika.pl/oferta/41/ (1850W) bo posłuchałem się pewnego mechaniora, a oryginał był conajmniej 2xdroższy. przystąpiłem do prac (rozpoznanie) i sądziłem że węży od układu chłodzenia jest troszkę wiecej, toteż pierwsze zaskoczenie, bo jest ich nie wiele. Kolejna zagwostka to który przewód na małym obwodzie (od nagrzewnicy) jest wylotowy, bo na nim należy montować podgrzewacz. Co ciekawe, wynika z tego iż nagrzewnica ogrzewana jest od dołu (wydedukowane po odpaleniu silnika, pierwszy grzał się ten dolny, plus na dolnym wężu - przy grodzi, jest strzałka prawdopodobnie wskazująca kierunek przepływu cieczy). Co ciekawe ten dolny wąż (z grodzi) wchodzi w blok silnika powyżej węża górnego z grodzi, który to ma odpowietrzenie przy wyjściu z grodzi, tylko pytanie po co?. No ale do sedna, system zamontowany, układ wydaje się że raczej odpowietrzony, ale po pierwszym sprawdzeniu na pewno nie działa. I teraz pytania: 1. Ktoś potwierdza kierunki przepływu układu chłodzącego? 2. Czy ma ktoś może rysunek ze schematem przepływu płynu chłodzącego w silniku? 3. Termostat jest tylko jeden? 4. Nagrzewacz zamontowany jest powyżej nagrzewnicy, poniżej przewodów wychodzących z grodzi, gdyż nie idzie go niżej zamontować, i może nie ma czego podgrzewać - zbyt małe ilości płynu na tej wysokości? 5. Inne propozycje? Autem przejechałem 350km z tym ustrojstwem, temp. silnika w normie. Dziś kolejna (druga) próba podgrzewacza. Edytowane 23 Stycznia 2017 przez vtec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 A sam podgrzewacz się w ogóle rozgrzewa? Może jest uszkodzony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubexx Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 ostatnio pytałem się w intercarsie o DEFA do imprezy. Niecałe 500 zł grzałka + kable+ czasówka wtykana do kontaktu. a Defa o ile pamiętam jest chyba wkręcana w blok silnika więc jest mniej zabawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 ostatnio pytałem się w intercarsie o DEFA do imprezy. Niecałe 500 zł grzałka + kable+ czasówka wtykana do kontaktu. a Defa o ile pamiętam jest chyba wkręcana w blok silnika więc jest mniej zabawy. to Tribeca taki zestaw w okolicach to 600PLN, A sam podgrzewacz się w ogóle rozgrzewa? Może jest uszkodzony... Pogrzewacz i pompka działa, przepływ płynu również słychać. Układ wydaje się odpowietrzony i w 99% sprawny (nowa chlodnica, nowa nagrzewnica). Wczoraj siedziałem trochę czasu i nigdzie nie znalazłem schematu przepływu płynu chlodzącego w silniku EZ30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Po jakim czasie stwierdzasz że podgrzewacz nie działa? Gdzie monitorujesz wzrost temperatury? Czy czasem obieg podgrzewania reduktora LPG, który zapewne jest wpięty równolegle do układu nagrzewnicy nie miesza u Ciebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 podgrzewacz wpięty szeregowo na wylocie z nagrzewnicy do bloku, na tym samym przewodzie bliżej nagrzewnicy jest równolegle wpięty reduktor LPG. Wzrostu temp. nigdzie nie monitoruje, bo nie mam czym. Wydaje się iż przy samym bloku, na przewodzie gdzie założony jest podgrzewacz, jak i drugi wąż wychodzący z bloku do nagrzewnicy po ok 1h pracy są zimne, jedynie przewód w okolicy podgrzewacza jest ciepły. Przepływ płynu przez podgrzewacz raczej słychać podczas pracy pompki. Z drugiej strony nie chcą zostawiać pompki pracującej przez 2h, bo nie chcę jej spalić, a po 1h pracy silnik powinien być ciepły, nie wspominając o powietrzu z nadmuchów, natomiast przy mrozie rzędu -7 stopni, auto rozgrzewa się identycznie jak bez pompki, podobnie z odpalaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się