szczur75 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Przy zakupie auta klient powinien miec możliwość decydowania czy chce miec to w aucie czy nie A nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Pytałeś przed zakupem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Jak zamawiałem pierwszego swojego OBK chciałem bez czujników cofania. Niestety okazało się, że wszystkie samochody są w nie wyposażane i nikt nie analizuje pojedynczych zamówień - w końcu od przybytku głowa nie boli przypuszczam, że podobnie jest z ISR Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Pytałeś przed zakupem? 3 krotnie panie moderatorze pytałem tez o możliwosc demontazu trzeba bulic\. jezeli kolejny aku po 2 latach powie papa zdemontuje to "własnorecznie" Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Pytałeś przed zakupem? @Dyrekcja udzieliła odpowiedzi: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/75603-brak-ingerencji-w-systemy-auta-przed-odbiorem/?p=2134119 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Pan z Keratronika zdemontował mi ISR za opłatą, ale przyjechał do mnie do domu (Warszawa) więc nie narzekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Pytałeś przed zakupem? @Dyrekcja udzieliła odpowiedzi: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/75603-brak-ingerencji-w-systemy-auta-przed-odbiorem/?p=2134119 Nie zagłębiałem się nigdy w temat, stąd moja niewiedza. Dziękuję za odesłanie do wyjaśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Przy zakupie auta klient powinien miec możliwość decydowania czy chce miec to w aucie czy nie, wystarczy nie zapłacić faktury 1.23 zł za pierwszy rok i nie aktywują.... a jak nie jest aktywny to nie pobiera prądu.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Przy zakupie auta klient powinien miec możliwość decydowania czy chce miec to w aucie czy nie, wystarczy nie zapłacić faktury 1.23 zł za pierwszy rok i nie aktywują.... a jak nie jest aktywny to nie pobiera prądu.... a nie jest przypadkiem tak, że brak opłaty tej faktury skutkuje windykacją na ta kwotę a nie brakiem aktywacji? oczywiście nie wnikając w bezsensowność całej sytuacji...., a jednie wyciągając wnioski z cytowanej powyżej wypowiedzi Dyrekcji i realną sytuacją, a nie założeniem, że Keratronik czeka na przelew 1,23 zł z aktywacją ISR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 oczywiście nie wnikając w bezsensowność całej sytuacji.... 1/ warto mieć aktywny ISR i to nie podlega dyskusji. 2/są osoby które z różnych względów nie chcą , więc ...nie mają.. ps. nie ma co drążyć tematu... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Przy zakupie auta klient powinien miec możliwość decydowania czy chce miec to w aucie czy nie, wystarczy nie zapłacić faktury 1.23 zł za pierwszy rok i nie aktywują.... a jak nie jest aktywny to nie pobiera prądu.... Mam wątpliwości czy nie pobiera prądu. Zakładam że system cały czas "czuwa" na wypadek gdyby ktoś zdecydował się jednak zapłacić za jakiś czas. Coś na wzór telefonów prepaid. To że nie ma środków na koncie nie znaczy że telefon nie jest ciągle połączony z siecią. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 a jak nie jest aktywny to nie pobiera prądu czy jest Pan tego pewien ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Jak można ponownie włączyć usługę ISR której wyłączenie, nastąpiło tylko w wyniku wypowiedzenia umowy ? tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Przy zakupie auta klient powinien miec możliwość decydowania czy chce miec to w aucie czy nie, wystarczy nie zapłacić faktury 1.23 zł za pierwszy rok i nie aktywują.... a jak nie jest aktywny to nie pobiera prądu.... Mam wątpliwości czy nie pobiera prądu. Zakładam że system cały czas "czuwa" na wypadek gdyby ktoś zdecydował się jednak zapłacić za jakiś czas. Coś na wzór telefonów prepaid. To że nie ma środków na koncie nie znaczy że telefon nie jest ciągle połączony z siecią. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Jak nie zapłaciłem faktury za trzeci rok to system nadal działał. Pani z Keratronika wpierw powiedziała, że system jest nieaktywny, a w kolejnej rózmowie przeprosiła za złe informacje - jak nieaktywny to nadal ciągnie prąd, tylko nie dzwonią. Komórka z nieopłaconą kartą nadal próbuje się zalogować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Komórka z nieopłaconą kartą nadal próbuje się zalogować. być może , trzeba zapytać u żródła , ....a komórka bez karty ..? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 a komórka bez karty ..? Też może działać, nawet na alramowe da się dzwonić Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 być może , trzeba zapytać u żródła , ....a komórka bez karty .. no ladnie to nie wie co Pan sprzedaje ludziom ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 no ladnie to nie wie co Pan sprzedaje ludziom a każdym razie nie zauważyłem , zwiększonej ilości klientow zgłaszających "padające" akumulatory... .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 drodzy rozmówcy przecież oczywistym jest, że jesli system można zdalnie włączyć (aktywować) to nawet nieaktywny jest włączony jeśli komunikacja odbywa się po "danych" to system zapewne jest zbudowany tak, że nawet jeśli "odpytuje" tylko co jakiś czas priorytetem jest nawiązanie połączenie nie bez powodu wcześniej pytałem jak "system wyłączony wypowiedzeniem umowy" można ponownie włączyć, bo mnie poinformowano, że można to żrobić w każdej chwili tak jak został "wyłączony" (dezaktywowany) a to musi wymagać "ciągłej" pracy urządzeń "on board" jak też choćby okresowego transferu danych (możliwe, że istnieje jakiś system aktywujący po kanale SMS, aktywacja/dezaktywacja ale wciąż musi działać sprzęt "on board") ja nie miałem problemu z aku ani mając ISR aktywny jak i dezaktywowany, co prawda nie w garażu podziemnym ale domowym garażu sale jednak stało coś około miesiąca (dodatkowo w aucie były dwa wzmacniacze w trybie czuwania) auto bez problemu odpaliło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) Ja też należę do grupy padnietych aku. po 2.5 tyg. nie odpalania i dowiedziałem się od Keratronika że aku ma 3,5 V , potwierdził to program on-line comboklient . Ale jak mam być szczery , ani w głowie by mi nie było jechać z tym do ASO ! Bo niby po co ? aku sie wyczerpał przez nie jeżdżenie , naładowałem i jest ok . to że we wspólczesnych autach , akumulator sie rozładuje przez rózne systemy to nic dziwnego , dlatego na np. parkingach na lotniskach to jest standart mieć urządzenie rozruchowe , nawet sie tym reklamują parkingi , bo to jest niestety standard. Są alarmy , GPS , multimedia , systemy bezpieczenstwa , a nawet hamulcowe ktore w stanie spoczynku muszą być zasilanie . ISR też będzie pobierał prąd z aku , nawet jak będzie w sytuacji off-line ( klient nie płaci ) . Natężenie prądu też bedzie rózne w zaleznosci od np. sygnału GPS , jak będzie sygnał full na zewnątrz będzie mniejsze , jak będzie parking podziemny/naziemny będzie większy , szukanie satelit itd. Podobnie jak w komórce . Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) Wyłącznik napięcia w aucie byłby dobrym rozwiązaniem... Wysłano z Xperia Z3 Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Wyłącznik napięcia w aucie byłby dobrym rozwiązaniem... Wysłano z Xperia Z3 nawet super rozwiązaniem, ale jakbyś go potem włączył dysponując tylko keylessem można zawsze klemę zdjąć z akumulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 aku sie wyczerpał przez nie jeżdżenie , naładowałem i jest ok . to że we wspólczesnych autach , akumulator sie rozładuje przez rózne systemy to nic dziwnego Dla wielu jest to nie do ogarnięcia. Co tylko potwierdzają moje doświadczenia z klientami ASO (nie Subaru). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Dla wielu jest to nie do ogarnięcia. Co tylko potwierdzają moje doświadczenia z klientami ASO (nie Subaru). Może dlatego ze we wcześniejszych autach - tez naszpikowanych elektroniką, posiadajacych alarmy, rozbudowane Car Audio akumulator działał przez lata a w Subaru nie wytrzymuje 2 zim (auto jeżdżone prawie codziennie)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się