wojo02 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 kiedyś moje marzenie ściętej głowy auto chyba nigdy nie było w sprzedaży podobnie jak metro64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Ależ piękne te konstrukcje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Ferrari 330 P4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) Jak jest P4 to nie może też zabraknąć P4-5 Edytowane 21 Lipca 2016 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatypawelek Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) A ono się kiedykolwiek ścigało - pytam bo na wiki napisali o wyprodukowanej 1 sztuce (w sumie o Enzo w innej skórze)? Doczytałem, że jednak latało po Nurburingu Edytowane 21 Lipca 2016 przez kudlatypawelek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 W 2011 nie ukończyło, a w 2012 wygrało swoją klasę w Nurburgring 24h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 no co ja mogę wrzucić Chociaż alfa 155 DTM zawsze mega mi się podobała 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 kiedyś moje marzenie ściętej głowy auto chyba nigdy nie było w sprzedaży podobnie jak metro64 Ford RS 200 005.jpg Ford_RS200_-_Race_Retro_2008_01.jpg Było do homologacji wymagane było 200 sztuk wersji drogowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Mała porcja Homologation Specials 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 (edytowane) Z innej beczki, Łada VFTS Metalex Edytowane 22 Lipca 2016 przez wojo02 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Z innej beczki, Łada VFTS bajka całkiem fajna......zupełnie inna niż dotycząca polskiego moto sportu...niestety jeśli chodzi o osiągnięcia w polskim motosporcie ,bo były niezłe ,ale w chwili transformacji stracono całe dziedzictwo,nie można nawet zbudować poloneza czy 125p według jakiejkolwiek specyfikacji bo nie ma żadnej dokumentacji ,wszystko przejebano niestety i to jest przykre........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 To prawda:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 No nie do końca zbudować można według specyfikacji, dokumentacje się ostały Teraz to my jesteśmy odpowiedzialni za podtrzymywanie tego, a Ruska łada może się przy tym schować i tego się trzymajmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 No nie do końca zbudować można według specyfikacji, dokumentacje się ostały Ja miałem na myśli pełną szczegółową dokumentacje,a ten polonez został zbudowany na podstawie pamięci ludzi którzy pracowali w OBRSO......więc nie ma możliwości, aby pan Kowalski miał dostęp do dokumentów i zbudował sobie poloneza np...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Mówię Ci, że jest tylko trzeba troszkę w światku dzisiejszego Polskiego motosportu popytać, ale to nie temat na ten dział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Mr Jaroszewicz a tu kolejne gwiazdy PRLu , Krupa i świętej pamięci Landsberg I kolejna wydumka PRLu.125p GTJ.Osobiscie uważam ze projekt duzo ciekawszy niz Stratopolonez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 (edytowane) Replika jest odbudowywana tego GTJ, a Stratos został się oryginalny i myślę, że na torze by go zjadł, w czasie gdy powstał nie było nic mocniejszego. Podczas pierwszy startów potrafił wykręcić parę piruetów na torze, a i tak wygrać wyścig. Dziś na żywo robi piorunujące wrażenie, a co mówić o roku 78 Edytowane 23 Lipca 2016 przez ManoLEE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Może i tak w każdym razie każdy kto nim jeździł mówił że auto tragiczne w prowadzeniu. Zresztą ogólnie opinia uwczesnych rajdowych gwiazd była taka że 125p był o wiele lepszym i przyjemniejsze autem a zmiana na poloneza była podyktowana marketingowe i każdy nad nią ubolewal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 (edytowane) Bubel potrafił go okiełznać i naniósł sporo zmian w ustawieniach tego auta. Polonez od Fiata był cięższy i to go stawiało w gorszym świetle, ale sama konstrukcja była lepiej zgrzana, sztywniejsza, lepszy był rozkład masy i dużo bezpieczniejszy - posiadał strefy zgniotu. Fiat miał homo na silniki 1600 i 1800 Dohc, a Polonez od razu był 2000 i tylko z baraku laku FSO nie otrzymał głowicy 16 zaworowej i tylnej płyty podłogowej od Fiata 132 na sprężynie. Ogólnie kiedyś Polski Motosport stał na bardzo wysokim poziomie jeśli chodzi o blok wschodni, wystarczy troszkę się zagłębić i o tym poczytać. Szkoda, że dziś jesteśmy w czarnej D#$%e. https://www.facebook.com/AdamFeliksProchnik/videos/1244573308894068/?pnref=story Edytowane 24 Lipca 2016 przez ManoLEE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Stratopolonez powstał po rozbiciu lancii stratos Jaroszewicza ,kiedy nie bardzo wiedzieli co zrobić z silnikiem i układem napędowym ,więc postanowiono wpakować to do poloneza,co do prowadzenia się dużego fiata to potwierdzam że ówcześni kierowcy jednym głosem twierdzili że jest o niebo lepszy od poloneza,ale później i jego dopracowano szczególnie tego ostatniego borewicza dwulitrowego z układem hamulcowym z porsche i kłową skrzynią biegów colotti,który w tamtych czasach był jednym z lepszych samochodów rajdowych jakie istniały i budził strach.... Przepraszam że jeszcze wrócę nadal do dokumentacji budowania tych samochodów,może są jakieś dokumenty pochowane w szufladach byłym pracowników OBRSO,ale nie ma ich ogólnie dostępnych,niestety nie umieliśmy zadbać o dziedzictwo narodowe w sporcie motorowym..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitro Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się