crimson111 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Wszystko wskazuje na to, że za kilka dni konwersja z tematu stanie się faktem Na pewno coś napiszę o nowym nabytku. pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Wszystko wskazuje na to, że za kilka dni konwersja z tematu stanie się faktem Na pewno coś napiszę o nowym nabytku. Trzymam kciuki za udany zakup. U mnie już 4 tys. km pękły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 u mnie już 7500 poszło w asfalt i dochdze do wniosku że warto było zamienić, bo auto jest superowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 przede wszystkim gratuluję, ja po pierwszym przeglądzie -> już ponad 15 tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 U mnie dobija do 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crimson111 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 No to dopiero dzisiaj, ale jest Na razie za mało, bym mógł coś napisać, ale cieszę się. Zrobiłem 100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 No to dopiero dzisiaj, ale jest Na razie za mało, bym mógł coś napisać, ale cieszę się. Zrobiłem 100km Gratulacje! Jaki kolor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crimson111 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Dark Grey. Na razie musiałem się skupiać na trzymaniu w spokoju lewej nogi, by nie szukała sprzęgła - to moje 14-e auto Ale pierwsze z automatem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Dark Grey. Na razie musiałem się skupiać na trzymaniu w spokoju lewej nogi, by nie szukała sprzęgła - to moje 14-e auto Ale pierwsze z automatem. No to witaj w klubie, mój też jest grafitowy - IMHO najfajniejszy kolor z dostępnych Co do automatu - szybko się przyzwyczaisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Gratki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Tak się przypomnę, bo sam się zapowiadałeś. Jak wrażenia z przesiadki z OBK na Levorga? O mocy i prędkości nie muszę czytać. Ale komfort już mnie bardzo interesuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crimson111 Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 (edytowane) Hej. Mam przejechane jak dotąd ok. 3500 km. Wrażenia są jak najbardziej ok. Jeśli chodzi o komfort, to dla mnie jest wystarczający. Bardzo wygodne fotele, w mojej opinii lepsze od Outbacka, choć nie mają podparcia lędźwiowego. Świetnie trzymają w zakrętach, auto prowadzi się doskonale i świetnie trzyma się drogi. Dwie kwestie tu poruszane, są rysą na całości: 1. szum od kół wewnątrz - ale po 2 tys. się przyzwyczaiłem, da się żyć, po prostu w Outbacku było znacznie ciszej, zobaczę co będzie po zmianie opon. Dużo też zależy od asfaltu - teraz wiem, ze są asfalty cichsze i głośniejsze (więcej jest tych ostatnich) 2. spalanie - moim zdaniem zbyt wysokie. Jak silnik jest zimny, to rachityczne muśnięcie gazu pokazuje spalanie na poziomie 50l (to max skali komputera). Jak się jedzie płynnie, w trybie "emeryt po wylewie", to da się uzyskać spalanie na poziomie 7l, ale wystarczy raz, czy dwa razy wyprzedzić bardziej energicznie i spalanie średnie wykładniczo rośnie. To jest coś co umniejsza radość z jazdy, przynajmniej dla mnie. Ciekaw jestem czy jest tu jakieś pole manewru w nowej wersji oprogramowania silnika (jeśli się pokaże), by to spalanie w czasie ruszania nie było spalaniem czołgu jadącego do ataku. Czyli każdy korek winduje średnie zużycie. Najlepiej jeździć pustymi, wiejskimi drogami tak 80 -100 płynnie, to wówczas spalanie nie zaskakuje . W związku z tym przydałby się zbiornik o jakieś 6 litrów większy. 3. audio - jest poprawne, ale zasługuje na 4 z minusem. Ponadto nic nie skrzypi i wszystko jest spasowane w porządku. Jakby pkt. 2 był bardziej znośny, to nie miałbym zastrzeżeń, być może w wersji 2.0 spalanie na takim poziomie, podświadomie bardziej byłoby akceptowalne. Dodam jeszcze, że na początku trzeba się pilnować z prześwitem - Outback rozpieszczał, ale szybko można przywyknąć. Nie jest to jakiś problem, po prostu inne auto, ale nie szorowałem nigdzie brzuchem Edytowane 28 Września 2016 przez crimson111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Hej. Mam przejechane jak dotąd ok. 3500 km. Wrażenia są jak najbardziej ok. Jeśli chodzi o komfort, to dla mnie jest wystarczający. Bardzo wygodne fotele, w mojej opinii lepsze od Outbacka, choć nie mają podparcia lędźwiowego. Świetnie trzymają w zakrętach, auto prowadzi się doskonale i świetnie trzyma się drogi. Dwie kwestie tu poruszane, są rysą na całości: 1. szum od kół wewnątrz - ale po 2 tys. się przyzwyczaiłem, da się żyć, po prostu w Outbacku było znacznie ciszej, zobaczę co będzie po zmianie opon. Dużo też zależy od asfaltu - teraz wiem, ze są asfalty cichsze i głośniejsze (więcej jest tych ostatnich) 2. spalanie - moim zdaniem zbyt wysokie. Jak silnik jest zimny, to rachityczne muśnięcie gazu pokazuje spalanie na poziomie 50l (to max skali komputera). Jak się jedzie płynnie, w trybie "emeryt po wylewie", to da się uzyskać spalanie na poziomie 7l, ale wystarczy raz, czy dwa razy wyprzedzić bardziej energicznie i spalanie średnie wykładniczo rośnie. To jest coś co umniejsza radość z jazdy, przynajmniej dla mnie. Ciekaw jestem czy jest tu jakieś pole manewru w nowej wersji oprogramowania silnika (jeśli się pokaże), by to spalanie w czasie ruszania nie było spalaniem czołgu jadącego do ataku. Czyli każdy korek winduje średnie zużycie. Najlepiej jeździć pustymi, wiejskimi drogami tak 80 -100 płynnie, to wówczas spalanie nie zaskakuje . W związku z tym przydałby się zbiornik o jakieś 6 litrów większy. 3. audio - jest poprawne, ale zasługuje na 4 z minusem. Ponadto nic nie skrzypi i wszystko jest spasowane w porządku. Jakby pkt. 2 był bardziej znośny, to nie miałbym zastrzeżeń, być może w wersji 2.0 spalanie na takim poziomie, podświadomie bardziej byłoby akceptowalne. Dodam jeszcze, że na początku trzeba się pilnować z prześwitem - Outback rozpieszczał, ale szybko można przywyknąć. Nie jest to jakiś problem, po prostu inne auto, ale nie szorowałem nigdzie brzuchem Cisza też jest elementem komfortu. Jak przesiadam się z Mustanga do OBK, a jednym i drugim jeżdżę tak samo szybko, to w OBK mam większy komfort. Jest cicho i miękko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 spalanie - moim zdaniem zbyt wysokie nie denerwuj sie siostra do 3 czy 4 tys tez miala jakis kosmos w paliwie potem spadek o 2 litry teraz ma blisko 40 tys i srednia to 10 z tym ze 1/3 to monachium reszta autostrady ale ona szybko jezdzi wpakowala nowe grube dywaniki i od nadkoli jest ciszej przynajmniej wg jej opinii wg mnie jest bez zmian ale ja jestem wydelikacony obk-iem Wytaptane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crimson111 Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Tak, kojarzę sprawę wymiany dywaników z wątku o hałasie w Levorgu Też wymieniłem dywaniki na gumowe, grubsze, ale różnicy nie ma - być może też z powodu rozpieszczenia OBK mi to przeszkadza Natomiast jeśli chodzi o spadek spalania, to chcę się osobiście przekonać, jak dojdę do tego przebiegu, to na pewno powiem (choć teraz jeżdżę mniej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 FXT trzeba wyciszyć, Levorga trzeba wyciszyć, OBK trzeba importować z USA. Ech Subaru, trzeba kochać żeby wybaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się