renegat Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 (edytowane) Witam proszę o podanie wartości wskazywanych po rozgrzaniu silnika na biegu jałowym, MAP MAF Temperatury zasysanego powietrza Temperatury cieczy Temperatury zewnetrznej TPS RPM LTFT Bank1 % LTFT Bank2 % STFT Bank1 % STFT Bank2 % oraz napięcia na sondach Kąt wyprzedzania zapłonu Wartość ładowania Z góry dziękuję i pozdrawiam Edytowane 15 Czerwca 2016 przez renegat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Map 28 Powinno wystarczyc. Pochwal sie swoimi odczytami to cos podpowiem jakby co. Edytowane 17 Czerwca 2016 przez Soltys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Wielkie dzięki za jakies 2-3 godzinki wrzuce moje odczyty, na dodatek od czasu do czasu rzuca mi auto błędami od jakiegoś czasu a było troche spokoju. Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 (edytowane) Masz mega uboga mieszanke. Nic dziwnego ze wali bledami. Masz lpg? Szukaj lewego powietrza. Edit: Doczytalem jeszcze blad 1 wtrysku i solenoidu na pierwszym banku. Odpinales jakies wtyczki na glowicy od strony pasazera? Edytowane 18 Czerwca 2016 przez Soltys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Wtyczek nie ruszalem, wiem ze ubogo ale sprawdzilem juz chyba wszystko i nie widzę zeby gdzies zasysal lewizne. Moze sa jakies szczegolne miejsca gdzie moze lapac lewe? Mam lpg. Odczyty robione akurat na pb ale moze sie mapy beny rozjechaly. Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Mogło się rozjechać, aczkolwiek po jeździe na benie powinno wracać do normy. Dziwi mnie otwarty obwód wtryskiwacza, może coś nie tak z kompem lub wiązką LPG? Nie ma rozjazdu pomiędzy stronami, więc lewizna jest za przepływomierzem, raczej nie na styku kolektora z głowicą. Podciśnienie podłączone do reduktora czy może spadło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) Podcisnienie podłączone. Po odpieciu aku na noc po uruchomieniu silnika korekty sa ok lecz im silnik cieplejszy tym korekty ida w gore. Teraz sa nizsze lecz jeszcze sporo za wysokie. najgorsze jest w tym to ze nie widze miejsca gdzie zasysa lewe. Czym najbezpieczniej psikać zeby wykryc tą nieszczelność? Na pb po zdjęciu klemy na noc, gazu nie włączałem pewnie było by gorzej. Do gazownika pojade jak na benie bedzie ok. Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Po 60 km od resetu ecu, temperatura silnika 95 stopni C. Zastanawiaja mnie jeszcze te korekty dlugoterminowe. Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Czerwca 2016 przez renegat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 A przeplywka ile pokazuje? Ja uzywam zmywacza do hamulcow jak sprawdzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) Soltys może jeszcze coś podpowiesz bo mądrze gadasz. Pokazywala 2,9 wczoraj, dzisiaj ok 4 Zmywacza uzywasz do sprawdzania nieszczelnosci tak? Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Czerwca 2016 przez renegat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Tak, masz szybka transmisje wiec korekty dosc szybko sie zmieniaja. Psikaj po silniku i jednoczesnie patrz na skaner. Jesli silnik zaciagnie zmywacz przez dziure korekty zaczna wracac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 (edytowane) Wczoraj krotkoterminowe 3% ale czasem wpadaly na minus. MAF 4,7. Jeszcze zaobserwowalem ze jakos niechetnie przyspiesza. Jakie parametry wybrac do podgladu i nagrac podczas jazdy zeby ktos cos podpowiedzial. Na androida mam obd car doctor, na windowsa freessm. Dzisiaj znowu inaczej korekty wygladaja, jak wrzuce na D (automat) to są praktycznie krótkoterminowe na 0. Jak stoje na jałowym N to korekty lecą w górę. Czy ktoś się orientuje czy w H6 w tribece pod kolektorem są jeszcze jakieś miejsca gdzie moze być nieszczelność jakieś rurki podciśnienia tam są? Edytowane 24 Czerwca 2016 przez renegat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Renegat i doszedłeś co było przyczyną tak wysokich korekt? Czy na wyższych obrotach korekty spadały? Głównie chodzi mi o korekty długoterminowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Dokładnie nie odpowiem bo poskracełem i podokręcałem przewody cisnieniowe, wymienilem zaworek pcv, podokręcałem przewody wtryskiwaczy lpg, dokręciłem kolektory wydechowe noi zresetowałem ecu free ssm-em. Na wyższych obrotach korekty spadały, jak mu free ssm-em podniosłem obroty jałowego o 100 było ok. Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Było ok tzn. jakie miałeś korekty na wolnych? Podnosząc RPM i jeśli korekty spadają to wskazuje na nieszczelność w dolocie. Robiłeś próbę z palnym sprayem dookoła dolotu? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 (edytowane) Podcisnienie podłączone. Po odpieciu aku na noc po uruchomieniu silnika korekty sa ok lecz im silnik cieplejszy tym korekty ida w gore. Teraz sa nizsze lecz jeszcze sporo za wysokie. najgorsze jest w tym to ze nie widze miejsca gdzie zasysa lewe. Czym najbezpieczniej psikać zeby wykryc tą nieszczelność?Screenshot_2016-06-19-15-28-34.pngScreenshot_2016-06-19-15-29-15.pngScreenshot_2016-06-19-15-29-39.pngScreenshot_2016-06-19-15-29-58.pngScreenshot_2016-06-19-15-30-11.pngScreenshot_2016-06-19-15-30-26.png Na pb po zdjęciu klemy na noc, gazu nie włączałem pewnie było by gorzej. Do gazownika pojade jak na benie bedzie ok. Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka IMG_20160620_195442.jpg Po 60 km od resetu ecu, temperatura silnika 95 stopni C. Zastanawiaja mnie jeszcze te korekty dlugoterminowe. Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Ten ostatni screen to nie jest dobrze. Finalna dawka pliwa to to, co zmierzy przepływomierz zmodyfikowane o LTFT oraz STFT. Tak więc u Ciebie auto musi wzbogacać o wart równą LTFT plus STFT. Przyczyny takiego stanu to wg prawdopodobieństwa: - nieszczelność (dolot lub instalacja LPG, głównie podciśnienie) - przepływomierz - uboga mapa LPG (ale z tego co piszesz po resecie ECU na Pb też rosną) - Lambda - problem z układem wrryskowym benzyny? Tu mało prawdopodobne bo byłoby dobrze na LPG Ale pewnie to już wiesz. Szczelność do lotu w wolnossaku poza wspomnianą już metodą można sprawdzić cisnieniowo lub w próbie z dymem. Ale z tym doświadczeń nie mam. Porównałbym odczyty MAFa z innym H6 - to da Ci pojęcie o jego sprawnosci. Jeśli będzie ok to jednak najbardziej prawdopodobny będzie przeciek powietrza za MAFem. Sprawdziłeś dokładnie wężyk podciśnienia LPG na całym przebiegu - od reduktora, przez MAP LPG, do kolektora? Aha, granicą tolerancji LTFT jest ok. 5 proc na plus lub minus. Edit. Tak sobie jeszcze myślę o tym błędzie 1go wtryskiwacza - instalacja LPG podkłada sygnał idący do wtrysków i nim się steruje. Dlatego montujac instalacje trzeba ciąć i wpinać się w obwód kabli LPG. Może tam się problem zrobił - jakiś elektryczny? Dawno to LPG zakładane? Edytowane 21 Stycznia 2017 przez dr.elich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 (edytowane) Było ok tzn. jakie miałeś korekty na wolnych? Podnosząc RPM i jeśli korekty spadają to wskazuje na nieszczelność w dolocie. Robiłeś próbę z palnym sprayem dookoła dolotu? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Teraz mam krótkie w granicach -1,5 do +1,5 dlugie oscyluja w granicy 0 na jalowym. Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Jak byly problemy to po podniesieniu jalowego były na zero. Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Proby z palnym sprayem nie robiłem. Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Edytowane 21 Stycznia 2017 przez renegat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Było ok tzn. jakie miałeś korekty na wolnych? Podnosząc RPM i jeśli korekty spadają to wskazuje na nieszczelność w dolocie. Robiłeś próbę z palnym sprayem dookoła dolotu? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Teraz mam krótkie w granicach -1,5 do +1,5 dlugie oscyluja w granicy 0 na jalowym. Jak długie masz w okolicy 0 na wolnych to ok, a jakie masz korekty jak dajesz silnikowi w palinik? Na Pb i LPG? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Sprawdzę po niedzieli. Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się