profil Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Nie wiem, jak w Waszych autach, ale mój jest głośny - okazało się że maty wygłuszające są tylko na podłodze pod nogami oraz fragmentarycznie na nadkolach i we wnęce pod koło zapasowe - całe podwozie to gola blacha z podkładem. Zawiozłem auto do zrobienia konserwacji natryskiem kauczukowym podwozia - zrobiło się znacznie ciszej - teraz słychać szum wiatru wokół samochodu a nie szum opon. Macie jakieś wasze spostrzeżenia w tym temacie? Zastanawiam się jeszcze nad wytłumieniem bagażnika i drzwi matami butylowymi od środka.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Zawiozłem auto do zrobienia konserwacji natryskiem kauczukowym podwozia - zrobiło się znacznie ciszej dobry temat, też o tym myślałem dzięki za info przydatne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) Macie jakieś wasze spostrzeżenia w tym temacie tak takie ze jak pisaliśmy ze jest tak samo beznadziejnie wyciszone i w ten sam sposób jak XV to grupa "znawców" stwierdzila ze to nie prawda i ze Levorga nawet do XV porównywac nie można Nawet ketiv wklejał zdjecia jak to wygląda pod plastikami itp. Konstrukcja tych nadwozi jest tozsama Xv to impreza hb, levorg to impreza kombi a wrx to impreza sedan. Subaru oszczędza na wytlumienia aut jak sie da i nie pozostaje Ci nic innego jak wygłuszyć to auto w zakładzie zajmującym sie Car Audio. Edytowane 10 Czerwca 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Macie jakieś wasze spostrzeżenia w tym temacie tak takie ze jak pisaliśmy ze jest tak samo beznadziejnie wyciszone i w ten sam sposób jak XV to grupa "znawców" stwierdzila ze to nie prawda i ze Levorga nawet do XV porównywac nie można Nawet ketiv wklejał zdjecia jak to wygląda pod plastikami itp. Konstrukcja tych nadwozi jest tozsama Xv to impreza hb, levorg to kombi a wrx to sedan. Subaru oszczędza na wytlumienia aut jak sie da i nie pozostaje Ci nic innego jak wygłuszyć to auto w zakładzie zajmującym sie Car Audio. Jechałem Levorgiem i na pewno jest dużo ciszej niż w moim 2,5XT . A czy to nie jest tak, że te samochody dobrze wygłuszone są droższe, stanowią jakąś klasę wyższą. Bo nie zauważyłem aby inne popularne marki w tym samym zakresie cenowym i jakoś tam porównywalne, były w środku dużo cichsze od Levorga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Zawiozłem auto do zrobienia konserwacji natryskiem kauczukowym podwozia - zrobiło się znacznie ciszej - teraz słychać szum wiatru wokół samochodu a nie szum opon. 'mogę zapytać jaki to mniej więcej koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Można radio głośniej dać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Ile moze kosztowac wytlumienie fabryczne auta, skoro material na drzwi i bagaznik w cenie brutto to okolo 800-1000 zl. To ile kosztuje to w cenie producenckiej, 250-300!? A konserwacja podwozia na materialach Wurth'a jak w moim przypadku kosztowalo 1200 zl. Zuzyli 14l masy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Ile moze kosztowac wytlumienie fabryczne auta, skoro material na drzwi i bagaznik w cenie brutto to okolo 800-1000 zl. To ile kosztuje to w cenie producenckiej, 250-300!? Subaru to z zalozenia tanie auta . Na rynku na ktorym sprzedaja sie najlepiej (i najwiecej) czyli USA Subaru sa tansze od kii czy hundaiow - jak nie wierzycie sprawdzie sobie na stronach internetowych. Wiec skoro Amerykanie nie narzekaja ( tez bym pewnie nie narzekal na wyciszenie w tanim aucie) to po co FHI ma sie wysilac? Niestety panowie z FHI zapomieli ze Europa to nie USA i tu lezy problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) Zabieram sie za zamowienie mat do bagaznika i drzwi. I w przyszlym weekend rozbebesze wnetrze, wezme piwo w reke i zaczne wyklejanie. Na nadkoli stp bomb pojdzie a na reszte stp silver.... moze jakies fotki strzele z tej operacji..... i moze juz przyjda zarowno srebrne do kierunkow-przestana mnie wkurzaja w koncu. Wymienie tez do jazdy dziennej i halogeny na led.... i bedzie prawie koniec aktualizacji auta. Zona jakas zmiana muzy. Zastanawiam się też czy nie podjechać do serwisu z reklamacja spalania, czytam watek i wydaje się że coś jest nie tak jeśli nie jestem w stanie zejść ze spalaniem poniżej 10 na trasie i w mieście poniżej 13.... Edytowane 10 Czerwca 2016 przez profil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Nie przesadzaj na początek z ilością mat. Jako pianki/gąbki bardzo dobra jest Silen Coat 35mm tam gdzie wejdzie, klejona od strony plastików tak żeby mieć dostęp do blach jakby trzeba było dokładać Zaryzykował bym na początek zrobić drzwi. Lekka mata np. Dynamat superlite na blachy zewnętrzne + wspomniana gąbka Silent Coat na plastiki (są dostępne w trzech grubościach) Drzwi demontuje się łatwo, dość szybko "instaluje" maty jak i resztę Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Dzięki za info, nie wiem jak drzwi wyglądają od środka, czy jest wewnętrzna blacha czy tylko kawałek folii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 @piotruś, Ja też jechałem Levorgiem, ale również najtańszym Hyundaiem Tusconem. Cena porównywalna, ale wyciszenie już nie. Hyundai odwalił kawał dobrej roboty. To nie marka, ani zaszeregowanie do konkretnego segmentu świadczy o jakości czy staranności wykonania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) Dzięki za info, nie wiem jak drzwi wyglądają od środka, czy jest wewnętrzna blacha czy tylko kawałek folii Dwa dość duże otwory przykryte folia, trzeci mniejszy chyba gdzieś na wysokości lusterka. Z tyłu podobnie, demontaż poszycia maksimum 5 minut Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka w ramach uzupełnienia http://minkara.carview.co.jp/userid/1203570/car/1775457/3369518/note.aspx Edytowane 10 Czerwca 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Dzięki, czjlu blacha butylem a zamiast tego zaslepiania pianka otworów to lepiej panel wnętrza wykleic kauczukiem. Jak znalazłeś ta stronę, przecież tu wszystko w krzaczkach jest napisane.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chefofrats Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 A czy to nie jest tak, że te samochody dobrze wygłuszone są droższe, stanowią jakąś klasę wyższą. Bo nie zauważyłem aby inne popularne marki w tym samym zakresie cenowym i jakoś tam porównywalne, były w środku dużo cichsze od Levorga. To tak serio? Jechałem ostatnio Golfem Variantem VII za 85 tysięcy, przy 170 kmh głośność w środku była na poziomie 67dB - czyli było cicho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 zdjęcia mojego XV, dla przykładu drzwi tylne bo przód u mnie to całkiem inna bajka z racji niskiej wagi mata to Dynamat Superlite (celowo nie kleje żadnych gąbek wewnątrz choć efekt byłby dobry ale niech sobie tam wilgoć spokojnie spływa jak i wysycha) otwory zamknięte cienką, samoprzylepną blachą aluminiową na to znowu Dynamat Superlite + jakaś gąbka GMS (pewnie dzisiaj użyłbym coś innego) do tego plastikowe poszycie na lekko już tylko "gąbki" tu akurat hybryda jakiegoś GSM + Silent Coat 35mm z racji "etapowego" poprawiania, teraz zrobiłbym całość Silent Coat-em o różnych grubościach bo nie wszędzie można tak grubą jak 35mm, dodatkowo ta 35mm sprężyście napina plastik do metalowej ściany drzwi z lekkim oporem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 A czy to nie jest tak, że te samochody dobrze wygłuszone są droższe, stanowią jakąś klasę wyższą. Bo nie zauważyłem aby inne popularne marki w tym samym zakresie cenowym i jakoś tam porównywalne, były w środku dużo cichsze od Levorga. To tak serio? Jechałem ostatnio Golfem Variantem VII za 85 tysięcy, przy 170 kmh głośność w środku była na poziomie 67dB - czyli było cicho. dziwne bo jechalem najnowszym Passatem i przy 170 km/h bylo 75 dB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrismave Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) takie porównywanie nie ma sensu z bardzo wielu powodów, gdyż należałoby przyjąć wspólną bazę pomiarową np w zakresie: - rodzaj ogumienia oraz poziom jego zużycia, - warunki pogodowe, siła i kierunek wiatru, temperatura otoczenia. - rodzaj nawierzchni, stan nawierzchni, (odcinek drogi, powinien być ten sam jeśli mamy coś sensowanie porównywać) - charakterystyka pojazdu (np. silnik) - dziesiątki innych czynników a przede wszystkim zastosowana metoda pomiarowa, zastosowane urządzenie pomiarowe i miejsce pomiaru, ilość pomiarów i sposób obróbki tych wyników. A co do tych powyższych wyników to skala jest logarytmiczna, miedzy 67 a 75dB jest przepaść w sensie odczuć, a te 67dB w Golfie przy 170km/h jakoś tak troszkę mało Edytowane 19 Czerwca 2016 przez chrismave Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 dB to nie wszystko tu już kłania się psychoakustyka i związana z nią percepcja dźwięków tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrismave Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 nie napisałem, że dB to jedyny sposób oceny hałasu, dźwieku i wpływu na często subiektywne odczucia każdego człowieka. Pełna zgoda. Chodziło mi o to, że jeżeli podajemy jakikolwiek wynik pomiaru i chcemy go z porównywać z innym to musi być wspólny mianownik tych pomiarów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 dB to nie wszystko tu już kłania się psychoakustyka i związana z nią percepcja dźwięków tapatalk . No właśnie. Ostatnio jechałem Passatem CC i miałem wrażenie, że głośność wewnątrz była porównywalna do Levorga, przy czym wyraźniej słyszałem hałas od kół w CC. Ale nie miałem przyrządu do pomiaru dB, wiec to tylko moje wrażenia, pod których wpływem wybrałbym Levorga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 67 dB w Aucie przy 170 km/h to nie wiem czy jest w ogole takie auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Panowie nie wiem czy mieliście kiedykolwiek doczynienia z Car Audio w swoich autach-tzn czy zdejmowaliscie boczki drzwi, dywan itp itd . Auto w ktorym nie ma warstwy wyciszajacej w drzwiach, na podlodze, w bagazniku nigdy ciche nie bedzie - a niestety XV czy Levorg są tak wykonane. W halas taki sam w pasacie CC jak w Levorgu nie uwiężę bo jakies tam pojeciecie o seryjnym wyciszeniu aut marki VW mam- tam i w drzwiach i w podłodze istnieją pokłady materiałów wyciszających, ktorych w Subaru nie ma.- Fizyki nie oszukacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Auto w ktorym nie ma warstwy wyciszajacej w drzwiach, na podlodze, w bagazniku to nie jest tak, że tam nić nie ma natomiast fakt to są "głośne" auta naprawdę nawet nie o same dB chodzi co o całość doznań akustycznych jakie docierają do siedzących wewnątrz takie puste blaszane puszeczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 to nie jest tak, że tam nić nie ma widze ze FHI zaszalało takie puste blaszane puszeczki dokladnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się