Skocz do zawartości

Spotkanie z przedstawicielem FHI na Zlocie Plejad 2016


ex-Dyrekcja

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ojciec Założyciel

Szanowni Państwo,

 

niniejszym mam przyjemność poinformować, że zaproszenie na Zlot Plejad zostało przyjęte przez pana

Takuya Tamura. 

 

Pan Tamura jest w FHI odpowiedzialny za kilka rynków, w tym Polskę.

 

W związku z powyższym zorganizowaliśmy dla Państwa spotkanie z p. Tamurą, które odbędzie się w dniu 26.05.2016 o godz. 16.00 w sali kinowej hotelu Senator ( baza Zlotu ).

 

Naturalnie będzie można zadawać dowolne pytania ( za wyjątkiem dotyczących przyszłej strategii modelowej FHI itp. ), jak również przedstawić oczekiwania Państwa wobec FHI.

 

W celu możliwie efektywnego przebiegu spotkania uprzejmie proszę o :

1. Zasygnalizowania już teraz chęci wzięcia w nim udziału ( sala kinowa ma ograniczoną pojemność )

2. Zasygnalizowania pytań, które chcielibyście Państwo zadać ; na "pierwszy ogień" chcielibyśmy zadać pytania interesujące dla jak największej ilości Forumowiczów / uczestników Zlotu ; dlatego ilość "lików" przy umieszczonym pytaniu będzie wskazywała na jego popularność. Dlatego proszę każde pytanie umieszczać w oddzielnym poście .

 

Pozdrowienia

 

 

  • Lajk 19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Jakie powody przemawiały za niewprowadzaniem WRX na rynek EU i czy jest szansa, że to się zmieni?

 

Naturalnie proszę o zablokowanie miejsca a sali kinowej. A będzie popcorn? :)

Edytowane przez m4ver
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy i kiedy będzie dla nas dostępny 2.0dit w levorgu

 

 

 

za wyjątkiem dotyczących przyszłej strategii modelowej FHI itp.

 

czytać..

 

"Przyszłej strategii modelowej" - Levorg 2.0 DiT podobnie jak i Outback 2.0 DiT są jak najbardziej aktualną ofertą modelową SUBARU - tyle że na innych rynkach,

zatem pytanie o ich dostępność w EU jest chyba pytaniem o "tu i teraz".

Dodatkowo do tej listy pytań o niedostępność obecnire produkowanych modeli zapytałbym o LEGACY dostępne na rynku amerykańskim -

przynaj,mniej sedan, który z silnikiem 2.0 DiT (musiałby powstać w takiej konfiguracji) moim zdaniem miałby szansę

na rynkowy sukces, oraz losy zaprezentowanej niedawno Imprezy - czy znowyu tylko USA czy może jednak trafi do EU.

 

Z "niemodelowych" tematów - dopytałbym o nawigację - fajnie że jest w samochodach, ale jakość map, częstotliwość aktualizacji i cena tych aktualizacji to dramat.

Na tle innych marek oferujących navi w wyposażeniu samochodów wygląda to bardzo bardzo kiepsko.

Edytowane przez MForbi
  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Jakie powody przemawiały za niewprowadzaniem WRX na rynek EU i czy jest szansa, że to się zmieni?

2) Czy są prowadzone prace nad nowym silnikiem ~300KM dla STI?

3) Czy FHI zdaje sobie sprawę jak dużo złej sławy dla marki generuje Diesel?

 

Naturalnie proszę o zablokowanie miejsca a sali kinowej. A będzie popcorn? :)

 

 

 

proszę każde pytanie umieszczać w oddzielnym poście .
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Subaru boxer diesel . Dlaczego nie zorganizowano akcji serwisowej dla wszystkich aut z pierwszych lat produkcji wyposazonych w ten silnik, a cierpiacych na wade fabryczna w postaci ukrecajacego sie wału

 

Nie chcę się wtrącać ale pytania powinny być chyba bardziej neutralne... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy FHI planuje .... wiem że nie wolno pytać o strategie modelową ale że 22B to ikona to ja bym się o ikonę zapytał. Czy jest szansa na SuperSubaru, przekillera, samo gęste z laboratoriów FHI, cymesik taki, wisienkę na torcie... na nowe 22B?

Zgłaszam dwie osoby chętne na spotkanie. 

PS Może na spotkanie przywdziać prócz Plejadowych, również odzież SPRT aby wysłannik wiedział jak ważne są dla nas rajdy, konotacje Subaru z rajdami oraz projekt SPRT?

  • Lajk 16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Przyszłej strategii modelowej" - Levorg 2.0 DiT podobnie jak i Outback 2.0 DiT są jak najbardziej aktualną ofertą modelową SUBARU - tyle że na innych rynkach, zatem pytanie o ich dostępność w EU jest chyba pytaniem o "tu i teraz".

 

Mam pewne podejrzenia graniczace z pewnoscia, ze "przyszla strategia modelowa" obejmuje rowniez ~przyszlosc aktualnej gamy modelowej... :rolleyes:

 

 

 

 

Ja mam pytanie takie:

 

 

Jakie sa z jego punktu widzenia najwieksze wyzwania dotyczace rynkow europejskich? I jak maja sie one do pozostalych rynkow, np. USA, Chiny, Australia, JDM (ogolnikowo) ?

Edytowane przez Than_Junior
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja zadam pierwsze pytanie  :)

Kiedy FHI wystawi zespoł fabryczny w WRC  :)

 

 

Pytanie powiazane, byc moze bardziej ogolnikowe: Aktualnie Subaru inwestuje w rozne wersje wyscigow torowych w mniejszym lub wiekszym stopniu (fabryka w NBR24h, wpracie technologiczne dla TCR, wsparcie wylacznie lokalnego importera w BTCC oraz oczywiscie w ERC  ;) ). Sa to dyscypliny o raczej lokalnym zasiegu medialnym. Czy nalezy oczekiwac, ze strategia dot. motorsportu pozostanie w tej formie czy istnieje szansa na pelny angaz w jednych z czolowych mistrzostw zespolu w pelni fabrycznego, np. WRC, WTCC, WRX, WEC, Dakar...?

 

(moze w ten sposob uzyskamy wiecej informacji  :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

"Przyszłej strategii modelowej" - Levorg 2.0 DiT podobnie jak i Outback 2.0 DiT są jak najbardziej aktualną ofertą modelową SUBARU - tyle że na innych rynkach, zatem pytanie o ich dostępność w EU jest chyba pytaniem o "tu i teraz".

 

Mam pewne podejrzenia graniczace z pewnoscia, ze "przyszla strategia modelowa" obejmuje rowniez ~przyszlosc aktualnej gamy modelowej... :rolleyes:

 

Tylko że to jest teraźniejszość gamy modelowej - LEVORG 2.0 DiT jest obecnie w sprzedaży, niestety tylko JDM, więc tutaj mogę od biedy przyznać że stworzenie wersju EU może być uznane za "przyszłość"

OBK 2.0 DiT - jest w Chinach, czyli nawet nasza wersja "kierownicy" :)

Więc ten model to nie przyszłość tylko jak najbardziej teraźniejszość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałbym pytanie techniczne ;)

 

Czy technologia Lineartronic CVT dysponuje wystarczającym potencjałem, aby mogła współpracować z najmocniejszą odmianą silnika 2.0 jaką znajdziemy na rynku japońskim pod maską WRX STI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle i mysle i w zasadzie a co tu pytac skoro nie mozna pytac ;) ... No to czy "napije" sie z nami i czy ma zone, dzieci i psa? Acha, no i czy jezdzi Subaru i ewentualnie jakim albo jakim chcialby jezdzic, gdyby nie jezdzil i czy bylby to np. WRX STI z DIT 400 KM?

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...