pablitos Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Podobno są to prawie identyczne auta, ale jak wiadomo, "prawie" robi różnicę. Czy jest coś co odróżnia te auta (oprócz oczywiście ceny, gdyż ta potrafi się nieco wahać)? Może jakieś dodatkowe wyposażenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 z tego co ja kojarzę w Subaru w lepszej wersji była szpera i lepsze zawieszenie niż w gt86. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) W Polsce ostatnie wersje różnią się: 1. Zderzaki przednie 2. System audio i nav, w tym możliwość audio JBL 3. Przednie reflektory 4. Lusterko wewnętrzne 5. Inne nastawy zawieszenia 6. Podłokietnik między fotelami (dostępny w opcji, podobnie jak inne gadżety.) 7. Kolory - BRZ ma WRB na wyłączność , a GT86 pomarańcz 8. Opcjonaly pakiet TRD w gt86, STI niedostępny 9. GT86 chyba tańsza 10. Listwy ozdobne przednich nadkoli. 11. Kierownica 12.Produkcja: gt86 jest więcej. W starszych egzemplarzach 1. GT86 miała skórę w opcji 2. BRZ miał srebrną listwe wewnątrz, a gt86 karbonową 3. GT86 chyba miał wcześniej antenę płetwę rekina. Więcej różnic jest między frs a brz. Pewnie coś pominąłem. Edytowane 3 Maja 2016 przez Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Mnie się wydaje że szpera jest w każdej wersji GT86, a tylko BRZ w najtańszej nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Subaru jakoś nigdy w swojej historii nie rozdawało szper na lewo i prawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 W Polsce BRZ jest tylko w jednej wersji. Ze szperà. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 W Polsce BRZ jest tylko w jednej wersji. Ze szperà. na początku nie było przypadkiem dwóch wersji? sport / active czy jakoś tak? Może się mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 dokładnie, wersja "tańsza" nie miała szpery i kilu dodatków, np. lusterek w kolorze nadwozia - w sumie same duperele, poza szperą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 (edytowane) No właśnie... czyli miałem racje Kupując na rynku wtórnym używany egzemplarz warto o tym pamiętać Edytowane 9 Maja 2016 przez MarcinK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Zasugerowalem sie pierwszym postem. Myslalem ze odnosi sie do terazniejszosci i nowych aut. Od kilku lat jest jedna wersja. Tansza nie szla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Primi kupil takiego bez szpery i potem szpere dokupowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 14 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 Primi kupil takiego bez szpery i potem szpere dokupowal Dokładnie tak mam Active ze szperą Szpera kosztuje grosze, a wymiana P&P, reszta to duperele tylko grzanych foteli mi trochę brakuje bo się przyzwyczaiłem przez kilka aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 (edytowane) grzanych foteli mi trochę brakuje Hmmm ja ich tez nie mam... Edytowane 15 Maja 2016 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Grzane fotele nie sa dostepne w Polsce w zadnej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Grzane fotele można dość łatwo ogarnąć, ale moje auto i w domu i w pracy stoi w garażu wiec sytuacji kiedy bym skorzystał jest niezbyt wiele, co nie zmienia faktu, że za każdym razem mi tego brakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Z ciekawości - jaka to szpera jest w BRZ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_bolek Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Z ciekawości - jaka to szpera jest w BRZ?Torsen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Z ciekawości - jaka to szpera jest w BRZ?Torsen Nice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) Nice yhy Edytowane 20 Maja 2016 przez Than_Junior 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI 86 Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Ło to się zszokowałem, myślałem, że w takim aucie szpera to standardowe wyposażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Ło to się zszokowałem, myślałem, że w takim aucie szpera to standardowe wyposażenie. chcialbys zas co do BRZ vs GT86: lepiej Toyota z silnikiem od Subaru, niz Subaru z napedem od Toyoty, imho Subaru bez AWD to jak przednionapedowe BMW 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Subaru bez AWD to jak przednionapedowe BMW Z punktu widzenia "ideologii" marki pewnie tak, ale pod względem frajdy z jazdy to już chyba niekoniecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cherusek1 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Witajcie, chciałem zapytać znawców Brz i Toyoty czy sa to dobre samochody żeby uzmysłowić sobie podstawy prowadzenia RWD ? Sjs ma chyba w swojej ofercie Brz i chciałem sobie nim pojeździć żeby poczuć klasykę napędu ,pytanie czy magiczne stwierdzenie "klasyczne RWD" pasuje do nich czy np, lepiej jakąć beemke zorganizować w prostych słowach chodzi o uzmysłowienie laikowi czym jest tył napęd które auto do tego sie najlepiej nadaje? I czy jest nim Brz ? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 (edytowane) Moim zdaniem takie auta jak BRZ/GT86, MX5, RX8, s2000 mają bardzo blisko do "klaszycznego RWD", chociaż tu by się można pewnie kłócić godzinami co to jest klasyczne RWD i jak to ma się do obecności bądź braku torsena na tyle i jak do umieszczenia silnika z porzdu przed/na/za przednią osią ale wiele to do tematu nie wniesie Innymi słowy jak chcesz pojeździć i pobawić się RWD to szukaj w miarę lekkiego auta z napędem na tył, silnikiem wolnossącym, z brakiem ESP lub możliwością jego wyłączenia oraz mile widzianym torsenem na pokładzie. Edytowane 19 Września 2017 przez Tinuviel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cherusek1 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Dnia 19 września 2017 o 21:07, Tinuviel napisał: Moim zdaniem takie auta jak BRZ/GT86, MX5, RX8, s2000 mają bardzo blisko do "klaszycznego RWD", chociaż tu by się można pewnie kłócić godzinami co to jest klasyczne RWD i jak to ma się do obecności bądź braku torsena na tyle i jak do umieszczenia silnika z porzdu przed/na/za przednią osią ale wiele to do tematu nie wniesie Innymi słowy jak chcesz pojeździć i pobawić się RWD to szukaj w miarę lekkiego auta z napędem na tył, silnikiem wolnossącym, z brakiem ESP lub możliwością jego wyłączenia oraz mile widzianym torsenem na pokładzie. Dzieki Tinuviel straciłem juz nadzieje ze ktoś podejmie temat pojechałem do naszego SJS pojeździć BRZ przez prawie cały dzień sie bawiłem, wersję z automatem tam mają, troche irytowało ze po każdym bączku pompa odcina paliwo i auto gaśnie, ale może to dla bezpieczeństwa jest tak ustawione, naczytałem się o łatwości prowadzenia GT i BRZ ale kurde znowu tak łatwo nie było, zabawy bylo mega dużo, masz racje wydaje mi sie ,ze wolnossący silnik to podstawa w takim aucie, musiałbym jeszcze dla porównania jednego z tych klasyków dorwać o których pisałeś ,dzieki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się