Skocz do zawartości

XV 2016


Karas

Rekomendowane odpowiedzi

Co mnie tylko troche dziwi Pan Jamajczyk jezdzi juz samochodem kiedy my w PL nawet nie wiemy jaka bedzie jego lokalna specyfikacja techniczna, dostępne silniki, opcje wyposażenia i cena...

Ach ten trzeci świąt.

 

Samochód wyglada przyzwoicie ale rewolucji nie ma. Wiecej chromu - to na pewno...

Brak łopatek w CVT ? Kolejny Lol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jak tu się nie zgodzić :)

 

Nawet u dilera nie otrzymasz specyfikacji, wszystko jest tak strzeżone, enigmatyczne, podczas gdy wystarczy w Internecie zobaczyć, że to taka powszechnie znana w innych krajach tajemnica.

 

PS: co do łopatek, to dwa razy obejrzałem i nie dowierzam, szok :/

 

 

---------

Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje

iPhone + Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A mógłby być taki fajny wyzej zawieszony hot hatch. Ideowo cos jak dawny forek sti. A tak to d....uze rozczarowanie

XV ma byc autem dla mas, najtanszym w gamie Subaru z AWD, skrojonym pod zwykłego zjadacza chleba. Reasumując autem na który jest największy popyt -forek sti zupełnie temu zaprzecza. (ze wzgledu na cene, spalanie itp itd) Produkcja aut to biznes a nie instytucja spełniająca życzenia garski osób z for internetowych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karas powiedział:

XV ma byc autem dla mas, najtanszym w gamie Subaru z AWD, skrojonym pod zwykłego zjadacza chleba.

 

niestety tą "tandetność" w tym aucie się czuje, choć nie tylko w nim

 

podobnie jest w przypadku porównania np. Imprezy vs. Golf i jedno i drugie jest "autem dla mas"

 

moim zdaniem XV czy Impreza nie odbiega znacząco od innych modeli Subaru w odniesieniu do "półki cenowej auta"

 

Karas powiedział:

Reasumując autem na który jest największy popyt -forek sti zupełnie temu zaprzecza.

 

większość aut Subaru to "zwykłe" samochody o co najwyżej średniej jakości wykonania (taki japoński standard choć patrząc na Mazdę niektórym udaje się z niego wyłamać), mocne wersje to pewnie promil no może mały procent całej oferty

Karas powiedział:

Produkcja aut to biznes a nie instytucja spełniająca życzenia garski osób z for internetowych

 

ten biznes Subaru prowadzi całkiem nieźle, szyjąc ofertę na rynek na którym chcą sprzedawać najwięcej z UE im nie po drodze

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XV nie ma być samochodem typu sti

W zamyśle auto dla mas jak to kolega wcześniej napisał

 

Niektórzy w dalszym ciągu nie zrozumieli że Subaru musi zarabiać a na STI i innych wariatach drogowych nie zarobi w UE

Edytowane przez polak900
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

XV nie ma być samochodem typu sti
 

 

ale Forester już może być ?

 

 

 

Niektórzy w dalszym ciągu nie zrozumieli że Subaru musi zarabiać a na STI i innych wariatach drogowych nie zarobi
 

 

skąd założenie, że Subaru nie zarabia na:
WRX STI 

WRX

Foresterze XT 

itp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz byc tak precyzyjny to ok

Według mnie subaru sprzedaje w porównaniu np do mazdy wyraźnie mniej aut, do tej pory przegrywało wykończeniem wnętrza , na rynku UE jest to najważniejsze , silniki są mniej ważne

Do tego to trochę mają wygórowane ceny zwykłych dupowozów

Edytowane przez polak900
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22691927548_5a5c790cb7_b.jpg

http://www.fhi.co.jp/english/ir/finance/achievement.html

 

obecnie Imprezy sprzedają mniej jak Forestera i Legacy, zresztą podobnie było w latach poprzednich gdzie także Forester i Legacy były bardziej popularne jak Impreza (wtedy do Imprezy wliczały się jeszcze WRX-y)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polak900 powiedział:

Według mnie subaru sprzedaje w porównaniu np do mazdy wyraźnie mniej aut, do tej pory przegrywało wykończeniem wnętrza , na rynku UE jest to najważniejsze , silniki są mniej ważne

na rynku UE silniki są nieważne ?

 

ciężko powiedzieć jak długo to potrwa - jak długo europejczyków będzie na to stać - ale poziom aut europejskich jest wyraźnie lepszy jak odpowiadających im aut japońskich, niestety kiedyś auta japońskie były tańsze jak i podobno mniej zawodne dzisiaj takich różnić już nie ma

polak900 powiedział:

Skąd te dane z US

 

globalne

 

 

sprzedaż XV w UE (dane mogą być niedokładne ale mniej więcej pokazują trend)

2011 25

2012 14881

2013 12216

2014 10745

2015 6656 (do końca września)

 

Subaru Impreza

2004 11034

2005 10926

2006 12032

2007 14013

2008 11693

2009 10808

2010 10256

2011 7707

2012 2676

2013 1996

2014 2240

2105 706 (do końca września)

 

jeśli przyjąć dane z http://left-lane.com/european-car-sales-data/subaru/ za w miarę wiarygodne to trzeba przyznać, że Impreza i XV ma znaczący udział w sprzedaży Subaru w UE

jeśli sprzedaż oscyluje w granicach tych 33 000 szt. to w tym aż 1/3 stanowi sam XV, natomiast króluje Forester

 

2004 15349
2005 19024
2006 20431
2007 13136
2008 15988
2009 16343
2010 16479
2011 14804
2012 12777
2013 14579
2014 13889
Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie wnetrze z biedniejszej wersji levorga. Chyba tylko Crosstrek z USA dostał ładnieszy zderzak

Czy to możliwe żeby na 2016 produkowali takie same dla USA i Japonii a inne dla Europy ?

http://www.subaru.com/vehicles/crosstrek/index.html

http://www.subaru.jp/xv/special/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to możliwe żeby na 2016 produkowali takie same dla USA i Japonii a inne dla Europy

to wiedzą tylko panowie z FHI prowadzacy ciężką do zrozumienia polityke sprzedazy  dla przeciętnego zjadacza chleba. ( np dlaczego w europie nie ma wrx'a tylko sti , levorga z 2.0dit, forka xt z manualna skrzynia biegów, europejskie xv nie ma relingów, wszystkie europejskie modele forestera mają lotke nad klapa bagaznika, a europejskie ASO nie moga sprowadzic oem gratów przeznaczonych na rynek us typu lepsze głosniki, wysuwany podłokietnik itp itd )

Edytowane przez Karas
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

europejskie xv nie ma relingów
 

 

całe szczęście, że tego nie ma  ;)

 

ale jako akcesoria mogłoby to być dostępne

 

 

 

 

 

Czy to możliwe żeby na 2016 produkowali takie same dla USA i Japonii a inne dla Europy ?
 

 

 

jaki to problem dokonać zmian na etapie produkcji przecież to jak klocki Lego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...