Garibaldi Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Witam Jakie żarówki (palniki) wchodzą oryginalnie do świateł mijania i czy są jakieś odpowiedniki do nich (D2S albo coś podobnego). A tak przy okazji jakie tam jeszcze wchodzą żaróweczki (drogowe, postojowe) i czy samemu idzie je wymienić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRIMAR Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Żarówki ksenonowe D2R (12V 35W). W XV jeszcze się nie spaliły, ale w Imprezie kupowałem zamiennik w hurtowni motoryzacyjnej i jechałem do ASO wymienić za przyzwoite pieniądze Co do innych żarówek, to są wyszczególnione w instrukcji, ale nie mam pod ręką. Jeżeli będziesz potrzebował, to zobaczę w domu wieczorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maikler Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Ja się zastanawiam jak najsprawniej dostać się do świateł do jazdy dziennej. Niby jeszcze nie padły, ale obstawiam, że poddadzą się pierwsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) Maikler powiedział: Ja się zastanawiam jak najsprawniej dostać się do świateł do jazdy dziennej. Niby jeszcze nie padły, ale obstawiam, że poddadzą się pierwsze. obstawiam dojście od nadkola lub od spodu Edytowane 28 Października 2015 przez ketivv 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garibaldi Opublikowano 29 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Dzięki za odpowiedz Primar - napięcie zasilania d2r chyba powinno być 85V- nie ma takich na 12v - chyba że ja o czymś nie wiem ) Co do lamp do jazdy dziennej jak dzwoniłem pytać się o podmianę na LED to trwa to w ASO prawie 2 h bo trzeba zdjąć przedni zderzak z czymś tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Primar - napięcie zasilania d2r chyba powinno być 85V- nie ma takich na 12v - chyba że ja o czymś nie wiem ) przetwornica jest gdzieś przy lampie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Garibaldi, a jakie ledy chcesz instalować, bo jak widzę na drogach te "trupen dioden", to już wolę zwykłe żarówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Co do lamp do jazdy dziennej jak dzwoniłem pytać się o podmianę na LED to trwa to w ASO prawie 2 h bo trzeba zdjąć przedni zderzak z czymś tam http://minkara.carview.co.jp/userid/1683745/car/1249520/2911523/note.aspx http://cosmicjp.blog129.fc2.com/blog-entry-470.html nie korci mnie zmiana, sam tam nawet nie zaglądałem ale ludzie sobie całe lampy "pod chmurka" wymieniają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garibaldi Opublikowano 29 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Chyba na takie: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/72753-nowy-subaru-forester-my2013/page-513#entry2295928 Bo fajniejsze Osramy jak pisałem w wątku ogólnym spowodują że stracę gwarancje (jak się w ASO dowiadywałem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRIMAR Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Primar - napięcie zasilania d2r chyba powinno być 85V- nie ma takich na 12v - chyba że ja o czymś nie wiem ) Oczywiście, że masz rację - powinno być 85V. Dowód choćby tutaj: http://tinyurl.com/qgpa7nu Tym niemniej przepisałem bezmyślnie te bzdurne dane z fabrycznej instrukcji XV-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garibaldi Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Witam - podbijam temat. 1) Czy ktoś już wymieniał lub ma doświadczenie z tymi d2r ?? Chciałbym mieć zapas ale ceny straszliwie się wahają między 25zł a 250 zł za sztukę - macie jakieś preferencje codo marki ?. Do tej pory wymieniałem żarówki parami w innych autach czy tutaj też tak robić ?. 2) Jeśli kogoś to interesuje to wymieniłem sobie rok temu oryginalne światła dzienne na te dual-light oferowane przez ASO. Może nie najtańsze (1K) ale jestem z nich zadowolony. Bardzo jasne białe światło. O dziwo całkiem nieźle oświetla cały podziemny garaż. Nie ma co porównywać do tych oryginalnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) Zastanów się wogóle nad sensem zakupu dodatkowego kompletu xenonów przy ich wysokiej trwałości. Symptomem wypalania będzie zmiana koloru obserwowanego światła z niebieskiego na jakby fioletowy. Edytowane 19 Grudnia 2016 przez FanSub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 2) Jeśli kogoś to interesuje to wymieniłem sobie rok temu oryginalne światła dzienne na te dual-light oferowane przez ASO. Może nie najtańsze (1K) ale jestem z nich zadowolony. Bardzo jasne białe światło. O dziwo całkiem nieźle oświetla cały podziemny garaż. Nie ma co porównywać do tych oryginalnych. ale te dual lighty to rozumiem ze zamiast seryjnych "przeciwmgłowych" ? Pokaz jak to wygląda jak możesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garibaldi Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Coś bardzo podobnego do tego. Nie mam zdjęć przy sobie. Światełka świecą naprawdę jasno. Zamontowane w ASO i polecane przez nich. Nowe Forestery na parkingu u nich miały już je zainstalowane chyba seryjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Fajnie,że Subaru "odmładza" swoje auta i w końcu oferuje światła ledowe - przynajmniej tak mi sie wydaje ze to ledy są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Paco Kalicinski Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Chcialbym zalozyc OSRAM https://www.osram.com/osram_com/news-and-knowledge/automotive-special/automotive-design-lamps---eye-catchers-with-that-stylish-look/automotive-lighting---stylish-and-trendy/fog-lights-retrofit-or-upgrade-to-led/ledriving-fog---led-fog-lights/index.jsp mysle ze warto, bo widzialem jak swieca mial ktos doswiadczenia z tymi lampami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) Czy ktoś już wymieniał lub ma doświadczenie z tymi d2r ?? Lewy żarnik "padł sobie" wczoraj bez żadnego ostrzeżenia zmuszony byłem dzisiaj wymienić. Planowałem wymienić jednocześnie obydwa ale prawa storna mnie na ta chwilę zniechęciła. Pierwsza sprawa nie wyobrażam sobie wymiany lewej strony bez wyciągnięcia akumulatora. Mając ze sobą narzędzia lewą stronę dało by się wymienić w trasie ale prawa jak widzę wymagać będzie wyciągnięcia całej lampy a tu bez demontażu zderzaka się nie obejdzie. Niestety nie mam instrukcji, która udostępniłem jak się okazało niesolidnemu forumowiczowi ale nie sądzę żebym znalazł w niej jakiekolwiek inne wskazówki jak "kierunek serwis" Lewa strona po wyciągnięciu akumulatora oferuje bardzo dobry dostęp natomiast w przypadku lampy po prawej stronie nie ma żadnej możliwości nawet zdjęcia dekla gdyż tył lampy niemal styka się z metalową konstrukcją auta, odkręcenie górnych mocowań prawej lampy tez nić nie da trzeba wyciągać całą a to wiąże się z dłuższym dłubaniem. Zastanów się wogóle nad sensem zakupu dodatkowego kompletu xenonów przy ich wysokiej trwałości. Nawet mając ze sobą same żarniki ich wymiana w trasie jest w przypadku XV całkowicie niemożliwa dla prawej lampy i możliwa ale uciążliwa dla lewej stad może faktycznie nie warto posiadać przy sobie zamiennika. Edytowane 4 Lutego 2017 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) a ktos już wymieniał żarniki w wersji benzynowej? Jeżeli tak to czy dostęp jest tak samo trudny? Wymiana podobna do tej? czy zupenie cos innego? Edytowane 4 Lutego 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Czy ktoś już wymieniał lub ma doświadczenie z tymi d2r ?? Lewy żarnik "padł sobie" wczoraj bez żadnego ostrzeżenia zmuszony byłem dzisiaj wymienić. Planowałem wymienić jednocześnie obydwa ale prawa storna mnie na ta chwilę zniechęciła. Pierwsza sprawa nie wyobrażam sobie wymiany lewej strony bez wyciągnięcia akumulatora. Mając ze sobą narzędzia lewą stronę dało by się wymienić w trasie ale prawa jak widzę wymagać będzie wyciągnięcia całej lampy a tu bez demontażu zderzaka się nie obejdzie. Niestety nie mam instrukcji, która udostępniłem jak się okazało niesolidnemu forumowiczowi ale nie sądzę żebym znalazł w niej jakiekolwiek inne wskazówki jak "kierunek serwis" Lewa strona po wyciągnięciu akumulatora oferuje bardzo dobry dostęp natomiast w przypadku lampy po prawej stronie nie ma żadnej możliwości nawet zdjęcia dekla gdyż tył lampy niemal styka się z metalową konstrukcją auta, odkręcenie górnych mocowań prawej lampy tez nić nie da trzeba wyciągać całą a to wiąże się z dłuższym dłubaniem. Zastanów się wogóle nad sensem zakupu dodatkowego kompletu xenonów przy ich wysokiej trwałości. Nawet mając ze sobą same żarniki ich wymiana w trasie jest w przypadku XV całkowicie niemożliwa dla prawej lampy i możliwa ale uciążliwa dla lewej stad może faktycznie nie warto posiadać przy sobie zamiennika. Z xenonami w XV i tak pół biedy w porównaniu z kilkoma autami marek francuskich wyposażonych w nietrwałe żarówki H-7, do których dostęp jest np. Po zdjęciu zderzaka. A zatem częste odwiedziny w serwisie gwarantowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 czy zupenie cos innego? wg. mnie zupełnie coś innego prawa strona (metalowa konstrukcja uniemożliwia demontaż klapki zabezpieczającej, wręcz nie ma jej jak przekręcić, jest na niej niewielkie wycięcie dzięki które klapka na milimetry mija się z konstrukcją auta) lewa strona (nic nie blokuje możliwości demontażu klapki zabezpieczającej) Z xenonami w XV i tak pół biedy w porównaniu z kilkoma autami marek francuskich wyposażonych w nietrwałe żarówki H-7, do których dostęp jest np. Po zdjęciu zderzaka. A zatem częste odwiedziny w serwisie gwarantowane. znam ten ból z Focusa palą się co chwila ale producent pomyślał o bardzo łatwej wymianie wystarczy moneta i w parę sekund wyciąga się na zewnątrz cala lampę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom_mi Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Ketivv czyli jednak prawy żarnik można wymienić bez ściągania zderzaka? To wycięcie w konstrukcji daje możliwość demontażu klapki? U mnie ściągali zderzak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Ketivv czyli jednak prawy żarnik można wymienić bez ściągania zderzaka? wg. mnie jest to niemalże niewykonalne bez demontażu prawej lampy a to wiąże się z "darciem' zderzaka To wycięcie w konstrukcji daje możliwość demontażu klapki? nie, to wycięcie jest po to żeby lampa mogła być zamontowana lekko mijając się z konstrukcja auta 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hose Arkadio Morales Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Wczoraj wymieniałem w Forku sh - czas na oba palniki to 15 minut :-) opisałem raz ze zdjęciami tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się