Karas Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 (edytowane) Faktem też jest, że zakładasz wątek w Dziale Technicznym, który służy do tego abyśmy pomagali sobie wzajemnie w rozwiązywaniu problemów technicznych Panie moderatorze założyłem w dziale technicznym watek na temat gwarancji na samochód miesiac temu i do tej pory cisza: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/83397-jak-to-jest-z-t%C4%85-gwarancj%C4%85-na-ca%C5%82e-auto/ takze z tym pomaganiem to różnie bywa... Tak czy inaczej uważam ze watek jest w dobrym dziale ponieważ: został założony w forum technicznym dla XV. Dzieki temu wątkowi uzytkownicy swoich XV mogą zobaczyć czy przypadkiem w ich samochodach nie dzieje sie cos podobnego i ewentualnie po odkryciu "usterki" udac sie do ASO Edytowane 13 Października 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 założyłem w dziale technicznym watek na temat gwarancji na samochód miesiac temu i do tej pory cisza Jak czytam tamten wątek to widzę, że w drugim poście otrzymałeś prawidłową odpowiedź od kompetentnej osoby! Dzieki temu wątkowi uzytkownicy swoich XV mogą zobaczyć czy przypadkiem w ich samochodach nie dzieje sie cos podobnego i ewentualnie po odkryciu "usterki" udac sie do ASO Być może i Ketivv spojrzy na tą sprawę z takiego właśnie punktu widzenia... szczególnie, że w innym wątku podlinkował pewną niezwykle pouczającą historię chińskiego farmera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 a skad ja mam wiedziec ze mdz jest kompetentna osoba? Po to zadaje pytanie w dziale technicznym zeby dzial techniczny na nie odpowiedzial a nie uzytkownik forum. Mając odpowiedz bezposrednio z dzialu technicznego mam podstawe do zamontowania homologowanych lamp a nie nieprawdziwą ,jak w tym przypadku odpowiedz danego ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 a skad ja mam wiedziec ze mdz jest kompetentna osoba? A moje zapewnienie Ci wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 A moje zapewnienie Ci wystarczy? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Faktem też jest, że zakładasz wątek w Dziale Technicznym, który służy do tego abyśmy pomagali sobie wzajemnie w rozwiązywaniu problemów technicznych. w jakim innym wątku miałbym to opisać ? bo jakby samochód to Subaru XV a sama sprawa dotyczy jak by nie było technicznej strony tego pojazdu Chyba, że o czymś nie napisałeś i nie masz już tej gwarancji? Bo inaczej nie potrafię zrozumieć motywów Twojego działania. nie traktuje tej "usterki" zbyt poważnie, raczej jak ciekawostkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 A moje zapewnienie Ci wystarczy? Nie wiem czym sobie zasłużyłem... W każdym razie chciałem pomóc... potwierdzając, że otrzymałeś prawidłową odpowiedź. Podobne tematy były już podejmowane wielokrotnie nie tylko przez DT, ale i przez Dyrekcję: #1212575. nie traktuje tej "usterki" zbyt poważnie "Maybe" 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Urabus dziekuje strzałka do góry ode mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 A ja się dziwie koledze, że pomimo swoich przygód z XV i bezradności serwisu nie skorzystał z rękojmi sprzedawcy za wady fizyczne... http://www.prawokonsumenckie.pl/pl/a/Czym-jest-wada-fizyczna-rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toimi Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 No to kolejna ciekawostka Subaru Jutro obejrzę moje XV sobie dokładnie, choć przy kolorze mojego auta, nie będzie tak łatwo dojrzeć takiej niespodzianki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Jestem pewien, że nie będziesz zawiedziony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 (edytowane) Jeżeli chodzi o jakość w Subaru mnie już nic nie zaskoczy. Widoczne spawy w drzwiach , uszczelki ze szparami w drzwiach , walające się kable pomiędzy tunelem środkowym a fotelem kierowcy i pasażera, plątanina kabli za nawigacją czy wydające dzwięki wnętrze sa w XV na porządku dziennym. XV jest najbardziej niechlujnie i na odwal wykonanym autem jakie miałem. Taka japoński duster - chociaż nie wiem czy ten drugi nie jest wykonany lepiej. Nie narzekam tylko stwierdzam fakt. Oczywiście się do tego już przyzwyczaiłem Być może poprzednie auta za bardzo mnie rozpiescily jezeli chodzi o wykonanie Po 2 letnim użytkowanie tego auto wszystko co panowie napisali o wnetrzu i jakosci tego auta http://www.auto-swiat.pl/zdjecia/test-100-tys-km-subaru-xv-z-dieslem-i-gora-problemow/381jr jest prawdą. Szkoda Edytowane 22 Października 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 "Super" test i jego część wniosków - a co zrobił serwis autoryzowany, żeby na przeglądzie zdiagnozować usterkę układu wtryskowego i ją wyeliminować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Skoro usterka wystapila to pewnie nie zrobił nic ale jakos wcale mnie to nie dziwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 A mnie tak, bo gdyby chodziło produkt o made in Germany, to byłoby nowe autko do powtórnego testu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Ale co ma kraj produkcji auta do pracy aso ktora nie potrafi wykryc/ zdiagnozowac usterki? Przeciez ten xv do przebiegu 100k km musial byc na przegladzie w aso conajmniej 6 razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 No właśnie, to Ty zadajesz to słuszne pytanie co do pracy ASO. A redakcja na to nie wpadła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J23 Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Ja mam watek Subaru w moim zyciu za soba. Najlepsze w "Subaru" jest to Forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Inne marki nawet tego nie mają ✌ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 No właśnie, to Ty zadajesz to słuszne pytanie co do pracy ASO. A redakcja na to nie wpadła? redakcja miała ocenić nowe auto do przebiegu 100k km regularnie serwisowane w ASO zgodnie z "procedurami" wymaganymi przez FHI. I to zrobiła. Była nawet wymiana sprzęgła na gwarancji. Uważam, że w ocenę końcową nowego auta wchodzi również ocena ASO. dlaczego? Bo jako właściciele nowych aut musimy je serwisowac w ASO, żeby nie stracić gwarancji m.in po to ludzie kupują nowe auta żeby ją mieć i nie martwic się kosztami naprawy w razie awarii. Obowiązkowymi są przeglądy co 15k km ( gdzie w innych np niemieckich markach są co 30k km) za które ASO bierze niemałe pieniądze wbijając 2 pieczątki do książki serwisowej potwierdzające ze przegląd się odbył, gwarancja jest zachowana i wszystko jest git. a co zrobił serwis autoryzowany, żeby na przeglądzie zdiagnozować usterkę układu wtryskowego i ją wyeliminować? Skoro usterka wystąpiła to pewnie nie zrobił nic ale jakoś wcale mnie to nie dziwi A dlaczego mnie to nie dziwi? mój samochód był na przeglądzie 2 krotnie. Jak w Aso zgłaszałem problemy ze skrzypiącym wnętrzem czy stukająca tylna osią usłyszałem odpowiedz ze wszystko jest ok i TTTM. W innym dolnośląskim Aso zgłaszając problem z drżącym lewarkiem usłyszałem żebym nie trzymał na nim dłoni. Czy tak powinna wyglądać próba naprawy w Aso? Uważam , że nie. Nie oczekuje rozłożenia czerwonego dywanu ale wzięcia auta na warsztat i przynajmniej spróbowania zając się tematem. Naprawa po kolizyjna wykonana niechlujnie , bez części której się do tej pory nie doczekałem(minął rok czasu a dzwonienie i przypominanie się nic nie dało). Dlatego nie dziwi mnie ze ASO w przypadku tego sbd nie zrobiło nic. Moje problemy można nazwać błahostkami ale podejście w przypadku poważniejszych uszkodzeń jest jak widać takie same. Inne marki nawet tego nie mają ✌ nie mają oficjalnego forum importera ale mają fora publiczne na których się fajnie organizują np civicklub.pl, robia zloty ( największe w europie) których patronami są dealerzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 (edytowane) Karas, 1. jak już pisałem, w moim serwisie wszystko co wydawało dźwięki zostało wyeliminowane 2.co do naprawy pokolizyjnej - widziałem z kolei auto kolegi z Forum Łukasza 123 po dwukrotnej kolizji ( Forek III), naprawione w serwisie w Poznaniu na oryginalnych częściach, auto jak nowe, nie tylko lakier perfekcyjnie dobrany, ale także struktura lakieru także z pasowaniem jak w fabryce i wyczyszczonym wnętrzem profesjonalnymi środkami; Lukasz123 spotkał się z kilkukrotnie z pytaniem, czy to nowe auto !!!, 3. mając drugie auto (masz przecież yarisa), nie odebrałbym partaniny, tak jak już kiedyś zrobiłem z moją Hondą Civic 4d, po gwarancyjnej naprawie lakierniczej rdzewiejącej klapy bagażnika, tylko żądałbym poprawki, co w moim przypadku poskutkowało, 4. tak, masz rację, wydałeś sporo pieniędzy, więc oczekujesz adekwatnej obsługi, ale mimo wszystko na końcowe wnioski z testu o produkcie nie powinny wpływać działania nieprofesjonalnego serwisu; upieram się - gdyby chodziło o auto niemieckie wydźwięk zważań, wniosków końcowych co do feralnego układu wtryskowego i błędów w oprogramowaniu obciążałby bardziej serwis niż produkt. Edytowane 24 Października 2016 przez FanSub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) ASO usuwa tylko usterki na które ma zwrot od importera , ta lista jest ściśle określona jeżeli coś nie podlega naprawie to trzeba mieć żal do importera nie aso . Interwał olejowy jest ustalany na podstawie stanu infrastruktury drogowej . Niemcy mają zwykle 30-40 tyś a Rosjanie 10-15 tyś Widocznie FHI ocenia nas tak samo jak rosje . Może jest to niesprawiedliwe ale gwarant musi uśrednić sposób użytkowania pojazdu , widziałem przypadki gdzie olej po 60 tyś trzymał wszystkie parametry w yarisie a po 10 tyś w ruskiej a klasiie olej był beznadziejny . Co do jakości obsługi ASO to w każdej marce są dokładnie te same argumenty i czym droższa marka tym gorsza obsługa . Problem nie leży w marce ale w polskiej myśli biznesowej aby zatrudniać jak najmniej ludzi i wykorzystywać ich na 150 % jakość takiej obsługi musi być marna . Kolejny problem to typowa polska mentalność że ja ktoś się nie zna na samochodach to można go wykręcić . Często się zdarza że mechanik obsłuży 3 auta w tym samym czasie co niemiec 1 gdzie on ma jeszcze ucznia do pomocy i lepszy sprzęt . Niestety z wyżej wymienionych powodów zgłoszenia typu coś skrzypi będę olewane z góry bo nikt nie będzie bawił się szukanie bo to może zająć cały dzień , kontrolnie jedną rudna w okół komina i jak nie wystąpi to TTTM . Trzeba samemu określać co jest uszkodzone a wtedy wymieniają nawet jak się czasami mylisz Dla przykładu 3 razy zgłaszałem ubytek płynu chłodniczego , za każdym razem wykonywano test ciśnieniowy i wychodził w normie aż sam dolałem kontrastu i z lampą UV znalazłem problem , wtedy wymienili bez problemu . Edytowane 24 Października 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Czyli niestety ale w obecnych czasach trzeba znac się na wszystkim i kupujac auto trzeba byc mechanikiem. lakiernikiem, wulkanizatorem i elektrykiem w jednej osobie A tak na poważnie wszystko zależy od ludzi pracujących w serwisie. Xv nie jest moim 1 nowym autem. W przypadku poprzednich aut każde moje zgłoszenie ze cos jest nie ok było brane na poważnie i było naprawiane/kontrolowane. Pamiętam w Suzuki drzwi otwierane z przycisku ( bezkluczykowo) co jakis czas "brzeczały" Aso bez najmniejszego problemu wzielo auto na warsztat cos tam wymieniło i problem się już nie powtórzył. Tylko trzeba : 1) chciec 2) wiedziec gdzie szukac. A wydaje mi sie ze mechanicy w Subaru mają z tym problem a osobę która zgłasza błahe usterki traktują jako "czepialskiego" 3. mając drugie auto (masz przecież yarisa), nie odebrałbym partaniny, tak jak już kiedyś zrobiłem z moją Hondą Civic 4d, po gwarancyjnej naprawie lakierniczej rdzewiejącej klapy bagażnika, tylko żądałbym poprawki, co w moim przypadku poskutkowało, masz całkowita racje. Tylko byłem już tak wkurzony ze tyle to trwa (oczekiwanie na czesci) ze stwierdziłem ze skoro nie ja płace ( naprawa bezgotówkowa z oc sprawcy) to auto odbiorę i zapomnę. Subaru to fajne auta ale nie tak dobre jak uważałem czy jak się o nich mówi. Pierwsze auto w którym ciesze się ze gwarancja się kończy zatem będę mógł się XV'em zając "samodzielnie" badz w zakładzie który traktuje klienta rzetelnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Ketivv daj se chłopie na wstrzymanie:) , rdza to koleżanka wszystkich marek obecnie Edytowane 24 Października 2016 przez polak900 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 No polak900 chciałbym zobaczyc twoją minę jakbys na drzwiach swojego nowego Subaru XV znalazł pare rdzawych purchelków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się