baca Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 (edytowane) ...a ja mam problem z viakenem vAG KKL multi Za chiny ludowe nie mogę sie podłączyć SSMFree z ECU. Nie wydaje mi się, żebym coś robił nie tak, bo na żadnym kompie nie mogę się połączyć... Jakieś pomysły zanim odeślę interfejs...? Subaru Impreza 2008 Edytowane 19 Września 2015 przez baca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 jakim cudem chcesz się połączyć interfejsem pracującym na liniach K i L z autem, gdzie jest tylko CAN? zły zakup. trzeba było doczytać, że to działa do hawkeye włącznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 zależy jaka to instalacja, ale raczej benzynę pokazuje. a ile doliczać? zgaduj zgadula, jak badziewna sekwencja to nic... jak porządnie zrobione to może być te 30%, ale dokładniej to trzeba by posprawdzać co kto w kompie od lpg narzeźbił. ??? chyba na odwrót . Ale i tak jest dobrze ze spalaniem Forysia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 co na odwrót? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 badziewna sekwencja - 30%, porządnie zrobione - nic, tak powinieneś był napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 nie, dobrze napisałem. gazu trzeba nalać więcej niż benzyny, żeby uzyskać odpowiedni skład mieszanki. inaczej ma się sprawa w instalacjach fazy ciekłej, ale nie o tym mowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intruz Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Actaki interfejs jest ok ?http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5643857270 Ja taki właśnie zakupiłem. Z Torque łączy się bez problemu (Blackberry Z10). Z tego co pamiętam to ten tańszy (niebieski) trochę wolniej przesyłał dane (np. z większym opóźnieniem pokazywał RPM), ale może mi się tylko wydawało. Plusem jest to że całkowicie się chowa w miejsce złącza OBDII i nie trzeba go wyciagać. Po 30 minutach bezczynności sięgasz ręką i włączasz. Edit: Załącznik dla potomności - VGATE iCar2 (jakby allegro przeniosło przedmiot do archiwum). Edytowane 23 Września 2015 przez Intruz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Actaki interfejs jest ok ?http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5643857270 Ja taki właśnie zakupiłem. Z Torque łączy się bez problemu (Blackberry Z10). Z tego co pamiętam to ten tańszy (niebieski) trochę wolniej przesyłał dane (np. z większym opóźnieniem pokazywał RPM), ale może mi się tylko wydawało. Plusem jest to że całkowicie się chowa w miejsce złącza OBDII i nie trzeba go wyciagać. Po 30 minutach bezczynności sięgasz ręką i włączasz. Edit: Załącznik dla potomności - VGATE iCar2 (jakby allegro przeniosło przedmiot do archiwum). to akurat, że się chywa może być też wadą. Kilka razy swojego szukałem a on sobie siedział schowany w zlączu Ja mam podobny, ale jakaś starsza wersję , wchodzi jak piszesz glęboko i jest problem, żeby go wypiąć, mimo doklejonej taśmy urwałem już raz obudowę. Wolałbym jednak, żeby wystawał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intruz Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Actaki interfejs jest ok ?http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5643857270 Ja taki właśnie zakupiłem. Z Torque łączy się bez problemu (Blackberry Z10). Z tego co pamiętam to ten tańszy (niebieski) trochę wolniej przesyłał dane (np. z większym opóźnieniem pokazywał RPM), ale może mi się tylko wydawało. Plusem jest to że całkowicie się chowa w miejsce złącza OBDII i nie trzeba go wyciagać. Po 30 minutach bezczynności sięgasz ręką i włączasz. Edit: Załącznik dla potomności - VGATE iCar2 (jakby allegro przeniosło przedmiot do archiwum). to akurat, że się chywa może być też wadą. Kilka razy swojego szukałem a on sobie siedział schowany w zlączu Ja mam podobny, ale jakaś starsza wersję , wchodzi jak piszesz glęboko i jest problem, żeby go wypiąć, mimo doklejonej taśmy urwałem już raz obudowę. Wolałbym jednak, żeby wystawał. Ja wyciągając najpierw popycham z jednej strony a później z drugiej i sam wychodzi. Może starsza wersja jest ciaśniej spasowana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Tubka crazy glue i cienki drut załatwia sprawę wyciągania. Owinąć ciasno na węższej części tuż pod szerszą i kapnąć klejem. Wystające wąsy zasupłać w pętelkę. Adapter wyciąga się bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sheriff_leg Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 A co polecacie do diesla ~11 rok aby było można się skomunikować i podejrzeć ew. błędy lub dane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Panowie łącze się ze swoją Tribecą poprzez kabel VAG programami FreeSSM i RomRaider, ale w żadnym z nich nie mogłem otworzyć zamrożonych ramek błędów (freez frames). Czy zna ktoś program który poprzez kabel VAG ma możliwość podglądu błędu i zamrożonych ramek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 może warto połączyć ten wątek razem z : https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/60333-diagnostyka-w-swoim-warsztacie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Odnośnie najtańszego sposobu odczytu zmrożonych ramek oraz odczytu błędów ecu silnika i ich ewent. kasowania to polecam skaner-diagnostyczny-u480 http://allegro.pl/skaner-diagnostyczny-u480-obd2-tester-kody-pl-id5-i6694786710.html?reco_id=bea561ed-f225-11e6-9159-028561b10925&ars_rule_id=201&ars_source=ars&ars_socket_id=12 nictaniej i prościej nie znajdziecie wartość w znanych portalach ok. 50pln+dostawa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się