maskun Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Zamieszcze to 2 nurtujące mnie pytania (dot. Legacy IV 2.0 NA) 1. Panowie używam interfejsu ELM327 BT ze smartfonem na Torque. We wcześniejszym samochodzie grupy VAG miałem zwykly kabelek KKL i poprzez oprogramowanie mogłem wchodzić w każdy sterownik (silnik, abs, poduszki, elektryka, klimatyzacja) i tam sobie wszystko sprawdzać i ustawiać. Jak to zrobić w Subaru ??? Jaki program ? Jakie błedy w ogóle zczytuje Torque ?? - tylko z silnika ?? Irytuje mnie osługa tego prościutkiego programu z którego nic nie wiadomo - pokazuje te śmieszne zegary i nie można żadnych szczegółów uzyskać...proszę o pomoc. 2. Jak wyłączyć poduszkę pasażera - autko często służy do jeżdzenia z 2 miesięcznym dzieckiem i nie ma mowy żeby z tyłu siedziało... Pomóżcie - z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Ja do swojego (nie wiem czy jest różnica między Legacy III a IV) używam właśnie VAG KKL i programów FreeSSM i ROM Raider. ELM327 też działa ale daje możliwość podglądu mniejszej ilości parametrów - ja akurat mam kabel ELM, nie BT, i używam ProScan (jeśli masz laptopa z bluetooth to też powinno pójść). Tak czy tak, ustawić się właściwie nic nie da, jest tylko odczyt parametrów - ale jest ich bardzo dużo. Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez nrb 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 elm do subaru się nie nadaje, proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Elm doktor działa super na bt Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 2. Jak wyłączyć poduszkę pasażera - autko często służy do jeżdzenia z 2 miesięcznym dzieckiem i nie ma mowy żeby z tyłu siedziało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grendalf Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Czy za pomocą takiego kabla można sprawdzić stopień zapełnienia DPF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Czy za pomocą takiego kabla można sprawdzić stopień zapełnienia DPF? http://clubsubarutodocamino.com/forum/topics/monitorizaci-n-dpf-filtro-de-part-culas-con-elm327-y-torque http://www.subaruforester.org/vbulletin/f160/pitrack_1-s-saga-dpf-regens-vs-performance-economy-loss-278465/index3.html#post3385906 Edytowane 1 Września 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 2. Jak wyłączyć poduszkę pasażera - autko często służy do jeżdzenia z 2 miesięcznym dzieckiem i nie ma mowy żeby z tyłu siedziało... Nie da się wyłączyć. Dla bardzo małych dzieci, wożonych w nosidełkach montowanych tyłem i tak jest zakaz i lepiej wozić z tyłu. Większe możesz wozić z przodu, jeżeli fotelik montowany jest przodem. Dobrze jest jedynie odsunąć fotel i tak ustawić, żeby nie miało nóżek na wysokości poduszki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 w sposób legalny się nie da. szkoda, że nie ma jak w autach europejskich możliwości wyłączenia kluczykiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 dzieki sherif za info.....powiem szczerze jeździłem i jeżdzę różnymi markami ale żeby nie dało się wyłączyć poduszki w Subaru to mnie zaskoczyło. ...a to że jest zakaz wożenia też nowość dla mnie....muszę się dokształcić pewnie z litery prawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 W ogóle łączy Ci się dobrze z tym chińskim ELM'em? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 2 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Tak łączy ELM bez problemu - poprzez smartfona z androidem. Nawet w innym japońcu od znajomego Mazda z 2009r. też łączy od strzała. Zaś z VAGowymi np. Fabia albo Leon z lat 2003 - 2005 za żadne skarby nie umiem się połączyć. Stary kabelek KKL z Vaga gdzieś mam to na dniach zobacze + romraider, freessm itp. Może to nie będzie taka kpina jak ten Torque - bo chyba to zrobili dla szpanu :-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 zobacz, będziesz miał coś, co działa i to tak jak powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grendalf Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Actaki interfejs jest ok ?http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5643857270 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Do Torque tak, ale możesz kupic i taki za 20 zł będzie tak samo dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 3 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 grendalf nie ma sensu kupować elm327 za tyle....ja osobiście z tej aukcji niżej wziąłem i działa prawie w każdej marce, ale tylko główne dane w sterowniku komputera. Szczegóły to najlepiej kablem dedykowanym do Subaru lub KKL z VAG'a http://allegro.pl/show_item.php?item=5245895109 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grendalf Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Chcialbym aby działało torque w takiej konfiguracji jaką przedstawił Ketivv, czyli pokaze parametry DPF. Mam nadzieje ze to zav3 dyszki pokaze co trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Przecież to nie kabel pokazuje tylko program, jak go sobie zmodyfikujesz to ci pokaże, a czy to będzie za 20 zł czy za 120 to nadal ten sam układ siedzi w srodku każdego ELM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grendalf Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 (edytowane) No i git dzięki! Edit: Zakupiłem interfejs i skonfigurowałem torque według poradnika od Ketivv'a . Wszystko działa ! Edytowane 3 Września 2015 przez grendalf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2r Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Witam, wie ktoś czy w dieslach z otwartym dpfem można odczytać jego stan zabrudzenia? pozdrawiam, MR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 U mnie jedynie FreeSSM na kablu VAGowym działa, ale to jest właśnie to o ci chodziło. Duża (bardzo) możliwość logowania parametrów czujników i podzespołów silnika. Jedynie brakuje możliwości wprowadzania własnych zmian ale przeżyje jakoś :-) można chyba tylko obroty jałowe podwyższyć i jakaś inna pierdołka jeszcze ,nie pamiętam. RomRaider nie chce mi się połączyć, ale myśle że ten pierwszy prog. jest wystarczający. Dzięki za rady! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 główna przewaga romraidera to logi - ale zasadniczo w mało którym ecu zmienisz cokolwiek więcej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Ktoś wie - jadąc na LPG, odczyt zużycia paliwa pokazuje LPG czy hipotetyczną benzynę i należy dołożyć ca 20%?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 zależy jaka to instalacja, ale raczej benzynę pokazuje. a ile doliczać? zgaduj zgadula, jak badziewna sekwencja to nic... jak porządnie zrobione to może być te 30%, ale dokładniej to trzeba by posprawdzać co kto w kompie od lpg narzeźbił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Komputer NIGDY nie pokaże prawidłowego spalania lpg, gdyż ECU nie wie że jedzie na alternatywnym paliwie. Wynika to z budowy instalacji lpg. Zawsze trzeba doliczyć ten naddatek w procentach. Nie jestem pewien czy w V generacji, czyli w fazie ciekłej gazu - tej instalki nie znam w szczegółach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się