Skocz do zawartości

Subaru Leone aka miniŻółciak


kaszlarz

Rekomendowane odpowiedzi

MARKA: Subaru
MODEL: Leone 1800 GLF
SILNIK: EA81 N/A 82KM @ 5200rpm 132Nm @ 3200rpm
UKŁAD DOLOTOWY: Gaźnik + zwężka mikser LPG Przerobiony kolektor pod wtrysk wielopunktowy, Wtryskiwacze z 2.2 subaru legacy, Przepustnica subaru legacy 
UKŁAD WYDECHOWY: prawie prosta rura ,aż do tłumika końcowego mugen z silencerem
ELEKTRONIKA: EasyEcu 3+, Elektryczne lusterka, Sonda lambda szerokopasmowa, Włącznik dodatkowy wentylatora chłodnicy
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia 4 biegi manualna , konwersja do RWD, półosie custom grube z e34 2,5 tds, dyferencjał LSD
ZAWIESZENIE: Przód kolumny McPersona ,tył drążek skrętny i amortyzatory z VW T4
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (hamulec ręczny na przednie koła )
BODY-KIT: brak
FELGI/OPONY: Felgi oryginalne z nietypowym rozstawem 4x140 ,opony 175/60R13
ŚRODEK: Welur w kolorze jasnej kawy ,
CAR-AUDIO: Oryginalny Radioodtwarzacz CD <subaru> , głośniki na przodzie 20cm 
INNE : Instalacja LPG BRC ze zbiornikiem walcowym 35L umieszczonym z tyłu.
Parownik BRC AT90E. BLOS
PLANY: zmienić/usunąć LPG tak by wróciła moc katalogowa


w odleglejszych planach #turbo TD04L

04.06.2015r_awc.galerie-18863-1.jpg

04.06.2015r_awc.galerie-18900-1.jpg04.06.2015r_awc.galerie-18862-1.jpg

04.06.2015r_awc.galerie-18903-1.jpg119628165_01927867df55c911b934394595da6b

Edytowane przez kaszlarz
zmiana info dot silnika i zawieszenia
  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super że kupił ktoś z forum, jak potrzeba to mam troszkę gratów to takiego :)

 

zbiornika niestety brak :(

 

sprawdź czy masz zawias przód regulowany 2 nakrętkami, podnieś kanapę ( wyrwij gumiaka na środku podłogi )  i na środku belki powinna być śruba do kręcenia zawieszenia tył, idzie do góry o jakieś 3 cm ... przynajmniej mój tak ma :)

 

silnik nie do zdarcia... rozrząd jest na zębatkach ... gaźników szukaj do takiego i wypluje 120 + ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak.
Zawieszenie z przodu jest regulowane. Z tyłu również. 
20 lat miał dziadek w swoich rękach i drutował jak tylko się da:

  Do potrzebnych rzeczy mogę zaliczyć:
    - alternator (obecnie wsadziłem z imprezy GC 1.6 ,jest mniejszy i ma mniejszy wydatek 45A)

    - zbiornik wyrównawczy do chłodnicy (obecnie 5l butla po płynie do spryskiwaczy :o)

    - wlew paliwa (u mnie jest przerdzewiały i dlatego wyjętty jest bak paliwa) - to akurat mógłbym sobie wyspawać z rurek...

 

 

kilka nowych fotek :
 

 

18628861892_74c84f45ec_o_d.jpg

18628847412_11f3c9c5aa_o_d.jpg
18445818430_cbcd1f4fed_k_d.jpg

Edytowane przez kaszlarz
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia 4 biegi manualna , konwersja do RWD, dyferencjał LSD

napisz co się wydarzyło - katalog mówi, że to AWD jest, więc... ? zaspawane wyjścia półosi z przodu czy jakaś rzeźba w skrzyni żeby zrobić RWD ? :P

 

 

katalog mówi o 4WD czyli FWD z dołączanym tyłem.

Brak centralnego dyferencjału.

Ze skrzyni biegów wychodzą wielokliny ,więc nie trzeba nic spawać/zaślepiać.

Wyjęte półosie przednie i już mamy RWD.

Jest to operacja odwracalna i zajmuje kilkadziesiąt minut...

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak z tego klasyka zrobisz rwd to zostaniesz wyklęty z forum.

 

Sądziłem, że w pracy przy samochodach chodzi o to, żeby mieć z tego przyjemność i satysfakcję, a nie żeby się innym podobało ;)

 

Parafrazując klasyka: rwd rwdkiem, ale Subaru ma być 4wd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym modelu nie ma centralnego dyfra, więc na 4WD jeździ sie bardzo rzadko.

W przeważającym okresie czasu jeździ sie na FWD co mi sie nie podoba.

Nie wjeżdżam nim w żaden teren dlatego przeróbka na RWD i stała jazda na takim setupie jest dla mnie ideałem.

Nie zrobiłem tego by go zniszczyć czy pozbawić super napędu.

 

Dodatkowo jak pisałem wcześniej

Gdy tylko zachcę to wstawiam półosie z przodu i mam już 4WD. Kilkanaście do kilkudziesięciu minut pracy...

 

Peace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...