kaszlarz Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) MARKA: SubaruMODEL: Leone 1800 GLFSILNIK: EA81 N/A 82KM @ 5200rpm 132Nm @ 3200rpmUKŁAD DOLOTOWY: Gaźnik + zwężka mikser LPG Przerobiony kolektor pod wtrysk wielopunktowy, Wtryskiwacze z 2.2 subaru legacy, Przepustnica subaru legacy UKŁAD WYDECHOWY: prawie prosta rura ,aż do tłumika końcowego mugen z silenceremELEKTRONIKA: EasyEcu 3+, Elektryczne lusterka, Sonda lambda szerokopasmowa, Włącznik dodatkowy wentylatora chłodnicyUKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia 4 biegi manualna , konwersja do RWD, półosie custom grube z e34 2,5 tds, dyferencjał LSDZAWIESZENIE: Przód kolumny McPersona ,tył drążek skrętny i amortyzatory z VW T4UKŁAD HAMULCOWY: Seria (hamulec ręczny na przednie koła )BODY-KIT: brakFELGI/OPONY: Felgi oryginalne z nietypowym rozstawem 4x140 ,opony 175/60R13ŚRODEK: Welur w kolorze jasnej kawy ,CAR-AUDIO: Oryginalny Radioodtwarzacz CD <subaru> , głośniki na przodzie 20cm INNE : Instalacja LPG BRC ze zbiornikiem walcowym 35L umieszczonym z tyłu.Parownik BRC AT90E. BLOSPLANY: zmienić/usunąć LPG tak by wróciła moc katalogowaw odleglejszych planach #turbo TD04L Edytowane 22 Stycznia 2018 przez kaszlarz zmiana info dot silnika i zawieszenia 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Boskie jest ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 niezły unnikat. daj wiecej info o historii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemiech Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Super że kupił ktoś z forum, jak potrzeba to mam troszkę gratów to takiego zbiornika niestety brak sprawdź czy masz zawias przód regulowany 2 nakrętkami, podnieś kanapę ( wyrwij gumiaka na środku podłogi ) i na środku belki powinna być śruba do kręcenia zawieszenia tył, idzie do góry o jakieś 3 cm ... przynajmniej mój tak ma silnik nie do zdarcia... rozrząd jest na zębatkach ... gaźników szukaj do takiego i wypluje 120 + ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Super, że ten samochód ma swój osobny temat. Piękne Subaru! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 to ten co wisiał teraz na olx ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Tak, to ten. Co do gaźników to chyba cięższy temat, ale może się uda. A co do td04l tu będzie jeszcze ciekawiej. Trzymam kciuki i wrzuć więcej fot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Co do gaźników to chyba cięższy temat, ale może się uda. A co do td04l tu będzie jeszcze ciekawiej. Nie wiem, czy gaźnik + turbina jest drogą, która chcesz iść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) Sliczny jest. :0 Edytowane 8 Czerwca 2015 przez Czlapus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazi_piotrek Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Świetny jest, gratulacje! Zachowaj go w oryginale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Czarne blachy jeszcze, tyle lat w jednych rękach, rewelacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) To tak.Zawieszenie z przodu jest regulowane. Z tyłu również. 20 lat miał dziadek w swoich rękach i drutował jak tylko się da: Do potrzebnych rzeczy mogę zaliczyć: - alternator (obecnie wsadziłem z imprezy GC 1.6 ,jest mniejszy i ma mniejszy wydatek 45A) - zbiornik wyrównawczy do chłodnicy (obecnie 5l butla po płynie do spryskiwaczy ) - wlew paliwa (u mnie jest przerdzewiały i dlatego wyjętty jest bak paliwa) - to akurat mógłbym sobie wyspawać z rurek... kilka nowych fotek : Edytowane 9 Czerwca 2015 przez kaszlarz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzymek Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Włącznik dodatkowy wentylatora chłodnicy to jest to, co "wisi" po lewej stronie kierowcy?? Takie białe? Zarąbisty włącznik 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Tak, to ten włącznik. Zamówiłem juz oryginalny termowlacznik ,wiec bede mogl to usunąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia 4 biegi manualna , konwersja do RWD, dyferencjał LSDnapisz co się wydarzyło - katalog mówi, że to AWD jest, więc... ? zaspawane wyjścia półosi z przodu czy jakaś rzeźba w skrzyni żeby zrobić RWD ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia 4 biegi manualna , konwersja do RWD, dyferencjał LSDnapisz co się wydarzyło - katalog mówi, że to AWD jest, więc... ? zaspawane wyjścia półosi z przodu czy jakaś rzeźba w skrzyni żeby zrobić RWD ? katalog mówi o 4WD czyli FWD z dołączanym tyłem. Brak centralnego dyferencjału. Ze skrzyni biegów wychodzą wielokliny ,więc nie trzeba nic spawać/zaślepiać. Wyjęte półosie przednie i już mamy RWD. Jest to operacja odwracalna i zajmuje kilkadziesiąt minut... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Jak z tego klasyka zrobisz rwd to zostaniesz wyklęty z forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Jak z tego klasyka zrobisz rwd to zostaniesz wyklęty z forum. Sądziłem, że w pracy przy samochodach chodzi o to, żeby mieć z tego przyjemność i satysfakcję, a nie żeby się innym podobało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 On jest przecież RWD https://youtu.be/IZSMg8NMVqc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Jak z tego klasyka zrobisz rwd to zostaniesz wyklęty z forum. Sądziłem, że w pracy przy samochodach chodzi o to, żeby mieć z tego przyjemność i satysfakcję, a nie żeby się innym podobało Parafrazując klasyka: rwd rwdkiem, ale Subaru ma być 4wd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 W tym modelu nie ma centralnego dyfra, więc na 4WD jeździ sie bardzo rzadko. W przeważającym okresie czasu jeździ sie na FWD co mi sie nie podoba. Nie wjeżdżam nim w żaden teren dlatego przeróbka na RWD i stała jazda na takim setupie jest dla mnie ideałem. Nie zrobiłem tego by go zniszczyć czy pozbawić super napędu. Dodatkowo jak pisałem wcześniej Gdy tylko zachcę to wstawiam półosie z przodu i mam już 4WD. Kilkanaście do kilkudziesięciu minut pracy... Peace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 No ale to palenie gumy w miejscu Subaru Leone przyprawia o mdłości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 MARKA: Subaru MODEL: Leone 1800 GLF "ło matko z córkom" - śliczności normalnie )))))))))) bajeczna sztuka )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Widzialem na olx'ie...cudna sztuka :-D Gratki, że ktoś go kupił...i bedzie ratował...kibicuje projektowi :-D A włącznik wentylatora mnie rozbroił :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się