FOR CVT Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 nie chodzi mi o emocje ani nie oceniam samej navi w koncu igo wchodzi na najwiekszy rynek (android) co daje szanse na czestsze aktualizacje wersja pelna bez nakladki primo powinna dzialac plynniej ale jak zwykle userzy zweryfikuja trial ma malo danych ale i tak pracuje bardzo ok Wytaptane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Używam iGo Primo na Androidzie, parszywym Cape Town 945 EU Google Maps (niestety nie offline) czy Here Maps moim zdaniem są o niebo lepsze jak iGO. Stąd też z mojego punktu widzenia jako praktyka używajacego niejako przez przypadek płatnej iGO na Andku uważam że to zwykła navi starego typu z wieloma błędami działająca zaledwie poprawnie a czasami dostatecznie. Od czasu zakupu XV przez jakieś 20 miesięcy używałem navi w smartfonie, przesiadka wymuszona na iGO to jak cofnięcie się w czasie tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 w ramach sumiennej sprawozdawczości temat modyfikacji audio w ramach mojego XV zakończony totalnym "downgradem" w desce rozdzielczej grają fabryczne "sweetersy" w drzwiach przednich Helix P206, wszytko podpięte z użyciem prostych zwrotnic bezpośrednio pod Blaupunkata Cape Town jakiekolwiek inne modyfikacje nie mają w tym aucie żadnego większego sensu, pomimo walki z przygotowaniem całego auta do jakiegoś sensownego odsłuchu o ile dało się go osiągnąć "na postoju" czar pryskał dramatycznie w trakcie jazdy "This is The End" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszael Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Dlaczego audio nie sprawdza się w czasie jazdy, skoro masz cały samochód wygłuszony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Ja tylko chcę powiedzieć że miałem okazję porównać jak gra samochód ketivv'a w porównaniu z moim. To jest przepaść jakościowa. Przy czym porównywaliśmy go z meganką, która w porównaniu z OBK i jego fabrycznymi papierowymi głośnikami jest jak sala koncertowa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszael Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 No i co grało lepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 (edytowane) Ketivv'a samochód to zupełnie inny poziom doznań muzycznych w porównaniu z moimi samochodami. W megance mam system fabryczny Bose, który gra znośnie. W OBK'u szkoda gadać. W jego XV cała "scena" jest przed kierowcą, słychać pięknie wszystkie instrumenty itd. W domu chciałbym mieć sprzęt który tak gra. Przy czym chcę podkreślić że tak jak pewnie 90% z nas nie jestem jakimś audiofilem i słuch mam raczej przeciętny. Ketivv przy tym coś mi pogrzebał w ustawieniach w megance i ustawił tak że system gra przyzwoicie ale daleko mu do tego co ma On w swoim aucie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 10 Września 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 10 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 (edytowane) W domu chciałbym mieć sprzęt który tak gra. grał to już przeszłość i w XV kolejnych prób już nie będzie, podstawowa kwestia to odgłosy samego auta w tracie jazdy oraz sposób ich narastania tu muszę się przyznać z XV poległem na całej linii, kolejna to moje wymagania dotyczące kompromisu pomiędzy odsłuchem a praktycznością całości auta tu pojawai się kwestia także sprzetu i pod tym względem jestem nieustępliwy jednostka centralna ma być szeroko urzyteczna, muzyka ma być tylko częścia jej funkcjonalności nie ograniczając innych, niezbędnych funkcji, Blaupunkt Cape Town całkowicie się nie sprawdził można by było testować z innymi Androidami (ten system to warunek konieczny, finalnego systemu, tu muszę przyznać ze fabryczne radio spisywało się całkiem nieźle) oraz - co jest najważniejsze - wiara, że da się coś zrobić, wierzysz robisz nie wierzysz przestajesz robić, suma czynników, wiele różnych prób znacząco urealniły moje spojrzenie na to auto dlatego "The End" P.S. W megance Meganka jest zajeb... ale ja jestem dziwny bo ja nigdy nie rozumiałem uprzedzeń do aut na F ;-) Edytowane 10 Września 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się