Skocz do zawartości

Zwiększenie prześwitu Legacy III


kris7907

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Mam takie pytanie czy ktoś już zwiększała prześwit w legacy III.

Jak się orientuję z przodu wystarczy dać dystans pod mocowanie amorka natomiast nie wiem jak tył i o ile można podnieść bez konsekwencji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felga 16" + opony 205/55/16 jeżeli masz mniejsze. W moim przypadku na seryjnym zawieszeniu byl to akurat zestaw, w normalnych warunkach nic mi nie trze a prześwit jest większy. (wiadomo, że nie kosmicznie ale zawsze) jeżeli cie to interesuje moge ci wrzucić tutaj foty i zmierzyć wysokość w wolnej chwili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz może zwymiarowane te dystanse?

Jak tak to byłbym bardzo wdzięczny. Jak byś miał również przednie to też byłbym zainteresowany.

Podpinam się pod temat :) Jak by ktoś miał zwymiarowane takie dystanse to też byłbym wdzięczny za udostęnienie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez sie podepne pod temat gdyz legas ojczulka strasznie siedzi nisko i czasami w zimie jest problem . Starszy model mowa tu o 1 gen byl wyzszy :(.

Przejdzmy do sedna sprawy

Myslalem o dystansach ale wydaje mi sie byc to troche druciarnia . Mam dystanse w justy i odczuwam ze auto jest niestabilne. Czy jest jakas inna mozliwoscpodniesienia legasia ? Np jakies twardsze sprezyny? Albo zawias od Outbacka ? Co wy nato ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz sie orientowalem outback ma dluzaze amorki -wiec dystanse spelniaja dokladnie taka funkcje, ponadto inne tuleje tylne przednich wahaczy- tez mozna zamontowac. Nie wiem jak tyl.

 

Jak rowniez szukalem wczesniej, dystanse do 4cm sa w pelni bezpieczne.

Na e-bayu znalazlem raczej takie dystanse lecz cena okolo 250 dolcow to troche duzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbował to ktoś robić z Legacy IV po 2003roku też mam wrażenie że tył siedzi troche a na lecie 215/45 mimo że niski profil raz że zęby bolą od jeźdzenia a dwa że na serio tył siedzi. Jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam.

Panowie i na czym stanął temat dystansów.

Też bym podniósł auto do góry o 3 cm przód i tył.

Mam kolegę który może wyciąć laserowo dowolne kształty do 16 mm problem jest że potrzeba jakiś z wymiarowany rysunek.

Jak ktoś czymś dysponuję to proszę o kontakt.

Czemu do forestera są do kupienia a do legacy już nie?

 Niesprawiedliwość nie.

Pozdrawiam z Olsztyna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo. Ja w sumie potrzebowałbym tylko 2 sztuki na tył bo przód u mnie jest ok wiec może przy jakimś większym zamówieniu udało by się wynegocjować jakiś rabacik ;-)

 

Przy okazji, mam na handel komplet amorów pneumatycznych do Legacy MY00. Jak coś to zapraszam.

post-17610-0-09567700-1428844383_thumb.jpg

post-17610-0-20648000-1428844418_thumb.jpg

post-17610-0-41492100-1428844445_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś myślałem o wsadzeniu amorów pneumatycznych i zrobieniu do nich własnego sterownika. Tak żeby można było ustawić sobie dowolną wysokość. Coś na styl cytryn na hydraulice. Tylko cena samych amorów mnie odstraszyła. A co do podniesienia samego tyłu w legacy III to kumpel przespawał kiedyś łoże sprężyny na amortyzatorze lekko w górę. efekt był bardzo dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do podniesienia samego tyłu w legacy III to kumpel przespawał kiedyś łoże sprężyny na amortyzatorze lekko w górę. efekt był bardzo dobry.

To tak jak obcinanie zwojów żeby obniżyć Golfa czy inne E36.. Trochę raczej bym się bał tak robić bo jednak jest to ingerencja w konstrukcje kolumny, całkowicie inne naprężenia, siły, nie mówiąc już o wytrzymałości materiału w miejscu spawania.. Tulejki wydają się bardziej "bezpieczne" :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdzę inaczej. Sam też nie ufał bym takiemu rozwiązaniu. Jeszcze sobie przypominam że w lublinie w firmie GH były kiedyś amory tylne z zamocowanym łożem o jakieś 3cm wyżej. Szwagier na nich jeździ. nie wiem tylko czy to był błąd konstrukcyjny czy coś innego. Kosztowały koło 90zł.

Edytowane przez Fredzik20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Panowie wydaję mi się że namierzyłem dystanse na tył do legacy III.

Napisałem czy pasują te co mają do legacy IV i V, dostałem odpowiedź że pasują.

http://www.subaru.pl/podkladka-podwyzszajaca-1cm-forester-sf-sg-tyl-1740.html

Proszę mnie sprawdzić czy dobrze ogarnełem temat.

Sklep twierdzi że będzie pasować.

Pozdrawiam. :D  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Panowie wydaję mi się że namierzyłem dystanse na tył do legacy III.

Napisałem czy pasują te co mają do legacy IV i V, dostałem odpowiedź że pasują.

http://www.subaru.pl/podkladka-podwyzszajaca-1cm-forester-sf-sg-tyl-1740.html

Proszę mnie sprawdzić czy dobrze ogarnełem temat.

Sklep twierdzi że będzie pasować.

Pozdrawiam. :D  :D

super :) i cena też w porządku. Szkoda tylko, że nie ma wyższych a nie wiem czy te bezpieczne 3 cm w opisie odnoszą się do zastosowania 3 podkładek po 1 cm ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...