Lukasz123 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Ponieważ są już wątki z przebiegami różnych wersji silnikowych prócz w/w, więc zdecydowałem się takowy dodać. Zacznę od siebie: 71320 km bez jakichkolwiek problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Mój dobija do 30 tys ale wiem że nie bedzie problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 W czym ten silnik się różni od starszych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Ponieważ są już wątki z przebiegami różnych wersji silnikowych prócz w/w, więc zdecydowałem się takowy dodać . Zacznę od siebie: 71320 km bez jakichkolwiek problemów. Kupileś wolnossaka przy takich dużych przebiegach? (zakładam, że jeździłeś nim rok czy półtora) - ciekawy wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) Kupileś wolnossaka przy takich dużych przebiegach a co w tym dziwnego? FB 20 na rynku jest od 2010 roku. Tez kupilem wolnossaka, auto mam od konca czerwca a na liczniku 12k km . FB20 przy odpowiednim traktowaniu pala niewiele wiecej niz sbd to raz a dwa jest to silnik bezawaryjny, ktorym smialo mozesz sie wybrac daleko od domu i mozesz byc spokojny ze wrocisz na kolach a nie na lawecie. . Zeby nie bylo nie mam nic do SBD ale z lektury forum i nie tylko wynika ze do bezawaryjnych to one nie naleza. Edytowane 17 Grudnia 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Ponieważ są już wątki z przebiegami różnych wersji silnikowych prócz w/w, więc zdecydowałem się takowy dodać . Zacznę od siebie: 71320 km bez jakichkolwiek problemów. Kupileś wolnossaka przy takich dużych przebiegach? (zakładam, że jeździłeś nim rok czy półtora) - ciekawy wybór Zakupiłem forestera nowego w salonie w lipcu 2011 roku i użytkuje go cały czas. Heh, 71tys km na benzynę bez turbo to dużo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Ponieważ są już wątki z przebiegami różnych wersji silnikowych prócz w/w, więc zdecydowałem się takowy dodać . Zacznę od siebie: 71320 km bez jakichkolwiek problemów. Kupileś wolnossaka przy takich dużych przebiegach? (zakładam, że jeździłeś nim rok czy półtora) - ciekawy wybór Zakupiłem forestera nowego w salonie w lipcu 2011 roku i użytkuje go cały czas. Heh, 71tys km na benzynę bez turbo to dużo? Nawet sie jeszcze niedotarl dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) Z tego co wiem to FB20 jest od 2011 roku, fakt pali mało- mi teraz 8,6 przy normalnej jeździe miejskiej. Fakt, jestem spokojny jak jadę daleko w Polskę, czy dalej. Silnik jest rzeczywiście bezawaryjny. Nawet sie jeszcze niedotarl dobrze No właśnie W czym ten silnik się różni od starszych? Jest na łańcuchu, wydłużony skok tłoka, zmniejszenie zużycia paliwa. Edytowane 17 Grudnia 2014 przez Lukasz123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 No i gitara. Z 500 000 km bez zaglądania pod machę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) wiecej info o FB20 ze strony FHI: http://www.fhi.co.jp/english/contents/pdf_en_60853.pdf co do spalania najmniejsze jakie udalo mi sie osiagnac podczas jazdy ze stala predkoscia w trybie "superekono ( delikatne muskanie pedalu gazu) tzn 45-50km/h na chyba 5 biegu . Nie polecam takiej jazdy bo strasznie irytuje. Jest to udoskonalony ej20 z wydajniejszym chlodzeniem zmniejszonym tarciem ( wszystkie info w linku po angielsku) Moze osiaghami nie powala ale nie odbiega od silnikow NA konkurencji ( Toyota, Honda itp) /h Edytowane 17 Grudnia 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Ponieważ są już wątki z przebiegami różnych wersji silnikowych prócz w/w, więc zdecydowałem się takowy dodać . Zacznę od siebie: 71320 km bez jakichkolwiek problemów. Kupileś wolnossaka przy takich dużych przebiegach? (zakładam, że jeździłeś nim rok czy półtora) - ciekawy wybór Zakupiłem forestera nowego w salonie w lipcu 2011 roku i użytkuje go cały czas. Heh, 71tys km na benzynę bez turbo to dużo? Sorki, pomieszało mi się z XT i DIT, zapomniałem że FB20 wszedł dużo wcześniej - stąd mi wyszło że zrobiłeś 70kkm w rok czy półtora - ale tak to wszystko w normie Jak już jesteśmy w temacie FB20, to słynne zamulanie/dławienie wolnossaków przy 2/3 tys. obrotów zostało wyeliminowane? Bo w sumie to była chyba jedyna istotna wada starych EJ20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Jak już jesteśmy w temacie FB20, to słynne zamulanie/dławienie wolnossaków przy 2/3 tys. obrotów zostało wyeliminowane? Bo w sumie to była chyba jedyna istotna wada starych EJ20 wyeliminowane. Wolnossące 2.0 i 3,6 to w chwili obecnej chyba najbardziej niezawodne silniki Subaru. Co do FA 2.0 DIT chyba za mlody jest zeby sie wypowiadac ale zapowiada sie przyzwoicie - jak narazie na forach zza wielkiej wody jak i w eu brak informacji na temat awaryjności u nas również cisza. A z SBD i 2,5 turbo kazdy wie jak jest:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Jak już jesteśmy w temacie FB20, to słynne zamulanie/dławienie wolnossaków przy 2/3 tys. obrotów zostało wyeliminowane? Bo w sumie to była chyba jedyna istotna wada starych EJ20 wyeliminowane. Wolnossące 2.0 i 3,6 to w chwili obecnej chyba najbardziej niezawodne silniki Subaru. Co do FA 2.0 DIT chyba za mlody jest zeby sie wypowiadac ale zapowiada sie przyzwoicie - jak narazie na forach zza wielkiej wody jak i w eu brak informacji na temat awaryjności u nas również cisza. A z SBD i 2,5 turbo kazdy wie jak jest:) Potwierdzam. Wolnossący fb20 2.0 nie ma w/w przypadłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Z tego co wiem to FB20 jest od 2011 roku, fakt pali mało- mi teraz 8,6 przy normalnej jeździe miejskiej. Fakt, jestem spokojny jak jadę daleko w Polskę, czy dalej. Silnik jest rzeczywiście bezawaryjny. Nawet sie jeszcze niedotarl dobrze No właśnie W czym ten silnik się różni od starszych? Jest na łańcuchu, wydłużony skok tłoka, zmniejszenie zużycia paliwa. Ciekawe czy łańcuch bedzie bezawaryjny czy tak jak w innych markach ktore wymieniły pasek na łańcuch ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Z tego co wiem to FB20 jest od 2011 roku, fakt pali mało- mi teraz 8,6 przy normalnej jeździe miejskiej. Fakt, jestem spokojny jak jadę daleko w Polskę, czy dalej. Silnik jest rzeczywiście bezawaryjny. Nawet sie jeszcze niedotarl dobrze No właśnie W czym ten silnik się różni od starszych? Jest na łańcuchu, wydłużony skok tłoka, zmniejszenie zużycia paliwa. Ciekawe czy łańcuch bedzie bezawaryjny czy tak jak w innych markach ktore wymieniły pasek na łańcuch ;-) W Forestrze diesel jest tez łańcuch i nie ma problemu, wiec tu tym bardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Jak już jesteśmy w temacie FB20, to słynne zamulanie/dławienie wolnossaków przy 2/3 tys. obrotów zostało wyeliminowane? Bo w sumie to była chyba jedyna istotna wada starych EJ20 wyeliminowane. Wolnossące 2.0 i 3,6 to w chwili obecnej chyba najbardziej niezawodne silniki Subaru. Co do FA 2.0 DIT chyba za mlody jest zeby sie wypowiadac ale zapowiada sie przyzwoicie - jak narazie na forach zza wielkiej wody jak i w eu brak informacji na temat awaryjności u nas również cisza. A z SBD i 2,5 turbo kazdy wie jak jest:) Zapomniałeś jeszcze o 2,5 N/A, też raczej bezproblemowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zapomniałeś jeszcze o 2,5 N/A, też raczej bezproblemowy doklanie , zapomnialem jeszcze o 1,6 Wszystkie tzn 1.6, 2.0, i 2.5 to silniki serii FB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zapomniałeś jeszcze o 2,5 N/A, też raczej bezproblemowy doklanie , zapomnialem jeszcze o 1,6 Wszystkie tzn 1.6, 2.0, i 2.5 to silniki serii FB. Heh no tak, jeszcze 1,6 ale to raczej kompletny margines, tak jak kiedyś 1,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 nowa Impreza na niektorych rynkach UE oferowana jest tylko z tym marnym 1.6 - szkoda bo auto fajne a oferta silnikowa marna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 szkoda bo auto fajne a oferta silnikowa marna w europie tylko z 1.6 .Kompletnie nie rozumiem polityki Subaru ale pewnie nie tylko ja . Maja calkiem spora game silnikow 2,5T , 2,0T , 3.6 , 2.0i, 2.0d, 1,6i , a do auta z najpopularniejszego segmentu rynku ( auta ktorych sprzedaje sie najwiecej) - czyli imprezy klasa srednia nizsza ( chyba tak to sie teraz nazywa) laduja w EU najslabszy motor i nie daja klientowi mozliwosci wyboru nawet za doplata.. Juz rozumiem gdyby ladowali tam tylko diesla - ludzie w EU , lubia te motory, malo pala, sa dynamiczne ale taki 1,6 ? No chyba ze pali po 5 l /100 w miescie to bym jeszcze zrozumial ale wiem ze tak nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 szkoda bo auto fajne a oferta silnikowa marna w europie tylko z 1.6 .Kompletnie nie rozumiem polityki Subaru ale pewnie nie tylko ja . Maja calkiem spora game silnikow 2,5T , 2,0T , 3.6 , 2.0i, 2.0d, 1,6i , a do auta z najpopularniejszego segmentu rynku ( auta ktorych sprzedaje sie najwiecej) - czyli imprezy klasa srednia nizsza ( chyba tak to sie teraz nazywa) laduja w EU najslabszy motor i nie daja klientowi mozliwosci wyboru nawet za doplata.. Juz rozumiem gdyby ladowali tam tylko diesla - ludzie w EU , lubia te motory, malo pala, sa dynamiczne ale taki 1,6 ? No chyba ze pali po 5 l /100 w miescie to bym jeszcze zrozumial ale wiem ze tak nie jest Swego czasu, chciałem kupić nowa imprezę kombi z 2.0 silnikiem benzynowym - wiadomo nie ma- gdybym nie znał subaru i zalet napędu 4x4 kupiłbym pewnie samochód innej marki. Z tego co wiem to FB20 jest od 2011 roku, fakt pali mało- mi teraz 8,6 przy normalnej jeździe miejskiej. Fakt, jestem spokojny jak jadę daleko w Polskę, czy dalej. Silnik jest rzeczywiście bezawaryjny. Nawet sie jeszcze niedotarl dobrze No właśnie W czym ten silnik się różni od starszych? Jest na łańcuchu, wydłużony skok tłoka, zmniejszenie zużycia paliwa. Ciekawe czy łańcuch bedzie bezawaryjny czy tak jak w innych markach ktore wymieniły pasek na łańcuch ;-) W Forestrze diesel jest tez łańcuch i nie ma problemu, wiec tu tym bardziej. Dodam, ze silnik fb20 2.0 ma wtrysk wielopunktowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Dodam, ze silnik fb20 2.0 ma wtrysk wielopunktowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Dodam, ze silnik fb20 2.0 ma wtrysk wielopunktowy Really Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ponieważ są już wątki z przebiegami różnych wersji silnikowych prócz w/w, więc zdecydowałem się takowy dodać. Zacznę od siebie: 71320 km bez jakichkolwiek problemów. 73570km i sobie spokojnie rośnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Silnik FB20 przebieg 208 890 Forek MY11 Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Edytowane 25 Marca 2016 przez slim2102 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się