walus_legacy Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Trapi mnie, a wasciwie mojego Legacy, przypadlosc pojawiajaca sie tylko przy zimnym starcie. Otoz jesli pi starcie na zimno (po nocy, dlugim postoju) zaraz po odpaleniu bede probowal dodac gazu, odjechac itp. obroty silnika zaczna plywac pomiedzy 200-1000 rpm i przy probie odjechania auto zdlawi sie. Jesli jednak dam mu 20-30 sekund popracowac bez dotkniecia pedalu gazu to z obrotami nic sie nie dzieje i auto jezdzic jak trzeba. Robilem juz czyszczenie przepustnicy i teraz zamierzam wyczyscic MAP i czujnik temperatury dolotu. I tu pojawia sie pytanie czy wykapanie wyzej wymienionych czujnikow w plynie do czyszczenie ukladow elektronicznych bedzie bezpieczne i czy wystarczy? Przepustnice czyscilem specjalnym plynem LM do przepustnic, ale w tym przypadku zwykly IPA powinien dac rade. Co sadzicie? Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Skad wiesz, ze to map sensor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 (edytowane) Skad wiesz, ze to map sensor? Nie wiem, strzelam na oslep. Sam juz nie wiem co moze byc przyczyna. Edytowane 11 Lutego 2014 przez walus_legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Wiesz gdzie jest ten map sensor i czujnik temp. dolotu zlokalizowane? Mozesz wskazac na zdjeciu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Wiesz gdzie jest ten map sensor i czujnik temp. dolotu zlokalizowane? Mozesz wskazac na zdjeciu? NIe trzeba zdjecia. Czujnik temperatury jest z przodu puszki dolotu, MAP jest na gorze przepustnicy. I jeden i drugi mozna latwo wymontowac i wyczyscic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 To teraz pytanie do specow: czym to wyczyscic? Jezeli jest to prosta sprawa, to u siebie tez wyczyszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 To teraz pytanie do specow: czym to wyczyscic? Jezeli jest to prosta sprawa, to u siebie tez wyczyszcze Zgaduje, ze twoj Legacy ma podobny problem do mojego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Nie wiem czy kolega już wyczyścił, w każdym razie ja wpadłem na taki sam genialny pomysł - i auta już nie odpaliłem. Nalałem do środka kilka kropli zwykłego spirytusu, co momentalnie zabiło czujnik. Oczywiście poczekałem aż wszystko odparuje. Potem od człowieka który się zna dowiedziałem się że tego się nie czyści, bo z ten czujnik się po prostu nie psuje... jak działa to nie ruszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 jak działa to nie ruszać. a sprawdzić łatwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 jak działa to nie ruszać. a sprawdzić łatwo. A jak to sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Zwykłym miernikiem, masz 3 piny: zasilanie masa i wyjście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Musiałbyś sprawdzić w serwisówce jakie wartości powinny być u Ciebie, u mnie na włączonym zapłonie (wyłączony silnik) 4,5V, a na pracującym silniku 1,0 - 1,8V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Trapi mnie, a wasciwie mojego Legacy, przypadlosc pojawiajaca sie tylko przy zimnym starcie. Otoz jesli pi starcie na zimno (po nocy, dlugim postoju) zaraz po odpaleniu bede probowal dodac gazu, odjechac itp. obroty silnika zaczna plywac pomiedzy 200-1000 rpm i przy probie odjechania auto zdlawi sie. Jesli jednak dam mu 20-30 sekund popracowac bez dotkniecia pedalu gazu to z obrotami nic sie nie dzieje i auto jezdzic jak trzeba. Robilem juz czyszczenie przepustnicy i teraz zamierzam wyczyscic MAP i czujnik temperatury dolotu. I tu pojawia sie pytanie czy wykapanie wyzej wymienionych czujnikow w plynie do czyszczenie ukladow elektronicznych bedzie bezpieczne i czy wystarczy? Przepustnice czyscilem specjalnym plynem LM do przepustnic, ale w tym przypadku zwykly IPA powinien dac rade. Co sadzicie? Dzieki. Rozwiązałeś problem? Mam dokładnie takie same objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się