dr.elich Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 A co to daje? Tak sobie wymyśliłem, że dziwne jest, że ktoś nie zrobił filtra we wlewie do LPG. No i okazuje się, że zrobił. Co to daje, czy działa - nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Myślę,że daje to,że przy tankowaniu na wątpliwej jakości stacji (a podczas wyprawy do Gruzji zdarzało się to nierzadko) duże paprochy nie dostają się do układu. Wklejałem już tutaj zdjęcie filtra po 15 tys. Km. Być może by tak nie wyglądał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrest0 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Hej. Podrzuci ktos namiar na Jako - chcial bym zadac pare pytan a nie moge znalezc kontaktu. qrczaczek, ciagle sie wacham miedzy 2.0i a 2.0XT :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Hej. Podrzuci ktos namiar na Jako - chcial bym zadac pare pytan a nie moge znalezc kontaktu. qrczaczek, ciagle sie wacham miedzy 2.0i a 2.0XT :/ Numer telefonu do JAKO masz w jego avatarze. Wystarczy wejść na profil Dziś byłem na przeglądzie LPG. Mam nowe oprogramowanie. Mapa na gazie i benzynie jest prawie identyczna. Panowie stwierdzili, że sturbo znakomicie znosi gaz. 80kkm bez regulacji zaworów i bez żadnych przygód! Zawory nie wymagają regulacji. Średnia spalania z ostatnich 9500km wyniosła 10,8l/100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrest0 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Bardziej chodzilo mi o emalie... ale dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nhp890 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Hej. Podrzuci ktos namiar na Jako - chcial bym zadac pare pytan a nie moge znalezc kontaktu. qrczaczek, ciagle sie wacham miedzy 2.0i a 2.0XT :/ Numer telefonu do JAKO masz w jego avatarze. Wystarczy wejść na profil Dziś byłem na przeglądzie LPG. Mam nowe oprogramowanie. Mapa na gazie i benzynie jest prawie identyczna. Panowie stwierdzili, że sturbo znakomicie znosi gaz. 80kkm bez regulacji zaworów i bez żadnych przygód! Zawory nie wymagają regulacji. Średnia spalania z ostatnich 9500km wyniosła 10,8l/100. Wow, mój średnio pali ok. 15. Chyba kwestia opon AT, bo pamiętam że na drogowych palił coś koło 12... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Wow, mój średnio pali ok. 15. Chyba kwestia opon AT, najbardziej to kwestia prawej nogi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nhp890 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 No na pewno, ale nawet przy oszczędnej jeździe rzadko schodzę poniżej 15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 (edytowane) Panowie co moze sie dziac z moja impreza jak jade na gazie to zawsze jak chce wyprzedzac gdy obroty sa rzedu 4300-4500 mam mocne szarpniecie . Objaw wystepuje tylko na lpg gazownik powiedzial ze wina kabli to tez wymienilem na nowe NGK i nadal nieustapilo... Pacjent Subaru Impreza GF8 2.0N/A 116KM Instalacja Gazowa AGC BlueBox Edytowane 25 Stycznia 2017 przez Czlapus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielik Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Dodam tutaj , moze kogoś również irytuje walająca sie przejsciówka do gazu- ja zrobiłem prosty uchwyt w klapce wlewu -to tak na marginesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkowalczuk Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Panowie co moze sie dziac z moja impreza jak jade na gazie to zawsze jak chce wyprzedzac gdy obroty sa rzedu 4300-4500 mam mocne szarpniecie . Objaw wystepuje tylko na lpg gazownik powiedzial ze wina kabli to tez wymienilem na nowe NGK i nadal nieustapilo... Pacjent Subaru Impreza GF8 2.0N/A 116KM Instalacja Gazowa AGC BlueBox Miałem tak w Legacy IV 2.0 N/A 165 KM, przy ~6000 rpm. Sterownik Elpigazu przełączał mi z powrotem na benzynę przy takich obrotach, szarpało bo miałem ustawione zasilanie oboma paliwami na raz przy przełączaniu na benzynę (przez ułamek sekundy). Po ustawieniu czasu podwójnego zasilania na 0 problem ustąpił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Hmmm jest taka mozliwosc jutro jade do Gazownika ktory instalowal mi gaz zobaczymy co to wyniknie z Tego:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Hej, czy spotkał się ktoś z Was z nieszczelnością reduktora i puszczaniem gazu w do układu chłodzenia? Pytam, ponieważ ostatnio spotkała mnie dziwna przypadłość - przelało mi za dużo płynu do zbiorniczka wyrównawczego (tego plastikowego przy chłodnicy). Działo się to najwyraźniej stopniowo w ciągu ok. 5-6 dni. Retrospekcja - w pierwszych dniach auto zaczęło przełączać się na lpg jakby później niż zwykle - tzn. kiedy wskazówka temperatury była wyżej niż dotychczas. Potem zauważyłem, że ogrzewanie działa wyłącznie gdy obroty są w okolicy 2000 rpm, na wolnych leci zimno. Okazało się, że część płynu z układu przelało się do zbiorniczka wyrównawczego i nie wracało. Podejrzewam, że reduktor może zapowietrzać układ. Reduktory mam 2 szt. AC R01. UPG robiona rok temu więc wolałbym w tę stronę nie analizować . Wróciłem płyn ze zbiorniczka do chłodnicy i na razie chcę pojeździć 300-400 km na benzynie, żeby sprawdzić co się dzieje. Czy moje podejrzenia mogą mieć sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Hej, czy spotkał się ktoś z Was z nieszczelnością reduktora i puszczaniem gazu w do układu chłodzenia? nie słyszałem o takiej przypadłości. Jak po przegonieniu silnika masz bąbelkowanie w zbiorniczku wyrównawczym, to masz uwaloną UPG. Poza tym możesz zrobić próbę na zawartość CO2 w płynie chłodzącym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 UPG miałem rok temu na szpilkach ARP robioną, więc wolałbym drugi raz nie robić . Poza tym, problem uciekania płynu do zbiorniczka wyrównawczego przerabiałem po wymianie chłodnicy i takie akcje miały miejsce dopóki nie zastosowałem oryginalnego korka chłodnicy. Ten, który trafił pod maskę po wymianie chłodnicy musiał być trefny. Dlatego teraz szukam najpierw przyczyn poza UPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 http://lpg-forum.pl/reduktor-przepuszcza-powietrze-gaz-do-ukladu-chlodzenia-t56702.html Tak, jest to możliwe. Co prawda nie wiem, czy w przypadku Twojego reduktora. Pierwszą rzeczą, jaką bym zrobił celem weryfikacji to pojeździł na benzynie. Albo zwyczajnie jedź do gazownika. Z tego co wiem, Twój reduktor do regeneracji się nie nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pani Talerzyk Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Hej, czy ktoś montował instalacje V gen i może wyrazić Swoją opinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Tak, ja mam w WRXie instalację VIALLE. Jak dla mnie "przerost treści nad formą". Różnica w użytkowaniu klasycznej instalacji sekwencyjnej i wtrysku fazy ciekłej znikoma. Czyli raczej nie warto przepłacać. Załóż dobrą sekwencję o dobrego (!!!) montażysty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Znam opinie doświadczonego gazownika, że V generacja jest bardzo trudna w prawidłowym montażu i strojeniu zwłaszcza w dużych mocnych silnikach. W wielu przypadkach po prostu się nie sprawdza, zwłaszcza, że kosztuje x2. To tylko opinia. Prawda może być różna w zależności od umiejętności gazownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adek83ak Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Napisany 25 styczeń 2017 - 11:59 Panowie co moze sie dziac z moja impreza jak jade na gazie to zawsze jak chce wyprzedzac gdy obroty sa rzedu 4300-4500 mam mocne szarpniecie . Objaw wystepuje tylko na lpg gazownik powiedzial ze wina kabli to tez wymienilem na nowe NGK i nadal nieustapilo... Pacjent Subaru Impreza GF8 2.0N/A 116KM Instalacja Gazowa AGC BlueBox Panowie co moze sie dziac z moja impreza jak jade na gazie to zawsze jak chce wyprzedzac gdy obroty sa rzedu 4300-4500 mam mocne szarpniecie . Objaw wystepuje tylko na lpg gazownik powiedzial ze wina kabli to tez wymienilem na nowe NGK i nadal nieustapilo... Pacjent Subaru Impreza GF8 2.0N/A 116KM Instalacja Gazowa AGC BlueBox Witam, Jam miałem podobne zachowanie w civicu. Po regulacji zaworów problem już się nie pojawiał, więc może to to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamlynny Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Hej, czy spotkał się ktoś z Was z nieszczelnością reduktora i puszczaniem gazu w do układu chłodzenia? Pytam, ponieważ ostatnio spotkała mnie dziwna przypadłość - przelało mi za dużo płynu do zbiorniczka wyrównawczego (tego plastikowego przy chłodnicy). Działo się to najwyraźniej stopniowo w ciągu ok. 5-6 dni. Retrospekcja - w pierwszych dniach auto zaczęło przełączać się na lpg jakby później niż zwykle - tzn. kiedy wskazówka temperatury była wyżej niż dotychczas. Potem zauważyłem, że ogrzewanie działa wyłącznie gdy obroty są w okolicy 2000 rpm, na wolnych leci zimno. Okazało się, że część płynu z układu przelało się do zbiorniczka wyrównawczego i nie wracało. Podejrzewam, że reduktor może zapowietrzać układ. Reduktory mam 2 szt. AC R01. UPG robiona rok temu więc wolałbym w tę stronę nie analizować . Wróciłem płyn ze zbiorniczka do chłodnicy i na razie chcę pojeździć 300-400 km na benzynie, żeby sprawdzić co się dzieje. Czy moje podejrzenia mogą mieć sens? ACR01 nie miały tego problemu. Jedynym znanym mi reduktorem puszczającym LPG do układu chłodzenia był Magic III firmy HL Propan, bardzo charakterystyczny reduktor o konstrukcji tłokowej. Co ciekawe po poprawkach konstrukcyjnych jest to obecnie jeden z lepszych reduktorów na rynku z chyba najlepszym stosunkiem wydajności do wielkości. Czesi definitywnie usunęli problem puszczania bąków do układu chłodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Napisany 25 styczeń 2017 - 11:59 Panowie co moze sie dziac z moja impreza jak jade na gazie to zawsze jak chce wyprzedzac gdy obroty sa rzedu 4300-4500 mam mocne szarpniecie . Objaw wystepuje tylko na lpg gazownik powiedzial ze wina kabli to tez wymienilem na nowe NGK i nadal nieustapilo... Pacjent Subaru Impreza GF8 2.0N/A 116KM Instalacja Gazowa AGC BlueBox Panowie co moze sie dziac z moja impreza jak jade na gazie to zawsze jak chce wyprzedzac gdy obroty sa rzedu 4300-4500 mam mocne szarpniecie . Objaw wystepuje tylko na lpg gazownik powiedzial ze wina kabli to tez wymienilem na nowe NGK i nadal nieustapilo... Pacjent Subaru Impreza GF8 2.0N/A 116KM Instalacja Gazowa AGC BlueBox Witam, Jam miałem podobne zachowanie w civicu. Po regulacji zaworów problem już się nie pojawiał, więc może to to. dzieki za pomoc jak tylko wroce do PL zrobie regulacje zaworow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geos Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 A kogo od instalacji Koltec polecacie w Nowym Sączu? w nowym sączu nie wiem, ale ja z wawy jeżdżę do kielc i jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarro Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Cześć. W moim 3,6 H6 od jakiegoś czasu borykam się z podwyższoną temperaturą pracy silnika (95-101 st. C) Cały układ chłodzenia został sprawdzony i jest ok. Przyczyną też nie jest UPG. Mam reduktor KME Twin. Instalacja jest na gwarancji. Pytanie kieruję do znawców tematu LPG. Czy przyczyną moich problemów może być wadliwy reduktor lub źle wystrojona instalacja? W czasie jazdy na gazie STFT i LTFT z banku b1 jest bardzo rozchwiana (często ponad -20). Nie wiem czy to normalne bo nie znam tematu zbyt dobrze. Proszę poradźcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuzzylogic Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Jeżeli korekty STFT i LTFT są mocno ujemne to znaczy, że na gazie mieszanka jest za bogata. Jednoznacznie instalacja lpg jest źle wyregulowana albo są wadliwe wtryskiwacze gazowe. Temperatura spalania na gazie potrafi wzrosnąć ale kiedy spalana jest uboga mieszanka. W Twoim przypadku mieszanka na gazie jest za bogata. Jak nie patrzeć coś nie jest w porządku z instalacją gazową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się