Skocz do zawartości

Hałasująca pompa wspomagania - H6


msi

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za info, mój kolega regenerował w imprezie gt i dało radę. Myślałem, że w OBK też można. Trzeba w takim razie szukać używki...

Spróbuj jeszcze wymienić uszczelekę na wlocie pompy. Mój problem polegał na tym, że do oleju dostawało się powietrze - przestało się dostawać po wymianie uszczeleki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jest w Kielcach magik od pomp, ale nie robi "wysylkowo" - trzeba pojechac do niego i on ja demontuje, regeneruje i montuje ponownie. Kiedys mozna bylo wylac, ale mial akcje, ze ludziska montowali je niezgodnie ze sztuka i zaraz zacierali. Pan Slawek bodaj sie zwie. Zaraz zerkne dokladnie.

 

Mam:

tel kom: 691 259 258

Warsztat Samochodowo-Ślusarski Sławomir Węgrzyn

 

Uratowal pompe w Outbacku II H6 forumowicza wil3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie !!! Nie regenerować !!!! Wymieniłem oring i jest jak nowa !!!!! Płyn wymieniłem trzy razy ( 30 pln Mobil )

Pierwszy oring na zamówienie - Uciąłem przy wymianie - Brak doświadczenia i chęć udowodnienia sobie ,że też mogę być mechanikiem - cena 10 pln plus przesyłka 5 pln. Wsadziłem stary i nie mogłem nawet ruszyć kierownicą . Kupiłem dziś nowy oring w zwykłym sklepie - Minimalnie mniejszy i minimalnie grubszy od oryginału - koszt 1 pln. Po raz kolejny sam się wziąłem za wymianę tym razem już nieco delikatniej z gumą - wiecie jak jest ...:) Całkowity koszt to 46 pln i mam pompę jak nową - Polecam !!!!! Jestem tak zadowolony że mogę nawet taki oring wysłać wszystkim potrzebującym !!!!! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Poszukując przyczyny hałasu w okolicach pompy postanowiłem sprawdzić ww. o-ring, niestety chyba trochę za mocno dokręciłem łącznik węża i zrobiłem sobie kuku... :(

 

Sprawa jest pilna, bo samochód uziemiony. Czy ktoś ma coś takiego na sprzedaż, albo może wiecie gdzie to najszybciej dostać (aktualnie przebywam w okolicy Rzeszowa)?

 

Na schematach ta część ma nr 34431 (nie wiem, czy to na 100% taka pompa, jak u mnie, ale wygląda tak samo):

post-17408-0-25560800-1419699707_thumb.gifpost-17408-0-52726900-1419699937_thumb.jpgpost-17408-0-83490700-1419699941_thumb.jpg

 

Przy okazji poszukuję oczywiście tego o-ringu i zastanawiam się nad wymianą całego węża, bo ten jest strasznie zesztywniały i widać że na obu jego końcach spod pierścieni zaciskających wysącza się olej.

Edytowane przez Kambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi to pękło - nie wiedziałem że to aluminium i przesadziłem z dokręceniem.

Dzwoń do Space Car z Łodzi - gość ma wszystko a jak nie to w kilka dni załatwi.

Podaję tel :516-280-516

Dzwoń do oporu bo czasem nie odbiera. Kiedyś nawet sam do niego pojechałem

Jak zobaczyłem magazyn ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukując przyczyny hałasu w okolicach pompy postanowiłem sprawdzić ww. o-ring, niestety chyba trochę za mocno dokręciłem łącznik węża i zrobiłem sobie kuku... :(

 

Sprawa jest pilna, bo samochód uziemiony. Czy ktoś ma coś takiego na sprzedaż, albo może wiecie gdzie to najszybciej dostać (aktualnie przebywam w okolicy Rzeszowa)?

 

Na schematach ta część ma nr 34431 (nie wiem, czy to na 100% taka pompa, jak u mnie, ale wygląda tak samo):

image_348_4.gif 20141227_150127.jpg 20141227_150103.jpg

 

Przy okazji poszukuję oczywiście tego o-ringu i zastanawiam się nad wymianą całego węża, bo ten jest strasznie zesztywniały i widać że na obu jego końcach spod pierścieni zaciskających wysącza się olej.

Wąż zasilający pompę, jak gdzieś już pisałem, 130 zł ASO Koper :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, będę dzwonił i szukał, bo za oknem biało, a samochód stoi... :angry:

 

A tak przy okazji nim zepsułem ten łącznik, nagrałem filmik, rzućcie proszę okiem, czy to hałasuje pompa, czy może jakieś łożysko (rolka, alternator?). Pierwszy "hałas", to dodanie gazu, drugi, to kręcenie kierownicą. Sorry, za nadmierną ruchliwość kamery...

 

 

Edytowane przez Kambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Do "Kambol" : halasuje na 100% pompa wspomagania!!...wymienic uszczelke na dolocie i bedzie git!!

Objawy mialem takie same.Dzisiaj wymienilem o-ring i nic nie slychac,praktycznie jak nowa!!!

 

 "m.lessman" ma racje,nie kupowac uzywki/nowej  i nie regenerowac!!...wymienic uszczelke i cieszyc sie zaoszczedzonymi pieniedzmi :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa już dawno załatwiona - wymieniłem element który pękł (kupiłem używany) i rzeczony o-ring (ASO), dolałem płynu i po dobrych kilku dniach (podobno długo się odpowietrza) pompa ucichła. Aktualnie trochę wyje tylko w skrajnych położeniach, ale to już chyba tttm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Podpinam się pod temat bo mam podobne objawy. U mnie najbardziej podejrzany jest króciec "fajkowy" wprowadzający płyn do pompy. Co ciekawe jest on zrobiony z tworzywa, a nie z aluminium i widać, że był już klejony/spawany. Czy możecie podpowiedzieć czy króćce te są takie same - tzn. czy aluminiowy będzie pasował do mojej pompy w której oryginalnie założyli plastikowy ? Niestety nie mam możliwości sprawdzenia tego w mojej okolicy - brak ofert sprzedaży używanych pomp.

Mam Outbacka 2,5 2006 USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi to pękło - nie wiedziałem że to aluminium i przesadziłem z dokręceniem.


Dzwoń do Space Car z Łodzi - gość ma wszystko a jak nie to w kilka dni załatwi.


Podaję tel :516-280-516


Dzwoń do oporu bo czasem nie odbiera. Kiedyś nawet sam do niego pojechałem


Jak zobaczyłem magazyn ...


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

U mnie tez pompa halasuje (EJ204). Przy okazji zakupow w ASO chce kupic rzeczona uszczelke. Pan z dzialu czesci podrzucil mi screen'a, z ktorego mam wybrac potrzebny element. Tylko, ze ja na nim wspomnianej uszczelki nie widze :/

 

https://drive.google.com/file/d/0B0rndiqUxoVbZ3YtZ2J2MmYyMjA/view?usp=sharing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leon, Ty pytasz czy stwierdzasz?  ;) Poki co zielony jeszcze jestem w Subarowych tematach za to obcykany z Accordzie i-ctdi  :D wiec szukam pomocy tutaj. No i na Twoim screen'ie jest wiecej niz na tym z ASO  :huh:

Ale porownujac oba rysunki to potrzeba mi uszczelki, ktora wchodzi pod element FIG.348? Warto od razu zamowic waz, ktory wchodzi w ten krociec?

 

Pozdro i dzieki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leon, Ty pytasz czy stwierdzasz?  ;) Poki co zielony jeszcze jestem w Subarowych tematach za to obcykany z Accordzie i-ctdi  :D wiec szukam pomocy tutaj. No i na Twoim screen'ie jest wiecej niz na tym z ASO  :huh:

Ale porownujac oba rysunki to potrzeba mi uszczelki, ktora wchodzi pod element FIG.348? Warto od razu zamowic waz, ktory wchodzi w ten krociec?

 

Pozdro i dzieki!

Czekaj, czekaj. Faktycznie gdzieś już widziałem tą uśmiechniętą gębę - http://www.accordklubpolska.pl ? :)

Może to wyjaśni:

http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/82853-iv-legacy-i-pompy-wspomagania/page-2#entry2334422

http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/82853-iv-legacy-i-pompy-wspomagania/page-2#entry2334649

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...