zaj0nc Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Z serca radzę wykleić bagażnik matą a nie pianką . Piankę zastosuj do wyklejenia wewn. strony tapicerki drzwi. Na blachę drzwi, tak jak piszesz, mata. Choć jeśli nie zależy Ci na poprawie brzmienia audio, spróbowałbym najpierw samą piankę na tapicerkę . Ew. jak nadal będziesz niezadowolony to dołożysz matę.Pozdr. Audio też jest przewidziane, ale w dalszej przyszłości, bo niestety to nie gra , więc oczywiście w takim wypadku pójdą maty na drzwi, tak jak mówisz. W piątek jestem umówiony na montaż całości - postaram się zdać relację. Maty GMS kupowałem przez internet, w sumie u osoby dość prężnie prowadzącej sprzedaż mat. Możesz na PW wrzucić namiary i ewentualnie ceny po jakich kupowałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Nigdy czegoś takiego nie robiłem, a Forek delikatnie mówiąc najcichszy nie jest. Dużo to pomaga??? Zależy czego szukasz (co Ci przeszkadza). Dużo można zdziałać mocując lepiej różne elementy plastikowe wokół silnika / skrzyni (np. kurnik, matę wygłuszającą silnika , dolne osłony silnika czy panele pod podłogą). Jeśli nadal będzie głośno lub jeśli problemem jest szum tzw. drogowy, trzeba zainteresować się dodatkowym wygłuszeniem. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Przede wszystkim chodzi o prędkości 120+ i o to, jak jest wtedy głośno w środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iTryton Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Ja chcę wyciszyć swoją imprezkę GC. Kojarzycie może czy da się dokupić takie wewnętrzne plastikowe nadkola na tylną oś? One napewno też wyłapią trochę decybeli z kół. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Co do wygłuszenia tyłu to polecam dynamat extreme. za około 700 zł (chyba 1 opakowanie z 10 matami czy coś takiego) wykleiłem tył: cały bagażnik, klapa + pod kanapą. Poprawa była wielka bo przed wygłuszeniem drżał cały samochód przy wyższym zakresie obrotów. A żeby było jeszcze ciszej należy wyciszyć drzwi! Za boczkami, bo seryjna folia słabo spełnia zadanie ( o ile w ogóle była przyklejana). Najlepiej jakąś folią z castoramy na metry. tylko przy zdejmowaniu boczków trzeba uważać na plastikowe wciski - delikatnie podważać i potem do góry je wyjmować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Kojarzycie może czy da się dokupić takie wewnętrzne plastikowe nadkola na tylną oś? One napewno też wyłapią trochę decybeli z kół. Raczej nie. Żeby wyłapać decybele materiał musi ściśle przylegać do powierzchni. Nie uzyskałbyś tego kawałkiem twardego tworzywa. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Jestem już po wygłuszeniu, mam zatem przednie i tylne drzwi, bagażnik, nadkola i blacha pod kanapą (GMS 05 a na to GMS01). Jest wielka różnica, w końcu Forek przestał trzeszczeć, a jazda po nierównościach stała się przyjemnością, nic ni stuka nie puka, leśnik w końcu wyleczony, z bardzo denerwujących hałasów z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Jak przykleja się takie maty butylowe?? Chodzi mi o to czy selektywnie po jakimś kawałku na gołe blachy czy kłaść wielkimi płatami jak leci?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Raczej powinno być szczelnie i dokładnie, tutaj masz wzór, u mnie właśnie tak poszło http://www.bitmat.pl/pl/p/GMS-05-MATA-DO-WYCISZENIA-DRZWI-PODLOGI-NANOTECHNOLOGIA/202 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Jak przykleja się takie maty butylowe?? Chodzi mi o to czy selektywnie po jakimś kawałku na gołe blachy czy kłaść wielkimi płatami jak leci?? Możesz przyklejac jak leci ale wg mnie warto podejść selektywnie (głównie ze względu na masę). Ja zmieściłem się w 10kg i na efekt nie narzekam. Standardowo wygłuszenie powoduje przyrost 30-40kg.Dobry przykład to drzwi. Jeśli ktoś nie jest audiofilem, wyklejanie poszycia wewnętrznego matą butylową to zbytek i proszenie się o problemy. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Jestem świeżo po wygłuszaniu Forka I gen.. Zainwestowałem w maty butylowe STP Silver i GMS 05 plus pianki GMS 02 oraz zwyczajne 6mm. W połączeniu z nowymi głośnikami efekt jest super i , IMO, warto się tego podjąć. Ciężar elementów wygłuszenia, które zostały założone, to około 20-22kg (drzwi przednie, maska, klapa, podłoga bagażnika). Drzwi przednie (tylne nie zostały wygłuszone) są odczuwalnie cięższe,ale mam nadzieje,że zawiasy wytrzymają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Dokładnie myślę, że drzwi przednie i tylne, bagażnik, nadkola, podłoga pod kanapą daje jakieś ponad 20 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Dokładnie myślę, że drzwi przednie i tylne, bagażnik, nadkola, podłoga pod kanapą daje jakieś ponad 20 kg. Zasugerowałem się danymi tutaj Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Spoko, myślę, że robiąc wszystko full pro to pewnie można dojść do tych 40kg, kiedy na przykład całą podłogę się robi i maskę. Sky is the limit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 czy te maty/pianki GMS są ciężkie? wyglądają całkiem "lekko", napowietrzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Pianki są lekkie, natomiast maty GMS05 są ciężkie w związku z tym, że jest na nich warstwa aluminium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 (edytowane) czy te maty/pianki GMS są ciężkie? wyglądają całkiem "lekko", napowietrzone. Maty są względnie lekkie - jeśli porównasz z innymi matami (zwłaszcza bitumicznymi i pochodnymi). Najlżejsza jest podobno GMS04, trójwarstwowe STP są najcięższe. Dynamat Extreme jest dość lekka (a można ją znaleźć na allegro w cenie GMSa - jeden sprzedawca sprzedaje je zamiennie )Ogólnie trzeba przyjąć 2.5 - 3kg / m2. Pozdr. Edytowane 16 Kwietnia 2013 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Odgrzewam trochę wątek. Czy ktoś może się orientował jak wygląda kwestia podejścia do gwarancji jeśli wykonasz samodzielnie takie wygłuszanie samochodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Ogólnie trzeba przyjąć 2.5 - 3kg / m2. Dynamat SuperLite Bulk Pack wychodzi najlżej znacznie poniżej 2 kg/m2 są też chyba podobne z innych firm teraz dokładnie nie pamiętam Gladen AERO-Extreme lekko powyżej 2 kg/m2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 Miałem najpierw robić drzwi ale z racji wycinki tylnych błotników i rozbebeszonego całego tyłu chce go wygłuszyć jak już to mam rozebrane. Pytanie mam odnośnie grubości mat czy różnica w wytłumieniu pomiędzy matą grubości 2,5 mm a 2 mm jest jakaś znacząca czy nie?? Rożnica w cenie za 3,5 m2 to 56 zł na korzyść 2 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się