Skocz do zawartości

Konkurs na najwieksza "wpadke" na serwisach Dealer


Flipper

Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłem zrobić porządek z czujnikiem spalania stukowego, który od czasu do czasu daje mi się we znaki . Padła decyzja ... wymiana na nowy .

Udałem się do serwisu Subaru (jak Bozia przykazała) i wyjaśniłem o co mi chodzi . Podałem VIN i od tego momentu zaczęły się problemy . Otóż okazało się, że według informacji zawartych w komputerze w moim Legasiu owy czujnik nie występuje . Panowie przy klawiaturze wpisywali VIN kilkakrotnie i wynik był ten sam . Jeden z nich wpadł na dobry pomysł i Legasia obejrzał mechanik, który po oględzinach stwierdził, że czujnik faktycznie istnieje i znajduje się na właściwym miejscu .

 

Niestety nie mogłem kupić czujnika , ponieważ nikt nie był w stanie stwierdzić jaki on dokładnie jest .

 

MASAKRA !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

radekk, teraz wiem już wszystko !

To był super-szczur, robot skonstruowany przez FHI, który miał za zadanie wkraść się pod maskę mojego Legasia i odczytać dane czujnika spalania stukowego . Teraz jest już w drodze do Japonii gdzie zakończy swoją misję . Dane zostaną wprowadzone do komputera , potem internetem trafią do SIP-u a następnie do dealerów .

Więc jest szansa, że za około miesiąc gdy pojadę powtórnie na serwis , będę mógł kupić "mikrofon na kabelku".

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mark L.A., potencjalnie teoretycznie :mrgreen:

 

Juz kiedys pisalem, jak chcialem sobie zrobic swap CD odtwarzacza z najnowszego modelu. Zadzwonilem do ASO z pytaniem czy sie da - "alez oczywiscie, robilismy juz takie rzaczy, tylko kostki sa inne, kup pan kostki'. Kupilem wypasione CD ze zmieniarka i mp3, z kompletem kostek (a nawet odcietymi kablami), zawiozlem i po kilku godzinach uslyszalem "podlaczyc sie da, ale zalozyc juz nie bo panel jest za szeroki" :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 2 miesiące temu...
Podpowiem, iz konkurs ma na celu m.in. poprawe zawartosci serwisow, wiec bede bardzo wdzieczny gdy podacie dokladne informacje co/gdzie jest nie tak jak byc powinno i informacje "jak wg. was byc powinno".

 

To nam pomoze zarowno w poprawie ew. bledow jak i potem w wylonieniu zwyciezcy :wink:

 

W wolnym tlumaczeniu - zatrudnilismy studenciaka do sklecenia serwisu, bo tak taniej, i fajnie gdyby jeszcze udalo sie za darmo go poprawic.

 

Pewnie bedzie pasek. ;)

 

[ Dodano: Pią Gru 11, 2009 12:10 am ]

http://bielsko.subaru.pl/subaru_serwis.html

 

The requested URL /!komis/index.php was not found on this server.

The requested URL /technika.html was not found on this server.

The requested URL /mmedia.html was not found on this server.

The requested URL /news.php was not found on this server.

The requested URL /dealerzy/bbiala.html was not found on this server.

 

polowa w php, polowa w thmlu, ramki jak z konca ubieglego wieku i kodowanie w windows-1250.. :roll:

 

Do tego piekne suwaki:

 

subaruo.jpg

 

 

Student chyba sesje opijal w tym czasie. :)

 

[ Dodano: Pią Gru 11, 2009 12:23 am ]

hehe, niezla wtopa z mojej strony, odkopalem jakies resztki strony starsze od pokladow wegla na slasku.

 

honor zwracam i uprszam o lagodny wymiar kary! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Dziś przed "ASO" Zdanowicz stał samochód wystawiony w komis:

Granatowy bugeye.

Na kartce informacyjnej było napisane: Subaru impreza 2003 / cena 33k 2,5L turbo 230km.

Może jakiś swapik był po detonacji silnika i ktoś wstawił 2,5? Tak patrze ale coś mi kurnika brakuje. Myślę sobie "cholera może FMIC ma" sprawdzam, ale nie nie ma. Zaglądam do środka a tam ssakowe wnętrze z AT.

 

Nie wiem czy to zwykła pomyłka (pracownik był zaspany i wszystko pomieszał) czy Ci ludzie naprawę nie znają się na samochodach :roll: .

 

 

ps. co wygrałem? :mrgreen:

 

dla mnie jest to najlepszy serwis i salon w jakim kiedykolwiek byłem :lol:

 

nie wiem jak to jest, być może, prawdopodobnie, na pewno jest ktoś zadowolony może nawet bardzo z obsługi w w/w salonie/serwisie ale jeszcze takiej osoby nie spotkałem :???:

 

 

przy tej okazji moja historia:

we wrześniu ubiegłego roku zamówiłem uszczelki pod kolektor ssący w w/w salonie/serwisie Pan był bardzo miły wziął nr tel. i powiedział: to potrwa tydzień może dwa, jak tylko będą to zadzwoni. minął tydzień myśle zadzwonie sie spytać może zapomnieli - spokojnie mamy nr jak będą to zadzwonimy. mineły prawie 3, dzwonie - spokojnie mamy nr jak będą to zadzwonimy. nie zadzwonili do dziś :lol:

 

pozdrawiam i życze udanych interesów

miś

 

 

i co zadzwonili ?? dzis 2012 :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...