Skocz do zawartości

Zakup Subaru XT


Gooz

Rekomendowane odpowiedzi

Od pewnego czasu przygotowuje się psychicznie do zakupu Subaru XT. Jestem świadomy że będzie to bardzo trudna przeprawa, samochodów jest mało, brakuje części i myślę że sporo kasy pójdzie żeby było "dobrze". Niestety nie kupuję samochodów głową bo wtedy bym jeździł lanosem w gazie, tutaj chodzi o coś zupełnie innego.

 

Czy ktoś zna jakieś egzemplarze które warto polecić? Ktoś jeździł tym pojazdem i jest mi w stanie powiedzieć jak to wygląda?

 

Jakiś czas temu jedno było na allegro ale teksty w stylu :"samochód pali jezdzi " kojarzą mi się bardziej z kondonem który ledwo jedzie do przodu a nie dobrą bryką.

 

Samochód raczej nie będzie samochodem na co dzień (choć z drugiej strony miała być weekendowa a na co dzień jeżdżę Legendą coupe), chętnie spędzę z nim nie jeden dzień w warsztacie :)

 

Chętnie przygarnę wszystkie informacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

 

Dzisiaj znalazłem takie oto cudo: http://allegro.pl/sh...tem=3503589365#

Sam jestem pod wrażeniem tego auta :) Może kiedyś

 

Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu.

 

Ten oryginalny przebieg może być nieco wątpliwy. Te cyferki są strasznie nierówno ustawione. Przy takim samochodzie raczej na przebieg się nie patrzy, tylko na stan techniczny, więc trochę nie bardzo wiem po co go tak skręcać? Z przyzwyczajenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, kolegów zakupiłem egzemplarz o którym mowa ( ten z allegro ). Samochód faktycznie w bdb stanie, ostanio zmieniłem rozrząd , wymiany olei itd itp. problem z którym się spotkałem to brak częsci zamiennych. Egemplarz który posiadam ma zwieszenie pneumatyczne które jest sprawne. Proszę o pomoc szuka nowych amortyzatorów na tył może być kpl 4 szt ( dobre używki ) nowych nie znalzłem. proszę o info na PW.

 

a jeszcze jedno odnścnie częsci zamiennych chętnie , prosżę o info na PW poszukuję częsci do środka przełącznik świateł , gumki osłaniające to wszyko na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papkin - tylne amory z mojego razem z kompresorem mogę Ci oddać za piwo. U mnie tylko zagracają. Po dłuższym staniu auto siadało, ale to standard (nieszczelny miech). W trakcie jazdy problemów nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kolegów zakupiłem egzemplarz o którym mowa ( ten z allegro )

Gratulacje! Jakie dalsze zamierzenia? Do pojeżdżenia czy jakas renowacja?

 

problem z którym się spotkałem to brak częsci zamiennych

Ten sam problem dotyczy SVX. Zamienników praktycznie nie ma, ceny byle nowej części (do SVX akurat są) kosmiczne albo jeszcze gorzej (nowe auto złożone z oryginalnych nowych cżęści kosztowałoby pewnie miliony :biglol: ). Dlatego wynalazłem w dobrym stanie i w dobrej cenie drugiego. Jednemu robię małą renowację, a drugiego utrzymuję i eksploatuję, ale nie inwestuję w odnowienie - w razie potrzeby posłuży jako magazyn cześci zamiennych :) Myślę, że w przypadku XT też warto rozważyć ten scenariusz, póki jeszcze można za śmieszne pieniądze kupić w miarę sprawne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej z dostępnością. Jak auto stało w trawie po klamki przez 10 lat, to i najlepsze progi nie wytrzymają, a wiele z tych samochodów właśnie tak spędziło ostatnią dekadę. Aha - silnik jako taki jest dość popularny w amatorskim lotnictwie i montowany do motolotni i małych samolotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak auto stało w trawie po klamki przez 10 lat, to i najlepsze progi nie wytrzymają, a wiele z tych samochodów właśnie tak spędziło ostatnią dekadę
No to prawda. A i kilka miesięcy wystarczy i już sa ślady. Dlatego właśnie pod tym kątem, szukałem, szukałem, szukałem, aż trafiłem za cenę kilku skrzynek wódki egzemplarz, który może nie ma super zdrowych blach, ale do uratowania, a i szyby czy inne elementy nie do pogardzenia. Jeszcze jest szansa trafić znośne XT za parę tysięcy PLN. Za kilka lat albo będą kosztować krocie, albo już będą od jakiegoś czasu na złomie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor, skrzynia i zawias na miejscu. Trzeba dorobić przewody hamulcowe z przejściem na inne zaciski, adaptery na tył, flanszę do turbo, wrzucić wnętrze i inne takie pierdoły. Część blach na aucie, część po garażu porozkładana ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jak by coś potrzeba było to mam chyba dwa XT w piwnicy w częściach :)

 

Plan na ten rok podobny jak Ivana, jednego XT robię na upalańsko, buda zdrowa więc można działać, silnik pewnie pójdzie od Turbo dziadka albo od forka 177 konnego. Glowice na 2 wałkach nie mieszczą się w grodzi ( Andrzejek od Białego XT z Mokotowa to próbuje zainstalować do auta i będzie pewnie podłużnice przerabiać )

 

Ivana XT ... projekt ciągnie się już z 4 lata ... tempo tempo i reszcze raz tempo !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam , proszę o pomoc w zakupie kpl. zawieszenia do xt1.8 turbo 4wd przesiadka z pneumatycznego zawiasu. chodzi o nr katalogowy czesci zamiennych ( amortyzatory + sprezyny ) z leona które podpasuja do mojego XT z góry dzieki za pomoc.

dodam że mimo szczerych chęci regeneracja zawieszenia pneumatycznego jest nie możliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...