Skocz do zawartości

Zegary i ich test po przekręceniu kluczyka


Dice

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam śmieszne pytanie:

 

Widziałem, że niektóre Imprezy po przekręceniu kluczyka wykonują test zegarów, czyli wskazówki lecą do końca i wracają na pozycję 0.

 

W moim WRX 2001 tego nie ma.

 

Wystarczy zmiana zegarów? Jeśli tak, to jakich szukać?

 

Dziękuję za podpowiedź.

 

Damian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo kombinowanie nie ma. Na NASIOC'u chyba była fotorelacja jak dobrze pamiętam. Ja u siebie właśnie takie JDM'owe zegary mam, także jak znajdę link to ci podrzucę.

 

Masz serię to cyknij mi fotki wężyków które idą od turbiny. Mam MBC, a chcę zrobić serię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko tych zegarów raczej nie kupisz w wersji EU.

Szukaj Japan do 180kM/h.

Odcinasz 1 kabelek i odwracasz przekaznikiem sygnal kontrolki ABS.

Przy WRX2001 jest chyba jedna kostka inna więc moze być ciecie i lutowanie.

 

Jest mniej więcej jak mówisz, ale nie trzeba nic lutować, uciąć trzeba jeden kabelek(nie pamiętam już który). :) Musisz co najwyżej zaślepić kontrolki DCCD, co by nie waliły po oczach. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój błąd, bo sam mam te z '06, a nie wiem czemu napisałem '08. :oops: Tak czy inaczej rzeźbienia nie ma. Trzeba obiciąć jeden kabelek jak dobrze pamiętam, potem odwrócić i wetknąć wtyczkę. W WRX'ie idzie normalnie, do zegarów z tego STI wchodzi odwrotnie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko problem jest taki ze nie mam pojecia z ktorego rocznika mam. Poprzedni wlasciciel modzil auto.

 

Zrób fotkę zegarów i wrzuć. :)

 

Swoją drogą często tak jest, że poprzednik coś robił, a potem nie wiadomo co i jak. :| Dlatego najlepiej mieć z nim kontakt i potem ewentualnie wypytać o to czy o tamto. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed 06 mialy jeszcze spec c w 2005. Ja trafilem nawet bez dccd to z kontrolka nie bylo problemow. Spec c 05 nie ma tez kontrolki poziomowania xenonow i tego brak, ale za to jest kontrolka swiatel pozycyjnych, czego w wrx 06 znow brak;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Odkopie stary temat wie ktoś może co dokładnie trzeba zrobić żeby podłączyć zegary z STI MY06 do WRXa :question:

Trzeba się trochę narzeźbić. U mnie w WRX MY06 montował @@carfit i mówił, że elektryk miał w sobotę trochę zabawy :).

Co dokładnie, to trzeba przejrzeć schematy, w jakimś wątku były i trochę piny się różnią. Musisz poszukać.

Generalnie moim zdaniem warto, bo czytelność bez porównania a dodatkowo masz kilka gadżetów ;). U mnie wpadła skrzynia DCCD, więc dodatkowo działa wyświetlanie spięcia dyfra.

 

Problem jedynie z dostępnością wersji EU...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...