Skocz do zawartości

Subaru Justy Team :)


Ywone

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzie jest ten aparat zaplonowy i jak wyglada - moze to jest to?

jest tam, skąd biegną kable WN do świeć

z prawej strony silnika, przykręcony poziomo do głowicy

co do spręzyn , jak masz w dobrym stanie to mogę się zamienic

tylko technicznie tego nie widzę - Ty ze stolnicy :) a ja z zagłębia

 

Co do tej temperatury to (...) silnik jest na grzany jak wskazówka pokazuje 1/4 zakresu!

Jak masz połowe to jest źle! Confused Teraz w zime to wiatrak prawie wogóle się nie wł! (...)Temperatura jest najważniejsza w tym aucie!!!! Jak przedobrzysz to momentalnie zaczyna pić!

Jak przegrzejesz to kicha odrazu pierścienie napuchną gumki na zaworach....

 

wystarczy, już mnie zmobilizowałeś

dzisiaj po pracy oddaje auto do dobrego warsztatu (są takie :) )

niech robią co chcą , ma być OK

przy okazji Justynkę ominą noce na siarczystym mrozie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moja Justyna przyprawie mnie o coraz to nowsze siwe wlosy... jak nie przegub to sworzen, a przy okazji silen blok ktorego nigdzie nie ma i bedzie za 2-3 tygodnie... normalnie tragedia...

Co do temp. to musze chyba plynu dolac i skontrolowac, bo mi potrafi dojsc do polowy, a przy upalanku na placu to sie nawet wiatrak wlacza... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA raz miałem że temp podskoczyła ponad połowe!

A okazało się że brakowało mniej niż 0.5 litra....

Teraz To tak jak pisał QL wiatrak nie powinien się włanczać wogóle!

 

Nawet na placyku :mrgreen:

 

A moja Justyna przyprawie mnie o coraz to nowsze siwe wlosy... jak nie przegub to sworzen, a przy okazji silen blok ktorego nigdzie nie ma i bedzie za 2-3 tygodnie... normalnie tragedia...

Co do temp. to musze chyba plynu dolac i skontrolowac, bo mi potrafi dojsc do polowy, a przy upalanku na placu to sie nawet wiatrak wlacza...

 

przyzwyczajaj się przyzwyczajaj się justy mają to do siebie, że jak zmienia się kierowca (z cięższą nogą) to odrazu pokazują co ją boli 8)

JA to uważam za plus! :twisted: Przynajmiej teraz mogę zaufać mojemu autku :mrgreen: Wiem że zapali na dotyk, że spali tyle i ile ma wogóle kocham to auto ;-) Jedyne co mnie drażni do audio, że musze słuchać radia tylko na wł silniku :x

A tak to wszystko jest S-U-B-E-R :mrgreen: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kązdym tak jest? Nie jest cecha indywidalna samochodu? Przecież w instrukcji zapewne jak wół stoi, ze wszystko do górengo zakresu jest normalne.

 

Ja miałem 2 i było tak samo na gaźniku i wtrysku :wink: Więc uważam, że raczej tak! :mrgreen: W obydwu były inne chłodnice (w tamtym nawet klima)

A wskaźnik działał tak samo! Tylko, tym też nie można się za dużo przejmować te czujniki są na maxa nie dokładne :/ to jest minus tego auta :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

huzar105: ale masz duzo paliwa hehe u mnie zawsze w tej dolnej połówce (swoją drogą Justy ma tą mniejsza i tą większa połówke baku, bo jak już spadnie poniżej połowy to zaczyna spadać w dużo szybszym tempie haha)

 

Ja zawsze dolewam do pełna! Żeby woda się nie osadzała...... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj odebrałam auto z warsztatu

zrobione zostało dość dużo

uszczelka pod głowicą i pod pokrywą zaworów

uszczelniacze zaworów, wału, wałka rozrządu

uszczelnienie aparatu zapłonowego

silnik ma się już nie grzać i nie lać olejem

za 300-500 km mam podjechać na dociągnięcie głowicy i wtedy będziemy weryfikować skuteczność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj odebrałam auto z warsztatu

zrobione zostało dość dużo

uszczelka pod głowicą i pod pokrywą zaworów

uszczelniacze zaworów, wału, wałka rozrządu

uszczelnienie aparatu zapłonowego

silnik ma się już nie grzać i nie lać olejem

za 300-500 km mam podjechać na dociągnięcie głowicy i wtedy będziemy weryfikować skuteczność

 

_________________

 

Długo coś :mrgreen: roboty na pół dnia chyba, żę plus oczekiwanie na cześci :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam justynkę z 97 1,3 padł mi wtrysk a teraz kolektor wydechu, za wtrysk zapłaciłem kupę kasy a teraz nie chciałbym wydawać drugiej kupy na kolektor. Co radzicie? Może ktoś ma do sprzedania tanią używkę?

Proszę o polecejnie dobrego i niedrogiego :-) warsztatu konserwującego podwozia - zuzy i justyny mają je koszmarnie słabe!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam justynkę z 97 1,3 padł mi wtrysk a teraz kolektor wydechu, za wtrysk zapłaciłem kupę kasy a teraz nie chciałbym wydawać drugiej kupy na kolektor. Co radzicie? Może ktoś ma do sprzedania tanią używkę?

Proszę o polecejnie dobrego i niedrogiego :-) warsztatu konserwującego podwozia - zuzy i justyny mają je koszmarnie słabe!

A u Gawinów na Królowej Jadwigi pytałeś? Tam często można trafić jakąś justynkę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adakit, tak z ciekawości ile kosztowały dotychczasowe naprawy? Części nowe czy ze szrotu? Do Oplowskiego silnika C14NZ za wtryskiwacz życzyli sobie 800PLN ale na szrocie kupiłem za 100PLN cały zespół wtryskiwacza wraz z regulatorem ciśnienia paliwa, przepustnicą, a nawet silnikiem krokowym regulacji obrotów jałowych. Jak narazie Justynka smiga dzielnie i nie grymasi ale ciekaw jestem jak wyglądają ceny do tego wynalazku w porównaniu z typowym wyrobem germanów?

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie pytałem u Gawinów. Dzięki. Zapytam.

Hiszpan: No to nie było aż tak tragicznie. Wtrysk kosztował jakieś 500 + wymiana oleju i coś tamjeszcze co trzeba zrobić przy wymianie wtrysku. Może odnajdę rachunek to napiszę szczegółowo. No i robocizna - rozkraczyłem się pod serwisem Mitsubishi na Klimeckiego a ten chyba do najtańszych nie należy.

Nowy kolektor wydechowy kosztuje 650 zł w serwisie Suzuki. Znalazłem oferty używek od 100 do 300 zł, ale jeszcze żadnego nie obejrzałem, bo mój mechanik twierdzi, że jak się postaram to znajdę za 50 dobrą używkę. Szukam trzeci dzień :-) bardzo aktywnie. Ostatecznie jadę jutro oglądać tego za 100. Wymiana 30 zł. Uszczelka 40 - 48.

Słabe punkty justyny, które widzę po roku jazdy: dużo pije (kto ma doświadczenia z gazem w Justynie?), słabe podwozie - szybko łapie rdzę, słaby wydech (zdecydowanie słabszy niż w innych japończykach).

Dobre: zima nie straszna. Nie mam garażu. Przy 25 stopniach pali w każdej sytuacji bez problemu. Po śniegu sunie jak mały czołg. O to chodziło - najtańsze autko na moje bezdroża, których nikt nie odśnieża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adakit, czyli części nowe i robota w serwisie... to zawsze jest drogo! Ciekaw jestem jak to jest z tym wydechem... bo tez juz o tym słyszałem a u mnie jak narazie nie widać podstaw do obaw o jedo stan. no może poprzednio auto było garażowane? zreszta raz kiedyś to wszędzie wydech jest do zrobienia.

na wiosnę musze pooglądać jeszcze raz podwozie Justynki. Ostatnio wyglądało jakby było zabezpieczone czymś typu parafina (nieco matowe cudo do którego za bardzo nawet brud sie nie trzymał).

kilka lat eksploatacji pokaże słabe strony na 110% :D

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...