saszynski Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 witam. Od kilku dni meczy mnie zapach benzyny o poranku ktory czuc w kabinie... Po twarciu maski jest bardzo intensywny ale tylko rano, w ciagu dnia tego nie czuc. Przewody paliwowe ok... Jakies pomysly? Silnik to ej208 w legacy III tt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 jednak stawiałbym na przewody paliwowe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Sparciały przewody paliwowe przy kolektorze ssącym. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Standard, j.w. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 autor wątku napisał, że przewody o.k....ale jak to sprawdził? czy to tylko jego pobożne życzenie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 po prostu po włączeniu zapłonu i przyroście ciśnienia w przewodach nic z nich nie cieknie... gdyby były sparciałe to by przepuszczały... mam racje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Jak to w życiu bywa może to być coś innego, ale sprawa sparciałych przewodów jest znana. Jak pojawiają się niskie temperatury i śmierdzi tylko przy odpalaniu, a później przestaje to jest typowy objaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 przyjże sie temu... nie daje mi to spokoju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Na 100% procent łączenie przewodów metalowych z gumowymi pod kolektorem ssącym - przewody 4 szt po kilkanaście cm i opaski do wymiany na mocniejsze. Przewody nie muszą być sparciałe, ale z wiekiem te fabryczne opaski sie na nich luzuja i jak jest zimno to delikatnie rosieją i czuć zapach paliwa. Miałem to i w WRX i STi, wieć to standard. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 guma z czasem twardnieje, a na zimno jest jeszcze sztywniejsza niż normalnie, po odpaleniu trochę pośmierdzi, potem po nagrzaniu lekko mięknie i nie czuć smrodu, albo mniej, i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 jak widzę te plątaniny przewodów pod paska to mi sie płakać chce... dzięki chłopaki.. dam znać jak rozbroję i poskładam... porozdaje potem pomuki:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 jak widzę te plątaniny przewodów pod paska to mi sie płakać chce... dzięki chłopaki.. dam znać jak rozbroję i poskładam... porozdaje potem pomuki:P To trochę roboty jest bo kolektor trzeba podnieść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Najlepiej do wymiany zdjąć kolektor, ale podobno są magicy co bez tego dają radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Lepiej jest jednak podnieść kolektor, bo wtedy da się na 100% wszystko poskręcać, a bez zdejmowania różnie może z tym być...w wycieku paliwa w komorze silnikowej nie powinno się lekceważyć, bo grozi jakby nie patrzeć - pożarem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 bez kraty browców do tego nie podejdę... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 bez kraty browców do tego nie podejdę... :? słuszne podejście.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Może ktoś wie ile to może kosztować (przewody+robocizna) w ASO? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Może ktoś wie ile to może kosztować (przewody+robocizna) w ASO? :?: Zadzwoń i zapytaj: http://www.subaru.pl/dealer_agrykolex.html Chyba, że nas chcesz odwiedzić... 8) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Jeśli zmienisz wszystkie przewody ale (po skrzynce browców nie spal tylko samochodu :!:)zastanów się dlaczego smierdzi tylko na zimnym silniku skoro benzyna jest bardziej lotna wraz ze wzrostem temperatury Może silnik chodzi rano na ssaniu a to pozosałości nie spalonej części paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 28 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 benzyne czuć rano przed odpaleniem silnika... później już jest spokój az do kolejnego ranka. auto rano zawsze dogrzewam ok 20 min. jak wchodze do ciepłego to juz nic nie czuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 benzyne czuć rano przed odpaleniem silnika... później już jest spokój az do kolejnego ranka.auto rano zawsze dogrzewam ok 20 min. jak wchodze do ciepłego to juz nic nie czuć. Wygląda faktycznie na przewody- rano czuć, bo przewody twarde i mogą byc nieszczelne, a ciśnienie paliwa zanim sie rozładuje to wypycha paliwo. benzyna jest lotna i przy małych nieszczelnościach idzie od razu w parę pozdr. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Zadzwoń i zapytaj: http://www.subaru.pl/dealer_agrykolex.html Czemu mnie aż tak nie lubisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Lepiej jest jednak podnieść kolektor, bo wtedy da się na 100% wszystko poskręcać, a bez zdejmowania różnie może z tym być...w wycieku paliwa w komorze silnikowej nie powinno się lekceważyć, bo grozi jakby nie patrzeć - pożarem. Elek wie co mowi a czasem jako jedyny wie co zrobic 8) (reszta fotografowala) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 znalazłem zapocone przewody... dzieki za wskazówki... auto juz działa... czy to było to okaże sie rano. -- Pn lis 07, 2011 3:19 pm -- do zamkniecia. -- Pn lis 07, 2011 3:20 pm -- do zamkniecia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się