MDsuperstar Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 (edytowane) Szczerze to sam się tego obawiałem. A moim zdaniem może wyglądać fajnie, zobaczcie jak wygląda na podobnych (moim zdaniem) Methodach: P.S. Ayu ma fajne Prodrive GT1 Edytowane 22 Stycznia 2017 przez MDsuperstar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evoo Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 A ze warto napisac cos w temacie watku to w polowie stycznia na 99% odbieram czarne STI na zlotych ori felgach:) Gratki! Zlitowałeś się nad tym, które stoi od dłuższego czasu w JM? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 które stoi od dłuższego czasu w JM chyba kolejne bo jeden wyjechal w koncowce roku tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 P.S. Ayu ma fajne Prodrive GT1 widziałem. Fajne ale nie z białasem. Muszą być czarne lub ciemno grafitowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Czy to ktoś z forum, bo nie ukrywam, że bardzo fajnie zrobiony STi. Felgi OZ 19", fotele recaro w środku, folia na zewnątrz, eleganckie logo STi na tylnym skrzydle. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 19" na zime, w STI, to trzeba miec fantazje ... i pieniadze. Prezentuje sie wysmienicie! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Czy to ktoś z forum, bo nie ukrywam, że bardzo fajnie zrobiony STi. Felgi OZ 19", fotele recaro w środku, folia na zewnątrz, eleganckie logo STi na tylnym skrzydle. DSC_0003.JPGDSC_0004.JPGDSC_0007.JPGDSC_0005.JPGDSC_0006.JPGDSC_0008.JPG Mieliśmy okazję trochę usprawnić Subaru Impreza STI, demo car firmy PLGroup Zaszły niewielkie zmiany w układzie wydechowym, dzięki którym samochód po programie ma 40KM i prawie 100Nm więcej. Zestaw tarcz hamulcowych DBA, z klockami Ferodo, i przewodami w oplocie spowodował że Subaru w końcu zaczęło bardzo skutecznie hamować. Sporo pracy włożyliśmy w układ jezdny, aby jazda bardzo zadbanym dzięki PLDetailing egzemplarzem STI sprawiała przyjemność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Ładny kolor, ale ten napis Recaro trochę zbyt "krzykliwy" (wszystko, łącznie ze znaczkami, wyciemnione) turas ma antracyt GT1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafacon Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 taurus spoko ładownosc do 75 kg (podobnie jak boxy mont blanc) a nie do 50 kg jak thule. Sam bagażnik bazowy thule ma chyba dopuszczalne obciązenie do 50kg, dlatego ja zakupiłem . Nie wiem jakie sprawdzałeś, bo ja mam Atlantis 780 i ma udźwig 75kg. Poza tym dach ma swój limit (u mnie 75kg, Legacy) i ogólny ładunek w samochodzie w granicach dopuszczalnej masy nie może być większy niż około 450kg z pasażerami. Także na bagaż realnie przy 2+2 zostaje trochę ponad 200kg, z czego ile się da pakuję jak najniżej. Wniosek z tego, że nawet te 50kg to bardzo dużo realnie. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evoo Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) które stoi od dłuższego czasu w JM chyba kolejne bo jeden wyjechal w koncowce roku tapatalked Aaa to zwracam honor, ostatni raz widziałem je właśnie w ostatnich dniach grudnia. Edytowane 23 Stycznia 2017 przez evoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 @@FilipBB, nieźle wygląda w takich barwach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Nie wiem jakie sprawdzałeś, bo ja mam Atlantis 780 i ma udźwig 75kg. Poza tym dach ma swój limit (u mnie 75kg, Legacy) i ogólny ładunek w samochodzie w granicach dopuszczalnej masy nie może być większy niż około 450kg z pasażerami. Także na bagaż realnie przy 2+2 zostaje trochę ponad 200kg, z czego ile się da pakuję jak najniżej. Wniosek z tego, że nawet te 50kg to bardzo dużo realnie. odnosiłem sie do wpisu Na box-a wybrałem Taurus Adventure 480, podobno klase wyżej niż Thule Touring L 780 a cena ta sama. Thule Touring L 780 ma ładowność 50 kg. Podobnie jak bagażnik bazowy firmy thule (belki). Być może 50 kg to nie jest mało ale ja tam wole mieć świadomość że bagażnik ma jeszcze jakiś tam "zapas" ładowności. Przykładowo jedziesz na narty w 4 osoby, masz auto z mikro bagaznikiem jak XV czy STI. Narty ( 4 pary) np. coś ze stajni head np supershape speed ważące około 7-8 kg/para do tego 4 pary butów, kije i co tam tylko do boxa się jeszcze zmieści i już 50kg jest przekroczone.. Dlatego wydaje mi sie że wybierając bagażnik dachowy powinno się przede wszystkim patrzeć na ładowność bagażnika bazowego i boxa Edytowane 23 Stycznia 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Wójcik Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Zgadzam się w tej samej cenie był Thule Touring i in miał ładowność 50kg. A i materiał z jakiego był zrobiony nie przemawiał do mnie. Pan oczywiście polecił mi Thule Motion XT który ma 75kg ale cena była o 1000 zł większa niż tego Taurusa. Jestem zadowolony z zakupu, zobaczmy jak spisze się w akcji. Ktoś wie jaki maksymalne obciążenie dachu w naszych STI? Bo w instrukcji się nie doszukalem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) A z ciekawości, jaka jest dopuszczalna maksymalna prędkość takiego zestawu? Edytowane 23 Stycznia 2017 przez Zelazny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Kiedyś przetestowana z takim boxem Thule prędkość to 240km/h, ale absolutnie nie polecam i... tak wiem że to było głupie... :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 A z ciekawości, jaka jest dopuszczalna maksymalna prędkość takiego zestawu?Thule ma homologację do 130km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 A z ciekawości, jaka jest dopuszczalna maksymalna prędkość takiego zestawu? Jak usłyszysz łubudubu to znaczy, że przekroczyłeś prędkość dźwięku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 A z ciekawości, jaka jest dopuszczalna maksymalna prędkość takiego zestawu? Jak usłyszysz łubudubu to znaczy, że przekroczyłeś prędkość dźwięku Raz mnie podkusiło polecieć 200. Było ok dopóki nie zajrzałem przez szyberdach jak nim kiwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) A z ciekawości, jaka jest dopuszczalna maksymalna prędkość takiego zestawu?Thule ma homologację do 130km/h. Ale 160 km/h wytrzymują bez problemu. Każdy boks wytrzymuje skoro, regularnie w zimie OeBB przewozi auta z bagażnikami dachowymi, a pociąg przez Austrię pruje 160 km/h. Do tej pory nie słyszałem aby kiedykolwiek jakiś spadł. Niestety nie mam na tym komputerze własnego zdjęcia a w internecie nie mogę znaleźć ale przynajmniej jest Polski akcent. PS Znalazłem w sieci: Nie mogę wkleić ale jest link Edytowane 23 Stycznia 2017 przez FilipBB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 No jasne, ze wytrzymuja 160 i 200km/h ale homologowane sa do 130. Producent musi miec jakis margines bezpieczenstwa chocby ze wzgledu na jazde pod wiatr :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafacon Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Przy 160 i spokojnej pogodzie całkowicie napchany box dostawał wibracji, dziób mu zaczynał latać góra-dół . Na niskich belkach whispbar - aż się bałem, że uchwyty boxa dotkną dachu. Wyprzedzały mnie samochody z boxami, także myślę że 130 to także ekonomiczny kompromis. Nie sądzę że homologacja obejmuje prędkość maksymalną, nie widziałem takiego dokumentu. Instrukcja użytkownika nie wspomina o prędkości maksymalnej. Dla imprezy limit na dachu to 80kg https://www.joomag.com/magazine/subaru-wrx-wrx-sti-manuals-2014-impreza-wrx-wrx-sti-owners-manual/0374254001386913287?page=297 Box jak mój waży 15-18, belki pewnie z 8 ze stopami, czyli na bagaż i tak zostaje 55 lub mniej. PS. Fajny ten Taurus, ciekawe czy też się łatwo rysuje ta błyszcząca powłoka. Z minusów widzę, że śruby mocowania łap wystają do środka i mogą uszkodzić ładunek. Sent from my iPhone using Tapatalk Edytowane 23 Stycznia 2017 przez rafacon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Panowie szybkie pytanie bo nie mam za bardzo czasu robić doktorat z dopasowania felg do MY15. Jak dużą krzywdę zrobię sobie zakładają 18"/8" ET40 ? Rozważam taką opcję na zimowy okres http://www.speedlinecorse.co.uk/aftermarket/SL2Marmora.htm Wyzwanie podjęte i SL2 ciemno grafitowe jadą. Zaczęła się zabawa z doborem opon bo w sprytnej głowie wykoncypowałem sobie 225/45/18 jako najbliżej serii i zdecydowanie lepsze na "różne" warunki zimowe. Niestety napotkałem kolejną przeszkodę Na rynku praktycznie nie ma "normalnych" opon w tym rozmiarze z nośnością 97..... Ktoś widział i może poleci? Może coś przeoczyłem. Jako alternatywę rozważam 235/45/18. Obwód większy o 2.9x% czyli niezbyt dobrze ale w granicach tolerancji producenta, który dopuszcza do 3%. życie jest ciężkie ale bez tego byłoby nudne 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 SL2 ciemno grafitowe jadą Nie mogę się doczekać fotek A może Falken HS 449 235/40 R18 95? Mam ten model na 17" i polecam, a rozmiar mam taki na lato na felgę 8" (ja nie wiem czy to co napisałem jest zrozumiałe A propos nośności to między 95 a 97 jest chyba 40 kg różnicy, a 95 to około 700kg? Myślę, że w tej kwestii nie ma co wariować (chociaż może dzięki forum, dowiem się że jednak złe kupiłem ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) A może Falken HS 449 235/40 R18 95? nośność 95 vs. 97 to krytyczny parametr przez który można mieć sporo problemów. Bezwzględnie należy trzymać się specyfikacji producenta. Tak mówią... BTW. 235/40 to zejście w dól do serii a tego chcę uniknąć. Zwłaszcza w zimowym setupie gdzie przydaje się wyższy profil opony W sumie to mam dylemat czy 235/45/18 wejdzie bez obcierania ? Edytowane 1 Lutego 2017 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Bezwzględnie należy trzymać się specyfikacji producenta. Tak mówią... W tym LINKU jest sporo fotek STi '15 na 18" z różnym et i szerokością. Podają też rozmiary opon 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się